Ervaring?quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:57 schreef Pakspul het volgende:
Die zijn meestal misbruikt door de ouders op jonge leeftijd
Die bitches komen altijd bij mij uit janken, waarom weet ik ook niet. Maar mijn antwoord blijft hetzelfde. Als je vader wel over je heen mag en ik niet dan kun je mooi de tering krijgenquote:
Eens.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:19 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Die bitches komen altijd bij mij uit janken, waarom weet ik ook niet. Maar mijn antwoord blijft hetzelfde. Als je vader wel over je heen mag en ik niet dan kun je mooi de tering krijgen
Als ze maar huilt en tegenstribbelt dan vind ik alles goed.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens.
Ik ben een keer samen met de vader over dochterlief gegaan.
Ook een aanrader.
idd, God, wat heb ik daar een hekel aan. "Nee, dat is geen probleem dat is een uitdaging". Flikker op! Ik vind het een probleem!quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:37 schreef Montelly het volgende:
Terechte klacht TS.
Nog erger, mensen die zichzelf wijsmaken dat ze high potentials zijn en alles heel politiek correct uitdragen. 1 keer ergens een management boekje gelezen en bij elke obstakel of prombleem woordje "uitdaging" bleren. Falers![]()
Je kan tegenwoordig niet eens een normaal gesprek voeren met een collega zonder te beseffen dat hij onderhuids bezig is in praktijk te bregen wat hij geleerd heeft over uitdagingen, statuten, het wij gevoel, synergie, etc.
Gaggballs FTW !!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:39 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Als ze maar huilt en tegenstribbelt dan vind ik alles goed.
Eens. I'll say it again: ééns.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:41 schreef AlmightyArjen het volgende:
idd, God, wat heb ik daar een hekel aan. "Nee, dat is geen probleem dat is een uitdaging". Flikker op! Ik vind het een probleem!![]()
Dat soort mensen halen echt het bloed onder m'n nagels vandaan
Laatst had een gesprek met een collega. Ik kwam ergens mee niet uit dus ik legde mijn probleem voor. Gaat ie tegenover mij zitten een heel (schijn)aandachtig luisten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Eens. I'll say it again: ééns.
Uhuh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:41 schreef --Tweety-- het volgende:
Mijn stagebegeleider is ook een van die mensen die getrouwd is met haar werk. Ze vertelde me dat ze regelmatig s'nachts rond een uur of 3 a 4 weer uit bed gaat om noge even wat emails weg te werken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhuh.
In Outlook heb je ook zo'n functie dat je mails op een bepaald tijdstip kan versturen.
Wanneer ik mijn baas moet mailen stel ik dit meestal in om zaterdagavond om 23:30 ofzo.
Heeft me al veel restecpa opgeleverd, terwijl ik eigenlijk ladderzat in de kroeg hong op dat tijdstipf.
Om 23:30 al ladderzat zijnquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhuh.
In Outlook heb je ook zo'n functie dat je mails op een bepaald tijdstip kan versturen.
Wanneer ik mijn baas moet mailen stel ik dit meestal in om zaterdagavond om 23:30 ofzo.
Heeft me al veel restecpa opgeleverd, terwijl ik eigenlijk ladderzat in de kroeg hong op dat tijdstipf.
BAAS!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uhuh.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:18 schreef 3keernix het volgende:
Mensen die in het weekend op hun werk zijn
quote:Op vrijdag 20 november 2009 08:50 schreef de_boswachter het volgende:
Dat zijn mensen die nooit sex hebben. Of een slecht huwelijk.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |