PERD!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neejoh, dat is minder erg dan dierenprint.
Of analoge kaas.
Of kipleverworst.
JAquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
MAG IK DAN DAARNA IN Z"N BEK PISSEN ZO VAN GEWOON OMDAT HET KAN TROUWENS ALS IK EEN LAPO HEB HE DAN NEEM IK WEER EEN OUDERWETSE PINK FLOYD OF ACDC TITEL DAT LIJKT ME ECHT ZO KANKERGOAF NET ALS BAAS ZIJN VAN EUROPA BALKIE KRIJGT HET MAAR GOED VOOR ELKAAR WANT DAN ZOU IK ZO'N VAKANTIEHUIS EISEN IN IJSLAND EN IN ZEELAND EN IN BRABANT EN HOLLAND EN GRONINGEN BWHEHEHE GRONINGEN NEE GEEN GRONINGEN MAAR WEL PAKISTAN GEWOON OMDAT HET KAN OFZO MAAR FUCKING HELL NIEMAND DIE DIT TOCH LEEST WANT ANDERS ZEG JE WEL ZO VAN SYNAPS ALS JE DEZE POST QUOTE MAAR DAT DOE JE TOCH NIET SUCKAH!
zelfs met pillen doe je niet zoquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:03 schreef Siniti het volgende:
godskolere gast, heb je wat pilletjes teveel op ofzo
Krullenbol.quote:
DAT WAS WAT IK ZOCHT!quote:
Neeuh, niet snel. Zotheid is hem gewoon een beetje aant spacen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
AL DIE NOOBS DIE NIET DE GLORIEDAGEN VAN SC MEEGEMAAKT HEBBEN EN DIT AL SNEL VINDEN.
Geen dankquote:
TOEN WE IN EEN HALF UUR EEN TOPIC VOL POSTEN.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:04 schreef Broekpaling het volgende:
AL DIE NOOBS DIE NIET DE GLORIEDAGEN VAN SC MEEGEMAAKT HEBBEN EN DIT AL SNEL VINDEN.
quote:
Inclusief bril.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
TOEN WE IN EEN HALF UUR EEN TOPIC VOL POSTEN.
MET ONDERWERP!
[..]
RICHARD.
De eiwitten zijn op.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Neeuh, niet snel. Zotheid is hem gewoon een beetje aant spacen.
Valt reuze mee. Lees eens een deels of 1600 terug en maak een keuze wie je druk vond. Ik gok op mij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Neeuh, niet snel. Zotheid is hem gewoon een beetje aant spacen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Perd? Erd? Derd? Derpt? Derp?
[ afbeelding ]
En vlassnorretje.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DAT WAS WAT IK ZOCHT!
Bevestiging.
quote:
Ja ik ga echt niet naar een deels of 1600 zoekenquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Lees eens een deels of 1600 terug en maak een keuze wie je druk vond. Ik gok op mij.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
TOEN WE IN EEN HALF UUR EEN TOPIC VOL POSTEN.
MET ONDERWERP!
[..]
Ik aanschouw jou dan ook als leermeester.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Valt reuze mee. Lees eens een deels of 1600 terug en maak een keuze wie je druk vond. Ik gok op mij.
Met andere woorden sla een deel of 1600 over. als je terugspoelt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ja ik ga echt niet naar een deels of 1600 zoeken
Neetoch... ?quote:
Ik weiger pertinent!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Met andere woorden sla een deel of 1600 over. als je terugspoelt.
In Gezwetskunde?quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik aanschouw jou dan ook als leermeester.
Dat heb ik dan ook gemerkt aan JE CAPS ZO AF EN TOEH.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik aanschouw jou dan ook als leermeester.
Beetje magertjes hoor..quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
OJA< HEULEMOAL VERGETEN.
HET IS INMIDDELS 1 UUR GEWEEST
HURGL![]()
Maak een woordenboek aan.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
![]()
WEER EEN NIEUW WOORD DEZE AVOND, WIEBUS EN GEZWETSKUNDE
Dude, zo bedoelde ik het niet.quote:
JAWOHL!quote:
IK VOEL MIJ ÉÉN GOEDE LEERLING!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook gemerkt aan JE CAPS ZO AF EN TOEH.
Was ik net te laatquote:Op vrijdag 20 november 2009 @ 01:09 door LudoSanders:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
HET GROOT WOORDENBOEK DER SLOWCAT.quote:
DAT IS NEGERS OP ZN BLANKS IN HET NEDERLANDSCH (ja, dusver klopt deze zin nog) VOOR CHURCHquote:
Nou, leg uit danquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dude, zo bedoelde ik het niet.
[..]
JAWOHL!
[..]
IK VOEL MIJ ÉÉN GOEDE LEERLING!
Ik heb alleen maar goede ideeenquote:
Haha, je zei...quote:
JAquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar goede ideeen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DAT IS NEGERS OP ZN BLANKS IN HET NEDERLANDSCH (ja, dusver klopt deze zin nog) VOOR CHURCH
Met een dienaarsletje!quote:
EIWITTEN ALS IN BOUWSTOFFEN!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, leg uit dan![]()
Ik vind het bij voorbaat al:
MOMENT, ALS ER IN HET NIEUWS KOMT DAT ER EEN KIPPENLEGBATTERIJ IS LEEGGEROOFD WAS IK HET, IK GA EEN HUISJE PROBEREN TE BOUWENquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:16 schreef Zotheid het volgende:
[KLB SC #1877] WAAR MIRRE NOG STEEDS IN COMA LIGT
DUDE!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
MOMENT, ALS ER IN HET NIEUWS KOMT DAT ER EEN KIPPENLEGBATTERIJ IS LEEGGEROOFD WAS IK HET, IK GA EEN HUISJE PROBEREN TE BOUWEN
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
JA![]()
Is weer is iets anders danVARIATIE FTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Kan jij een topictitel veranderen?quote:
Nee, ik heb al een hamsterquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:20 schreef Crack_ het volgende:
Bt jij ging toch ook een hamstertje kopen trouwens?
Niks mis met deze.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan jij een topictitel veranderen?
Wat kan ik niet Zotheid, wat kan ik niet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kan jij een topictitel veranderen?
Ik mag het want we go waaaaaaay back duuuuuuuuude.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
DUDE!
Over (medische) biologie maak je geen grappen.
"Helikopteren"quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat kan ik niet Zotheid, wat kan ik niet.
Broekpaling ontmaagden!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat kan ik niet Zotheid, wat kan ik niet.
Oke.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik mag het want we go waaaaaaay back duuuuuuuuude.
Ik leerde de olifant.quote:
NEUH!quote:
Wacht, ik help je!quote:
De tijd dat heel mannelijk fok die in die wachtrij van jou staat aan de beurt is geweest is dezer man allang ontmaagd hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
De tijd dat heel mannelijk fok die in die wachtrij van jou staat aan de beurt is geweest is dezer man allang ontmaagd hoor
Dat zou wat zijn, als ik heel Fok! af zou moeten werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe dan alleen de maagden. Dat scheelt toch al snel 10 fokkers!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, als ik heel Fok! af zou moeten werken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe dan alleen de maagden. Dat scheelt toch al snel 10 fokkers!
Ze hapt alleen niet.quote:
Een figuurtje met m'n piemol.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je rug bewateren? Je mond bewateren? EH?!
Mensen zoals piovan en lamon.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, als ik heel Fok! af zou moeten werken.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doe dan alleen de maagden. Dat scheelt toch al snel 10 fokkers!
Vandaag tijdens hoorcollege psychologie kregen we het volgende filmpje te zien:quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zoals piovan en lamon.![]()
Iehwquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mensen zoals piovan en lamon.![]()
Jij: Kun je toch lekker niet!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ze hapt alleen niet.
[..]
Een figuurtje met m'n piemol.
Kut, dat past niet in mijn sig he!quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij: Kun je toch lekker niet!!!
Ik: ECHT WEL
Jij: ECHT NIET
Ik: Wel
Jij: Bewijs het dan
Ik: OKE
* Breathtaking neukt broekpaling helemaal suf.
Had je het zo voor ogen?
Ik ga het zelfde doen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:28 schreef Broekpaling het volgende:
Waren weer goede topieks dezer aaf.![]()
Nu mijn bed deze nacht vergezellen. Adieu!
Nopequote:Op vrijdag 20 november 2009 01:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kut, dat past niet in mijn sig he!
Ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij: Kun je toch lekker niet!!!
Ik: ECHT WEL
Jij: ECHT NIET
Ik: Wel
Jij: Bewijs het dan
Ik: OKE
* Breathtaking neukt broekpaling helemaal suf.
Had je het zo voor ogen?
Dat "* Breathtaking neukt broekpaling helemaal suf." wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kut, dat past niet in mijn sig he!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Dat "* Breathtaking neukt broekpaling helemaal suf." wel.
Truste!
Zo heb je toch virtueel nog iets!quote:
Fuck yeah.quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zo heb je toch virtueel nog iets!
quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:36 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Fuck yeah.+1 voor je idee.
![]()
Nu bed.
BEPquote:Op vrijdag 20 november 2009 03:01 schreef Allure_ het volgende:
Nou jongens dit was het nummer van de avond
L'HAIM! + andere random joodse woorden als reactiequote:
Ik dacht dat die gast in het filmpje zo zou gaan doenquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:27 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vandaag tijdens hoorcollege psychologie kregen we het volgende filmpje te zien:
Ik moest aan Lamon denken.
Dat is kut. Ik heb weleens dat ik droom dat ik ergens vanaf val, en dan schrik je echt zo wakker en ben je nog in de veronderstelling dat je valt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:31 schreef Breathtaking het volgende:
Ik droomde net dat ik verdronken toen schrok ik wakker.
Whehe ja ik ken hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:35 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat is kut. Ik heb weleens dat ik droom dat ik ergens vanaf val, en dan schrik je echt zo wakker en ben je nog in de veronderstelling dat je valt.
Naar gevoel. Maar wat ik veel naarder vind is als ik droom over iets dat ik moest doen en dan gedaan heb/of gehaald. En wordt je wakker en denk je neee het was gewoon nepquote:
Hahahahhaa ja echt hequote:Op vrijdag 20 november 2009 11:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Naar gevoel. Maar wat ik veel naarder vind is als ik droom over iets dat ik moest doen en dan gedaan heb/of gehaald. En wordt je wakker en denk je neee het was gewoon nep
Herkenbaar, ik probeer dan soms verder te slapen om het leuke gedeelte af te maken, al droom je natuurlijk nooit verderquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahahhaa ja echt heik droomde net dat ik echt op een geniaal feestje was, echt geweldig
maar toen was ik opeens bij een sloot en verdronk ik. En ik werd echt zo wakker van
'en dat feestje dan
?'
Dat is zo kut inderdaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik probeer dan soms verder te slapen om het leuke gedeelte af te maken, al droom je natuurlijk nooit verderen soms is het echt kut als het over iets belangrijks gaat, toen ik perse mijn p moest hebben droomde ik dat ik het al gehaald had en toen werd ik wakker, neeee
Dat lijkt me dan wel weer opgelucht wakker worden, bij mij is het doorgaans andersom.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:01 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is zo kut inderdaadik had dat met m'n eindexamens ook constant, maar dan droomde ik meer dat ik keihard faalde
!
Wadanquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Is Fascination hier? Ik heb haar hulp nodig.
Oh. Jullie doen dezelfde studie of wat?quote:
Ik zou er eerst aan ruiken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:49 schreef Breathtaking het volgende:
Zouden jullie een muffin eten die je 6 dagen geleden kocht maar de hele tijd (redelijk) luchtdicht verpakt heeft gezeten?
Geen schimmel en nog gewoon zacht.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als er geen schimmel opzit en niet hard is
Jazeker. Alleen zij is 2 jaar verder ofzo geloof ik.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh. Jullie doen dezelfde studie of wat?
Geef maar...quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Geen schimmel en nog gewoon zacht.
Aha. Wat doe je?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen zij is 2 jaar verder ofzo geloof ik.
Ik ruik niet zo bijzonder op het moment maar ga je gang.quote:
Je begreep mijn vraag heus wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:54 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
WEINIG![]()
![]()
![]()
!!!!!!!!!!!11111111111111111111111111111111111111
HAHAHAHAHA HOE VOND JE 'M !?!?!!!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je begreep mijn vraag heus wel.
Oke, oke, Rechten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je begreep mijn vraag heus wel.
Oke.quote:
Ja, geef!quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oeh, het was trouwens 8 dagen geleden en niet 6. Maar dat ding ziet er echt prima uit.
Had gekundquote:Op vrijdag 20 november 2009 13:02 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik verwachtte dat je er nu een grapje over ging maken. Maar goed, wat doe jij?
Zij heeft wel iets cute's, is ze echt?quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die muffin zit nu zeker al in je maag
Het zal in ieder geval niet al te kort zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat een literair verantwoord topic wordt dit.
Ik zat er net al aan te denken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het zal in ieder geval niet al te kort zijn.
Mja.quote:
hij is leuk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Whehe ik was even de hond aan het uitlaten en mijn lunch te eten. Hier is hij schatjes; Ode aan de ochtend.
Wil je een eerlijk antwoord?quote:Op vrijdag 20 november 2009 13:59 schreef Otis2.0 het volgende:
Zou ik dit binnenkort op de radio kunnen vertellen?
Ik heb het gefikst.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:01 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Meer een tikfout eigenlijk, neem ik aan.
Neehoor ik vond het serieus goed. Niks op aan te merken.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik wil wel een eerlijk antwoord. Leest hij er maar overheen.
Die is dood, hè.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef Smart_ass het volgende:
Omg hebben jullie het grote nieuws gehoord van die jongen in URK?!?!!?!?
wat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:05 schreef Smart_ass het volgende:
Omg hebben jullie het grote nieuws gehoord van die jongen in URK?!?!!?!?
Neequote:Op vrijdag 20 november 2009 14:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oh wacht...
Vertel Allure, wat is er gebeurd?
STEM GEERT HIJ LOST HET OP!! HIJ ZEGT HET ZOALS HET EROP STAAT!!! DE HOGEN HEREN IN DEN HAAG ZULLEN NIKS DOEN DIE BLIJVEN LEKKER HUN ZAKKEN VULLEN!! STEM GEERT HIJ ZAL ONS LAND REDDEN VAN DE ISLAM!!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het waren vast de Marokkanen weer.
Ik zeg; 17.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben trouwens stiekem wel heel benieuwd hoe de volgende landelijke verkiezingen gaan zijn. En hoeveel zetels de PVV nou uiteindelijk krijgt.
Hoe laat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee.
Ik ben kankergaar en chagrijnig, ik ga naar huis naar mama toe.
Er valt ook weinig op te kankeren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn topic is naar beneden aan het zakken.
Who the fuck ben jij nou?quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:37 schreef Otis2.0 het volgende:
En als een KLB-er als ik of Skylark ofzo eens een serieus en goed topic maakt zie je Lamon, yvonne en remlof weer niet he.
Waarom heb je trouwens mijn topic gekicktquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Who the fuck ben jij nou?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Was zo'n mooi topicquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Waarom heb je trouwens mijn topic gekickt?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen in KLB hebben geen respect voor goed geschreven en onderbouwde klachten. Helemaal niet als er geen 'baas' e.d. in voorkomt, of wanneer het niet in 2 regels is geschreven.quote:
Tsja, gelukkig doen wij dat nooitquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen in KLB hebben geen respect voor goed geschreven en onderbouwde klachten. Helemaal niet als er geen 'baas' e.d. in voorkomt, of wanneer het niet in 2 regels is geschreven.
Topics zonder baas lees ik niet eens meer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mensen in KLB hebben geen respect voor goed geschreven en onderbouwde klachten. Helemaal niet als er geen 'baas' e.d. in voorkomt, of wanneer het niet in 2 regels is geschreven.
Ik voel je pijn.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja? Je krijgt anders aardig wat respect in je topic zo te zien.quote:
Uitzonderlijke kwaliteit wordt altijd wel gewaardeerd, ook in KLB, zo blijkt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:48 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja? Je krijgt anders aardig wat respect in je topic zo te zien.
My point exactly.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Uitzonderlijke kwaliteit wordt altijd wel gewaardeerd, ook in KLB, zo blijkt.
Het moest mij pas ook ontgelden, hij wil dat weleens te onpas posten.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:49 schreef Allure_ het volgende:
Gatver, ik zag lamon net naakt. Dat zit nu op m'n netvlies gebrand.
Eerlijk=eerlijk was echt goed geschreven, maar ik ga het wel een keer proberen te evenaren als ik zin heb. Misschien morgen als het goed is krijg ik inspiratie voor morgen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je vindt me van uitzonderlijke kwaliteit?.
Vleier.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Eerlijk=eerlijk was echt goed geschreven
Ik ben benieuwdquote:maar ik ga het wel een keer proberen te evenaren als ik zin heb. Misschien morgen als het goed is krijg ik inspiratie voor morgen.
En ook echt op zulke onsmakelijke houdingen in z'n fucking keuken nog wel. Het is te vies voor woordenquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het moest mij pas ook ontgelden, hij wil dat weleens te onpas posten.
Ik was ook nogal verbaasd. Het stond ineens in m'n fobo, zonder ergens om te vragen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
En ook echt op zulke onsmakelijke houdingen in z'n fucking keuken nog wel. Het is te vies voor woorden.
Ik ook.quote:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:53 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik was ook nogal verbaasd. Het stond ineens in m'n fobo, zonder ergens om te vragen.
Ik denk hetquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]!
Je trekt gewoon desperate horny men aan.
quote:
Ik zal het overleggen.quote:
De Interne Zaken-divisie.quote:
Tssk, die krijg ik zovaak mangquote:
Hater.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga een Kwaliteits-brigade vormen met Skylark. Louter kwaliteitstopics. Een soort van Kooten en de Bie, maar dan op Fok.
In een joggingbroek en groot t-shirt, met de hond naast je op de bank?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben zo beledigd dat ik nu een film ga kijken in me eentje en veel chocola ga eten.
Ik zie het meer als het duo Adje en Paul De Leeuw. No offense verder.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ga een Kwaliteits-brigade vormen met Skylark. Louter kwaliteitstopics. Een soort van Kooten en de Bie, maar dan op Fok.
Wie zie je als Adje?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zie het meer als het duo Adje en Paul De Leeuw. No offense verder.
Je bedoelt Lamon? Wtfquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:32 schreef griekjeee het volgende:
Trouble in paradise Otis? Ik las je fobo.![]()
Ik wil geen mensen beledigen dus houd ik het maar voor me.quote:
Wat lief van je. Maar wat is er dan mis met de kwaliteit van onze topics?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil geen mensen beledigen dus houd ik het maar voor me.
Ja.quote:
Kan er nooit echt om lachen. Ik zal binnenkort weer is een uitgebreid topic schrijven waar wel om te lachen valt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat lief van je. Maar wat is er dan mis met de kwaliteit van onze topics?
Weet ik nietquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja.Waar kwam dat ineens vandaan.
Kwaliteit betekent niet dat je erom moet kunnen lachen. Of wel?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan er nooit echt om lachen. Ik zal binnenkort weer is een uitgebreid topic schrijven waar wel om te lachen valt.
En hoe definieer je kwaliteit bij een topic dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:44 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kwaliteit betekent niet dat je erom moet kunnen lachen. Of wel?
Een kwaliteits-KLB-topic heeft een goede, duidelijke klacht. Het topic is mooi geschreven, bevat goed taalgebruik en heeft een goede opbouw.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:45 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En hoe definieer je kwaliteit bij een topic dan?
Iets wat mijn topics niet hebben?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een kwaliteits-KLB-topic heeft een goede, duidelijke klacht. Het topic is mooi geschreven, bevat goed taalgebruik en heeft een goede opbouw.
Ik zag het. Je moest dienen als boodschapperquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:43 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Weet ik niet. Maar dan wel andere mensen aandachtshoeren noemen hè
. Het ging niet eens over mij!
Correct. Het taalgebruik is vaak al waar het fout gaat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Iets wat mijn topics niet hebben?
Ja, wtf. Wat een mafkees.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik zag het. Je moest dienen als boodschapper![]()
Hmm, vaak zat kwaliteit geopend. Alleen zit mijn imago me wat tegen de laatste tijdquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Correct. Het taalgebruik is vaak al waar het fout gaat.
linkjes?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:53 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmm, vaak zat kwaliteit geopend. Alleen zit mijn imago me wat tegen de laatste tijd
Elitaire internet helden. Om maar wat te noemen. 1 topic steekt er met kop bovenuit. Het eerste topic wat ik ooit geopend had op FOK! maar dat is nu verwijderd door Yvonnequote:
Veel spel- en stijlfouten. Echt mooi geschreven kan ik het dus niet noemen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Elitaire internet helden. Om maar wat te noemen. 1 topic steekt er met kop bovenuit. Het eerste topic wat ik ooit geopend had op FOK! maar dat is nu verwijderd door Yvonne
Mja.quote:
De OP was goed duidelijk transparant, gewoon sense. (helemaal geen spelfouten) Begin van topic ging moeilijk. Totdat ik en emimich helemaal los gingen. En nog wat lui tegen Emi en mij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Veel spel- en stijlfouten. Echt mooi geschreven kan ik het dus niet noemen.
Helemaal geen spelfouten? In de allereerste zin van het topic zeg je; of beter gezegtquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De OP was goed duidelijk transparant, gewoon sense. (helemaal geen spelfouten) Begin van topic ging moeilijk. Totdat ik en emimich helemaal los gingen. En nog wat lui tegen Emi en mij.
Hier ga ik niet eens op inquote:En kan nu eens over mijn spelfouten en Nederlands aub. Ik ken nu zobeetje alles op het taalgebied. In de vakantie mijzelf begespijker. Oke, heel sporadisch schiet er wel eens eentje in ja.
Ja, op het MBO krijg je geen Nederlandsch.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Helemaal geen spelfouten? In de allereerste zin van het topic zeg je; of beter gezegt!!
[..]
Hier ga ik niet eens op in. Jezelf bijgespijkerd?
!!!!!!!!!!!!!!!!
Het is verdomme te merkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, op het MBO krijg je geen Nederlandsch.
Je hebt gelijk, het is en blijft lastig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Het is verdomme te merken!! Zeg dan ook niet dat je zo'n beetje alles wel kent op taalgebied
!!!!!!!!!!!!!!
lachenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is en blijft lastig.
Ik wordt
hij werdt
ik vond
hij word
u word
He hu, blijft gewoon lastig
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het is en blijft lastig.
Ik wordt
hij werdt
ik vond
hij word
u word
He hu, blijft gewoon lastig
Al je fouten zijn voor de grap, hm-hm.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:09 schreef phpmystyle het volgende:
En was de voor de grap. Alsof ik niet weet wanneer het wel of geen voltooid deelwoord is. Of het loop-loopt ezelsbruggetje.
Haha SNAP JE HEM EZEL?
Soms niet, maar de deeees en de teeees ken ik wel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Al je fouten zijn voor de grap, hm-hm.
Inderdaad, dat merken we keer op keer weer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Soms niet, maar de deeees en de teeees ken ik wel.
Dan zijn dat schrijffouten. Ik haal gewoon altijd dikke voldoendes voor Nederlans, gewoon omdat ik dat kan. Ok jij zal er wel een andere mening op na houden maar dat vind ik niet interessant.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:12 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat merken we keer op keer weer.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Php faalt gewoon in Nederlands.
Maar niet zo hard als jij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Php faalt gewoon in Nederlands.
Nee ik juist jou in het ootje.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Neem je nu jezelf in de maling, ja?
Ik zag er ook uit als een lijk (om half 6 was ik thuis)en had kebab gegeten. Hoezo kwaadquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Beter kom ik je nou niet tegen, ik zie eruit als een lijk. Plus ik ben kwaad.
Ik troll niet, nou soms dan..quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef Siniti het volgende:
Ik vind php wel een verdomd goede troll
Zoals ik al zei, ik troll niet. Zo nu en dan ja. De HBO WO bash topics. Of elitair kneusjes de les lezen. Alhoewel ik hier het rondvliegende projectiel benquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
En daarom ben je een verdomd goede troll, je hebt het zelf geeneens door.
Je bevestigt mijn hypothese nuquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik troll niet. Zo nu en dan ja. De HBO WO bash topics. Of elitair kneusjes de les lezen. Alhoewel ik hier het rondvliegende projectiel ben
En troll ik goed of slecht?quote:
Ik dacht dat jij uit principe niet meer in KLB postte?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef Lamon. het volgende:
Ik lees het ook pas net, sorry, het was ook niet de bedoeling dat het zo ver zou gaan.
Heel klb in 1 keer sluiten, een dappere maar ook wel een iets te heftige beslissing van de crew.
Zo had ik het iid geval niet bedoeld, sorry dat het zo ver opgelopen is.
Als FOK! een verkiezing zou houden voor de grootste FOK!-trol van het jaar zou ik dan een kans maken?quote:
Doe niet zo lelijk joh.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij uit principe niet meer in KLB postte?
Ik zou in ieder geval op je stemmen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als FOK! een verkiezing zou houden voor de grootste FOK!-trol van het jaar zou ik dan een kans maken?
Ik heb gisteren iemand uit Breda ontmoet die er zo uitziet als ik me jou voorstel en een karakter dat ik bij jou vind passenquote:
Vertel.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren iemand uit Breda ontmoet die er zo uitziet als ik me jou voorstel en een karakter dat ik bij jou vind passen
Maar wat leest hij net dan en is zo uit de klauwen gelopen dat het een dappere beslissing zou zijn om KLB te sluiten?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
dat zegt ons grote vriend lamon net
Dat vraag ik mij dus ook afquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar wat leest hij net dan en is zo uit de klauwen gelopen dat het een dappere beslissing zou zijn om KLB te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |