Toch ken ik iemand die zoiets overleefd heeft. Dat heeft wel anderhalf jaar geduurd en ze is nooit meer de oude geworden, maar dat kwam ook omdat er een onbekende bacterie haar hersenen aantastte. Ze dachten toen dat het meningitis was of een cerebrale TBC. Wat het nou wel was, daar zijn ze nooit achtergekomen. Niet in Rotterdam en ook niet in het Havenziekenhuis. Ze hebben haar zelfs meegenomen naar Zuid Afrika om het dara uit te laten zoeken (ze komt daarvandaan en kan best iets hebben opgelopen dat hier niet bekend is)quote:Op vrijdag 20 november 2009 09:12 schreef bigbird het volgende:
Nou, over schoonmoeder: Ze stoppen de behandelingen nog niet, maar ze zeggen wel dat ze zien dat ze te weinig reageert op wat ze doen. Ze gaan opnieuw kijken na het weekend. De kans dat ze hier nog uit komt is erg klein, maar zo lang ze de bron niet gevonden hebben van de bacterien, kunnen ze ook niet duidelijk zeggen of er nog wel of niet meer iets aan te doen is.. (Alhoewel ik denk dat als je de bron niet kan vinden je ook redelijk weinig nog kan doen mgoed..) Ik heb uiteindelijk een deel van het gesprek gemist, omdat ons neefje van 8 maanden erg onrustig werd, dus ben even met hem gaan rondlopen..
TADAAAAAAAAAA!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
je zei het gister zelf toch dacht ik? ik zal het even zoeken...
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Leeftijd maakt niet meer uit, schijnt.
Dus ik kan makkelijk Loveless gaan daten!
[ afbeelding ]
Hmmm, dat is op zich wel fijn. In dit geval denk ik niet dat we teveel hoop mogen hebben. Kregen net een sms dat ze gisteren nog maar 4 tot 5 keer per minuut ademhaalde dus maar weer volledig op de beademing zit..quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toch ken ik iemand die zoiets overleefd heeft. Dat heeft wel anderhalf jaar geduurd en ze is nooit meer de oude geworden, maar dat kwam ook omdat er een onbekende bacterie haar hersenen aantastte. Ze dachten toen dat het meningitis was of een cerebrale TBC. Wat het nou wel was, daar zijn ze nooit achtergekomen. Niet in Rotterdam en ook niet in het Havenziekenhuis. Ze hebben haar zelfs meegenomen naar Zuid Afrika om het dara uit te laten zoeken (ze komt daarvandaan en kan best iets hebben opgelopen dat hier niet bekend is)
Maar hey... ze leeft nog.
oh, dat is wel weinig! was ze al lang van de beademing af?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:46 schreef bigbird het volgende:
[..]
Hmmm, dat is op zich wel fijn. In dit geval denk ik niet dat we teveel hoop mogen hebben. Kregen net een sms dat ze gisteren nog maar 4 tot 5 keer per minuut ademhaalde dus maar weer volledig op de beademing zit..
mmmmmmmmm, ik zag het als wens...quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was puur als leeftijdsvoorbeeld
Nee, ze kon 2 weken terug tot 6 of 7 uur per dag zelfstandig ademen. De rest werd nog ondersteund. Nu doet ze helemaal niets meer zelf.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat is wel weinig! was ze al lang van de beademing af?
he balen... maar misschien is het ook wel minder een belasting voor haar, dat ze niet meer zelf hoeft adem te halen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:51 schreef bigbird het volgende:
[..]
Nee, ze kon 2 weken terug tot 6 of 7 uur per dag zelfstandig ademen. De rest werd nog ondersteund. Nu doet ze helemaal niets meer zelf.
Hoe kan ik nou smilies en tranen van geluk posten als FOK down isquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:54 schreef oh-oh het volgende:
En Greys, niet vergeten, als Fok down is dan post iedereen maar weinig he!
Dus als jij elke keer smilies komt posten en tranen van geluk als ie ff online is dan sta je voor je het weet bovenaan![]()
Spannend!quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:49 schreef nieslief het volgende:
Op een donkere nacht stond Greys voor het huis van Nieslief. Dit was de 3e avond dat ze haar bespioneerde door de open gordijnen. Nieslief woonde in een gehucht, waar niemand naar binnen zou gluren. Tenminste, dat dacht ze, ze had natuurlijk niet op Greys gerekend...
"Wat doe jij hier?" Greys sprong van schrik op. Achter haar stond een knappe jongeman, die haar vragend en ook ietwat boos aankeek.
"Ik... Ikke..." Greys bloosde... Ze zag wel dat de man erg jong was, maar ze voelde zich heel erg tot hem aangetrokken... "Ik ben op zoek naar liefde..."
"Dan ben je hier niet goed, hier woont een getrouwd stel met kinderen... Maar ik woon hiernaast... Mijn naam is Loveless, en de jouwe?"
Greys stottert en kijkt blozend weg, Loveless pakt haar bij haar kin en draait haar gezicht naar zich toe.
Op dat moment gaat de deur van het huis open ze horen van plezier gillende kinderen die naar buiten komen rennen. Twee ouders die om de verwarring groter te maken achter een groot grijs monster op vier poten aanrennen. Het grijze monster springt in de nek van Loveless waardoor hij een gil slaakt en wild met zijn armen om zich heen slaat. De vrouw (Nieslief) bevrijd Loveless van het grijze monster en de man gaat achter de kinderen aan. Van de verwarring die op dat moment ontstaat maakt Greys gretig gebruik stel je toch eens voor dat Nieslief achter haar identiteit komt en dat ze ontdekt dat Greys een geheime opdracht heeft. Ze stapt in de schaduw van de huizen en sluipt weg.
Eenmaal aangekomen bij het tegenover het huis van Nieslief gelegen flatgebouw draait Greys zich nog eenmaal om. Ze kijkt peinzend naar de lange bijzonder gespierde man en probeert het rare gevoel in haar onderbuik te duiden......
Wordt vervolgd.
ja joh, het wordt vanzelf een jill mansell achtige door elkaar heen loop bende van verhaallijnen... en dit boekje mag dan ook rond voor aantekeningen...quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:59 schreef Greys het volgende:
Dit boekje is nu al spannender dan het echte boekje waar ik in heb zitten krabbelen
Al had ik het met andere namen nog wat leuker gevonden
Kunnen wejullie er nog wat meer SC-ers inschrijven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |