quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Je zegt het maar als ik te ver ga...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:52 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Omg dat lijkt mij zooooo gênant.
OHA.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
in groep 5 leerde ik heel veel, ik zat naast een jongen die het alleen maar over seks had![]()
hij zei ook "ik sta te wachten om ....... te verkrachten"
En?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
in groep 5 leerde ik heel veel, ik zat naast een jongen die het alleen maar over seks had![]()
hij zei ook "ik sta te wachten om ....... te verkrachten"
Ik niet. Ik weet nog dat ik voor het eerst ongesteld werd en het pas 2 weken later aan mijn moeder vertelde. Zelfs dat vond ik gênant.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je zegt het maar als ik te ver ga...
Maar jullie hebben toch ook wel zulke gesprekken met jullie moeder, alleen dan de mjah, de vrouwelijke variant?
Ja..quote:
Kinderen doen wel vaker van dat soort spelletjes wat heel onschuldig oogt maar het dus absoluut niet is.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja..m'n neefje vroeg ook wat doet datmeisje uit jouw klas, ze lag op het klimmenrek en haar vriendje lag bovenop haar, ze maakte van die dinges bewegingen.
Experimenteren op die leeftijd is volgens mij best normaal eigenlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja..m'n neefje vroeg ook wat doet datmeisje uit jouw klas, ze lag op het klimmenrek en haar vriendje lag bovenop haar, ze maakte van die dinges bewegingen.
Damn, dat lijkt mij trouwens geen pretje...quote:Op donderdag 19 november 2009 23:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weet nog dat ik voor het eerst ongesteld werd en het pas 2 weken later aan mijn moeder vertelde. Zelfs dat vond ik gênant.
Doktertje spelen en shit.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Experimenteren op die leeftijd is volgens mij best normaal eigenlijk.
Hahahahaha. Ik weet nog dat een 3 jaar oudere vriendin mij vertelde dat moeders zwanger worden doordat ouders naakt met elkaar kussen. Ik vond dat zo'n banale gedachte dat ik haar een week niet heb gesproken, zo kwaad was ik op haar.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef IHVK het volgende:
Maar goed toen mij pa het vertelde was ik lang en breed op de hoogte.![]()
Toen ik nog kleiner was hadden we met mijn nichtje een boekje gelezen over hoe kindjes werden geboren. 'Meester Jan vertelt' heet het volgens mij.
Toen zeiden we dat tegen mijn tante en zij was er heel chill over.
Echt walgelijk, ik vraag me af of m'n zusje nu ook zulke dingen meemaakt. Lijkt me echt slecht voor haar ogen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Kinderen doen wel vaker van dat soort spelletjes wat heel onschuldig oogt maar het dus absoluut niet is.
Hey, een nieuwe Turk in dit topic.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:58 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Off topic: Deze OP is tof, props.
Het is maar wat je normaal noemt..quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
Experimenteren op die leeftijd is volgens mij best normaal eigenlijk.
Ja maar goed seks is sowieso 'vies'quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahahahaha. Ik weet nog dat een 3 jaar oudere vriendin mij vertelde dat moeders zwanger worden doordat ouders naakt met elkaar kussen. Ik vond dat zo'n banale gedachte dat ik haar een week niet heb gesproken, zo kwaad was ik op haar.
Hehe, kan ik me voorstellen. Maar jullie krijgen er wel een heel feest achteraan. Dat maakt het toch goed?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Damn, dat lijkt mij trouwens geen pretje...
Wat ook geen pretje is, zijn besnijdenissen.
Is normaal.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is maar wat je normaal noemt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |