Wat doe die smurf naast haar?quote:
En op haar shirt. Ze is er zo'n fan van dat ze er mee naar bed wilde.quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:35 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Wat doe die smurf naast haar?
[ afbeelding ]
In alle Sinterklaasprogramma's, en de intocht, en al dat gezeik, is de Sint de dommige oude man die gewoon doet wat hij moet doen. De Pieten lossen alle problemen op door middel van hun verstand, terwijl ze het altijd verborgen kunnen houden voor Sinterklaas.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Meh7 het volgende:
Nou ja, er is natuurlijk wat voor te zeggen. De blanke sinterklaas heeft donkere slaafjes om zich heen, die al het werk voor hem moeten doen. Nu zullen kinderen daar niet direct racistisch van worden, maar ze groeien wel met het idee op, dat het zo hoort. De meeste kinderen zullen dat beeld later, als ze wat ouder zijn, wel los kunnen laten, maar anderen gaan dan bijvoorbeeld op de PVV stemmen.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:40 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Is ze met haar puberende zoon op stap?
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:28 schreef IHVK het volgende:
Ik was het eigenlijk niet eens met Anouk maar na het lezen van deze reacties op Fok! ben ik van mening veranderd.
Wat een overdreven geschreeuw zeg. Stel je niet zo aan allemaal.
vind jij ja. ik vind het de vervleselijking van iets heel erg vies.quote:Op vrijdag 20 november 2009 14:38 schreef KoosVogels het volgende:
Pics or it didn't happen!![]()
Eerlijk is eerlijk, Anouk mag dan te dom zijn om te schijten, ze is en blijft een lekkere verschijning.
Ja, maar de 'elfjes' van de kerstman zijn beledigend voor dwergen, kabouters and ander kort gespuis!!!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:11 schreef DrDentzz het volgende:
De Kerstman is al een dommere versie van onze Sint. Z'n slaven zijn weg en de mijter is af.
Dat geldt ook voor de Nederlandse maatschappij.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:21 schreef DrDentzz het volgende:
Until the Second World War, Saint Nicolas was only helped by one servant. When the Canadians liberated the Netherlands in 1945, they reinstated the celebrations of Sinterklaas for the children. Unaware of the traditions, the Canadians thought that if one Zwarte Piet was fun, several Zwarte Pieten is even more fun. Ever since Saint Nicolas is helped by a group of Zwarte Pieten.
Hmm.. dus eigenlijk klopt het huidige Sinterklaasfeest niet.Het moet 1 neger zijn, niet een hele kudde.
Dit soort grapjes hebben natuurlijk niets met ras of huidskleur te maken:quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:21 schreef deedeetee het volgende:
Onzin de mensen die er iets rascistisch in zien zijn gewoon zélf rascisten.
Voor de rest van Nederland is het * het sinterklaasfeest * verder niks. Sint en piet hebben geen ras, die zijn wat ze altijd geweest zijn : sinterklaas en zwarte piet.
En ik ben Geert Wilders.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef LXIV het volgende:
Is ze niet zwanger van een Zwarte Piet?
En ja hoor de PVV is weer genoemdquote:Op vrijdag 20 november 2009 22:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit soort grapjes hebben natuurlijk niets met ras of huidskleur te maken:
[..]
En ik ben Geert Wilders.
Je haalt de PVV er nu zelf bij, niet zo trollen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 22:26 schreef qonmann het volgende:
[..]
En ja hoor de PVV is weer genoemd
..kun je geen ander subforum vinden om te baggeren ? ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |