Tja, hoe dom kun je zijn.quote:ROTTERDAM - "Waarom vieren mensen in godsnaam nog Sinterklaas?", twittert Anouk vandaag. Ze vindt het in haar eigen woorden een "racistisch baggerfeest" dat volgens haar verboden zou moeten worden.
Het lijkt er dus op dat Anouk, zwanger van haar vierde, helemaal geen pakjesavond organiseert voor haar kids. (BF) bron: ad.nl
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef LXIV het volgende:
Is ze niet zwanger van een Zwarte Piet?
Nee die heeft haar alle hoeken van de kamer laten zien en nu is ze met een ander.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef LXIV het volgende:
En dat.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Lekker boeiend wat Anouk vindt.
Mokka kindjes ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:43 schreef Hukkie het volgende:
Anouk spoort wel vaker niet. Bovendien heeft ze donkere kindertjes, dus misschien is haar visie wat vertroebeld.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:41 schreef LXIV het volgende:
Dattequote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Lekker boeiend wat Anouk vindt.
Het zijn overigens geen negers, maar zwart vanwege de roet. Dus Anouk is bijzonder slecht op de hoogte. Bovendien verdenk ik haar ervan, dat ze zelf nooit een cadeautje van de sint heeft mogen ontvangen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:44 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
![]()
![]()
Voor de rest vind ik het juist allemaal bullshit over dat het racistisch is.
Natuurlijk. Een blankerd die stelletje 'negers' leidt, maar zie jij al een kind van 6 dat inzicht hebben dat het racisten zijn?
Ja. "I was raped by Black Pete all night long"quote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef Catch22- het volgende:
heeft ze weer een single te verkopen ofzo?
Ja en vlees groeit aan bomen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:47 schreef starla het volgende:
Voor de duizendste keer Anouk: HET ZIJN GEEN NEGERS, MAAR MET ROET BESMEURDE SLAAFJES VAN SINTERKLAAS!!!!!!
Zijn de pietjes criminele moslims dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Meh7 het volgende:
Nou ja, er is natuurlijk wat voor te zeggen. De blanke sinterklaas heeft donkere slaafjes om zich heen, die al het werk voor hem moeten doen. Nu zullen kinderen daar niet direct racistisch van worden, maar ze groeien wel met het idee op, dat het zo hoort. De meeste kinderen zullen dat beeld later, als ze wat ouder zijn, wel los kunnen laten, maar anderen gaan dan bijvoorbeeld op de PVV stemmen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Meh7 het volgende:
Nou ja, er is natuurlijk wat voor te zeggen. De blanke sinterklaas heeft donkere slaafjes om zich heen, die al het werk voor hem moeten doen. Nu zullen kinderen daar niet direct racistisch van worden, maar ze groeien wel met het idee op, dat het zo hoort. De meeste kinderen zullen dat beeld later, als ze wat ouder zijn, wel los kunnen laten, maar anderen gaan dan bijvoorbeeld op de PVV stemmen.
Antillianen en Surinamers toch? Met een beetje fantasie kunnen het ook Oost-Europeanen zijn, aldus een PVV-Kamerlid dat zich van de week gruwelijk verslikte toen hij de instroom van Oost-Europeanen als Islamisering en massa-moslimimmigatie neerzette.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:05 schreef shomila het volgende:
[..]
Zijn de pietjes criminele moslims dan.
Sukkel.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Meh7 het volgende:
Dat denk ik niet. Wilders is niet immers niet raszuiver.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Meh7 het volgende:
Flauw grapje ik weet hetquote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef Meh7 het volgende:
Volgens mij denkt Anouk dat ze de poldervariant van Angelina Jolie is. Zo gedraagt ze zich in ieder geval wel.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef EchoAlpha het volgende:
Geweldig al die reacties hier.
Anouk is eens niet politiek correct tegen de zin in van de Nederlanders en ze is gelijk een hoer, troll en nog veel meer.
Nederlanders...Hypocriet kut volk
Mensen die anderen nablaten zonder na te denkenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:20 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Mensen die negerzoenen racistisch vinden.
Toch was er een neger die het allemaal heel serieus nam. En de pers ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Mensen die anderen nablaten zonder na te denken![]()
Negerzoenrel was marketingtruc
In de derde zin van dat bericht staat al dat er wel degelijk mensen waren die he racistisch vonden. Mensen die niet kunnen lezenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Mensen die anderen nablaten zonder na te denken![]()
Negerzoenrel was marketingtruc
Ik vind Anouk gewoon niksquote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef EchoAlpha het volgende:
Anouk is eens niet politiek correct tegen de zin in van de Nederlanders en ze is gelijk een hoer, troll en nog veel meer.
Overwegingen dat er in Nederland enkele mensen zijn die de negerzoen als kwetsend ervoeren hebben geen rol gespeeld.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:27 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
In de derde zin van dat bericht staat al dat er wel degelijk mensen waren die he racistisch vonden. Mensen die niet kunnen lezen.
Lees dat topic van mij hier nu eens over! Dat was best wel amusant.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Overwegingen dat er in Nederland enkele mensen zijn die de negerzoen als kwetsend ervoeren hebben geen rol gespeeld.
Jij kan echt niet lezen he? Ik zei: mensen die negerzoenen racistisch vindenquote:Op donderdag 19 november 2009 23:32 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Overwegingen dat er in Nederland enkele mensen zijn die de negerzoen als kwetsend ervoeren hebben geen rol gespeeld.
Ach in dit land worden altijd mooie sprookjes verteld hequote:Hoe kan dat nu racistisch zijn? Sinds wanneer werken negers? Dat snapt toch iedereen?
Jij zei derde zinquote:Op donderdag 19 november 2009 23:37 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Jij kan echt niet lezen he? Ik zei: mensen die negerzoenen racistisch vinden. Die bestaan volgens dat bericht, hoewel het hele gebeuren een marketingstunt was wat ik al lang wist, wel. Sterker nog ze hadden zich zelfs verenigd in een stichting
. Leer lezen voordat je onzin uitkraamt vriend.
[..]
Ach in dit land worden altijd mooie sprookjes verteld he![]()
Pff/quote:Op donderdag 19 november 2009 23:36 schreef 2cv het volgende:
En als Zwarte Piet wit was geweest en Sinterklaas zwart dan was het geen punt geweest.
Moraalridders mogen op de bielzen van de treinrails gespijkerd worden
Er was maar één reden om de negerzoen voortaan om te dopen tot 'zoen': marketing. Zin 1quote:
Waarom reageer jij eigenlijk in dit topic ?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef IHVK het volgende:
Mensen die in dit soort topics geschokt reageren vind ik zo. Ach. Laat maar.![]()
Hoe heet dat. Oja. Stemmingmakerij.
Dat zou ik wel opzienbarend vinden, ze lijkt me nou niet echt iemand die heel makkelijk over zich laat lopen of zich laat mishandelen oid. Of dat moet allemaal uiterlijke schijn zijn en is ze in het echt een labiel meisje.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:55 schreef uiterstaardig het volgende:
PS: werd ze echt mishandeld door Postman?
Niemand houdt je tegen hoor. Vieze profiteur.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:22 schreef EchoAlpha het volgende:
Geweldig al die reacties hier.
Nederlanders...Hypocriet kut volk
Dit is dus het niveau. Weten we dat ook weer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:03 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Niemand houdt je tegen hoor. Vieze profiteur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |