Nee, Kasper.quote:
Die Chelsea is niet echt spraakzaam.quote:
Idd, je blijft met je kankertengels van klassieke namen afquote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef Siniti het volgende:
kasper met een k![]()
![]()
moderne namen die oude klassieke varianten verbasteren/verkrachten![]()
![]()
Waar ben je nou voor aangenomen?quote:
Ik heb haar niet op msn dus ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die Chelsea is niet echt spraakzaam.
Mijn naam is origineler.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn naam is tenminste origineel.
Nou dat is ook best origineel.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Yesdat vonden m'n ouders een mooie meisjesnaam apparently.
Ik ken een meisje die zo heet. Niet rare naam.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Yesdat vonden m'n ouders een mooie meisjesnaam apparently.
Mijne was origineel, tot een paar jaar terugquote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Smart_ass het volgende:
Mijn naam is tenminste origineel.
Sinterklaasquote:
Atta?quote:
raaddenquote:
Hey wijnhonderd!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef Siniti het volgende:
Wtf ik kom er net achter dat Rick Astley een liedje heeft gecoverd die mijn naam draagt
JAquote:Op donderdag 19 november 2009 22:01 schreef Allure_ het volgende:
Nohh, waarom heb ik op vrijdag altijd om 9 uur college? Denken hun dat ik niks anders te doen heb ofzo
.
Zelfkennis siert de mens.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:08 schreef reetveter het volgende:
Ik begin een sentimentele homo te worden
Koel verhaal, zuster.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
IK BEN ZO BOOS. Ik wil lasagne eten, het staat hier te wachten in een bakje tot ik het opwarm. Maar m'n huisgenoot heeft een pizza in de oven, en ik vroeg echt een half uur geleden ofzo of hij de oven aan kon laten en het kon zeggen als hij die pizza eruit haalde.. MAAR DAT DEED HIJ NIET, of hij is z'n pizza vergeten. Ik ga nu kijken.
Mensen met vier letterige namen rouleren.quote:
Lekker voor je, lasagne is viesquote:Op donderdag 19 november 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
IK BEN ZO BOOS. Ik wil lasagne eten, het staat hier te wachten in een bakje tot ik het opwarm. Maar m'n huisgenoot heeft een pizza in de oven, en ik vroeg echt een half uur geleden ofzo of hij de oven aan kon laten en het kon zeggen als hij die pizza eruit haalde.. MAAR DAT DEED HIJ NIET, of hij is z'n pizza vergeten. Ik ga nu kijken.
1 letter goed swa! Bij Seagal dan.quote:
Whats new?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:08 schreef reetveter het volgende:
moet je maar minder verliezen met pokeren!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:08 schreef reetveter het volgende:
Wat is er mis met je lasagne is goddelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 22:14 schreef Lakitu het volgende:
Smerig zelfs. Ik kots een beetje in m'n mond nu door de gedachte
Huh, hoe kan dat dan? Ben de hele week niet geweest en dinsdag pas opgehaald!quote:
Één eurocent. Per post.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Tijd voor drank. Wat krijg ik van jullie als ik gewoon non-stop doorga, en om 9 uur direct naar college fiets zonder te hebben geslapen?
Ik wil wel een foto zien.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat dan? Ben de hele week niet geweest en dinsdag pas opgehaald!
quote:
Cutie!quote:
Nietsquote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Tijd voor drank. Wat krijg ik van jullie als ik gewoon non-stop doorga, en om 9 uur direct naar college fiets zonder te hebben geslapen?
We hebben een bronquote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Huh, hoe kan dat dan? Ben de hele week niet geweest en dinsdag pas opgehaald!
2 maanden nuquote:
quote:
Ow..quote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nietsdoen we dat niet allemaal wel eens
!
[..]
We hebben een bron!
Ze heeft een beetje een fronsje op haar voorhoofd lijkt wel, mijn kat heeft dat ook.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
2 maanden nu![]()
[..]
En ze is vet lief!
Jonge, zeg nou eens waar je oor aangenomen bent!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Niks, zo heb ik namelijk het tentamen gemaakt laatst.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Klopt, haar vader is een raggdol, die kijken wat "gefronst"quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ze heeft een beetje een fronsje op haar voorhoofd lijkt wel, mijn kat heeft dat ook.
Een stempel met STOER erop.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nietsdoen we dat niet allemaal wel eens
!
[..]
Ja heel mooi. Ik wist niet dat dat bij een bepaalde soort hoort, mijne is een britse korthaar. Vond wel grappig om te zien toen die wat ouder werdquote:Op donderdag 19 november 2009 22:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Klopt, haar vader is een raggdol, die kijken wat "gefronst"
Ze heeft wel stoere "eyeliners"
Ik kan dat echt niet... Ik heb dat 1 keer gedaan he, nahhh dat was zo verschrikkelijk!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
Die poes?!quote:
Strandstoelen inkopenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jonge, zeg nou eens waar je oor aangenomen bent!!
Zolang kan ik echt niet doorgaan op drankquote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef Allure_ het volgende:
AAAAHHHH VIEEESSSS PATRICK!!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
en om een goeie beurt te maken bij de kinderen van JB
Ja, het klikt wel goed met hen, da's erg fijnquote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef Maisnon het volgende:
JB's kindjes waren zo blij dat JB en jij zo gelukkig waren Ado
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
AAAAHHHH VIEEESSSS PATRICK!!!!
je stort dan echt compleet in de volgende dag, iddquote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan dat echt niet... Ik heb dat 1 keer gedaan he, nahhh dat was zo verschrikkelijk!
Moest presenteren en wilde het perfect doen natuurlijk![]()
Het is donderdagavond, ik ben met de presentatie bezig, laatste dingen afwerken. Vrijdagmiddag moet ik presenteren, vrijdagochtend aanwezig zijn bij andere presentaties.
5 uur: even eten, straks nog een uurtje en ik ben klaar.
8 uur: oh, duurt toch wat langer. Nouja, zal zo wel af zijn.
11 uur: Wat is deze
01 uur: Oh god waarom heb ik die eerste tekeningen zo uitgebreid gemaakt nu moet dit ook beter
03 uur: Bijna, zo 4 uurtjes slapen!
05 uur: Nee hé, veel te veel werk!
07 uur: Oh mijn god dadelijk haal ik de bus niet eens meer haha
Toen heb ik het dus afgemaakt, heel de ochtend als een zombie daar gezeten en gepresenteerd om 2 uur smiddags ofzo.
Was echt verschikkelijk. Toen ik terug naar huis ging ging ik even langs een vriendin die ik in de bus terug tegenkwam, maar ik zat daar en het ging zo slecht haha m'n vader heeft me opgehaald en ik ben meteen in slaap gevallen
Die goede beurt zul je wel maken wanneer je die de 25e opdient.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:35 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die poes?!![]()
Die is voor mij![]()
en om een goeie beurt te maken bij de kinderen van JB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |