Doe is niet potverdikkiequote:Op donderdag 19 november 2009 22:05 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Daarom, R4 kaartje. 30 euro en je kunt ieder spel downloaden. Scheelt je een hoop geld, en als je je DS ooit eens aanraakt heb je altijd vette spellen.
En die FOK! 10 jaar en dat poppetje met benen die lijken op een balzakquote:Op donderdag 19 november 2009 22:07 schreef Noortje. het volgende:
De nieuwe headers zijnvergeleken met die lelijke kutkraai.
Ik vind het maar niks.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:07 schreef Noortje. het volgende:
Sinterklaasquote:Op donderdag 19 november 2009 22:07 schreef Noortje. het volgende:
Die Mario spellen en Zelda zijn best leukquote:Op donderdag 19 november 2009 22:06 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Metroid Prime Hunters
42 Spel Klassiekers
Super Mario 64 DS
Animal Crossing
Worms Open Warfare
Mariokart DS
Final Fantasy Ring of Fates
Mario Slam Basketball
GTA
Zelda Phantom Hourglass
Bomberman DS
Ik dacht eerst "Waarom hebben ze een header met allemaal euro's ?quote:
Wat?quote:
Denk ik m'n spelletjes effe te slijten, begin je over een R4 kaartjequote:
quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Denk ik m'n spelletjes effe te slijten, begin je over een R4 kaartje
Eujquote:
Meeste mensen met een DS hebben al een R4quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Denk ik m'n spelletjes effe te slijten, begin je over een R4 kaartje
Dat ding werkt niet op DSiquote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Meeste mensen met een DS hebben al een R4.
Dat ding verkoopt echt helemaal nietquote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dat ding werkt niet op DSi
DSi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |