Wtf.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, een van de belangrijkste dingen is geur. Je denkt: wat lul je nou? Maar het ruikt er serieus heel lekkerEn de meisjes daar ook
Wat lul je nou?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nou, een van de belangrijkste dingen is geur. Je denkt: wat lul je nou? Maar het ruikt er serieus heel lekkerEn de meisjes daar ook
GMTA.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
Even serieus.. what the fuck?
Gefeliciteeeerd vast. Nu slapen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:
Nog 1 uur en 10 min en ik ben jarig
Je wilt niet weten.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef Hyman het volgende:
Ruiken de meisjes in Antwerpen lekker?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:50 schreef Hyman het volgende:
Ruiken de meisjes in Antwerpen lekker?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef -SG- het volgende:
Soms komt er hier in Brabant zo'n windvlaag voorbij en dan ruik je zo en dan weet je gewoon: Dat komt uit Antwerpen!
Echt waarquote:Op donderdag 19 november 2009 22:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Wat lul je nou?
Even serieus.. what the fuck?
Ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef -SG- het volgende:
Soms komt er hier in Brabant zo'n windvlaag voorbij en dan ruik je zo en dan weet je gewoon: Dat komt uit Antwerpen!
Nee, gij komt online. Of je zult het nooit en te nimmer weten.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Typ maar, ik lees het wel ooit.
DO YOU COPY HERR DOKTER?!quote:
Je lult maar wat. Straks ga je hier ook nog verkondigen dat Yeti bestaat en Obama een reptillian is.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:52 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Echt waarEn dat ligt ook voor iedereen anders
Ik ben net offline.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:53 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee, gij komt online. Of je zult het nooit en te nimmer weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |