Tuurlijk inspecteert hij de vibo dagelijks ... en daarna ruikt hij ook nog even aan de gebruiktequote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
je inspecteert hem dagelijks? WTF doe je in haar la? Ik zou je echt martelen als ik haar was.
In het weekend gaat TS lekker in de wasmand zitten met een vuile handdoek op zijn hoofd voor camouflage.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:52 schreef Respecteer_mijn_posts het volgende:
[..]
Tuurlijk inspecteert hij de vibo dagelijks ... en daarna ruikt hij ook nog even aan de gebruikte
slipjes van zijn zusje![]()
En daarna gaat hij 's middags het zelfde ritueel herhalen in zijn moeders kamer
En 's avonds als zijn zusje slaapt, dan gaat hij zich stiekem lopen fappen naast haar bedquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:03 schreef Ticker het volgende:
[..]
In het weekend gaat TS lekker in de wasmand zitten met een vuile handdoek op zijn hoofd voor camouflage.
Hopen op de volgende vieze lading slipjes die gedropped wordt!
Nee, het is FOK!-policy om kwaliteitstopics open te houdenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:46 schreef amvrosios het volgende:
Wauw,dacht dat deze wel al dicht zou zijn ja
Maitje en zijn vrienden laten aan elkaar hun sex-artikelen zienquote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:53 schreef Maitje het volgende:
Ik ken mannen die hebben zo'n nep kut...ja als je er maar vrolijk van wordt!
Maitje is een (lekker) meidjequote:Op vrijdag 22 januari 2010 13:58 schreef Respecteer_mijn_posts het volgende:
Maitje en zijn vrienden laten aan elkaar hun sex-artikelen zien![]()
Heb je ook een testrit gedaan op de nep kut van zo'n vriend van je
Ah, zie het nu ook in haar fotoboek ... dan helemaal triest dat ze blijkbaar mannelijke vrienden heeft die liever een nepkut gebruiken, dan dat ze met haar aan de slag gaanquote:
Was het meisje in het verhaal te oud voor je?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:21 schreef AdvancedPower het volgende:
Hmmm, ik ben speciaal naar de koelkast gelopen om wat drinken te pakken. Zodat ik onder het lezen genot kon hebben van een drankje. Stelt het hele verhaal niks voor.
Ach zijn zusje was ook niet blij om haar broer bezig te zien met anal beadsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:22 schreef Jeroenz het volgende:
Kansloos man. Wat moet je zusje nou weer met zo'n ding?Gooi gewoon weg.
Ze worden steeds gekker tegenwoordig.
Krijg aids smeerlap.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:23 schreef Respecteer_mijn_posts het volgende:
[..]
Was het meisje in het verhaal te oud voor je?
Neen, je moet gewoon ophouden mij te provoceren.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:34 schreef Respecteer_mijn_posts het volgende:
[..]
Goed onderbouwde postmet een ziekte gaan lopen smijten
Moet je niet in andere topics stoer gaan lopen doen dat je geilt op een meisje van 12quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Neen, je moet gewoon ophouden mij te provoceren.
Ik ben zelf toch ook nog jong? Beweer je nou dat ik stoer doe? Dus jij vind het stoer als iemand een meisje van 12 leuk vind? Je hebt denk ik een vertekend beeld van het woord 'stoer'.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:40 schreef Respecteer_mijn_posts het volgende:
[..]
Moet je niet in andere topics stoer gaan lopen doen dat je geilt op een meisje van 12![]()
En op dit forum provoceer ik wie ik wil ... zeker iemand die van iets te jonge meisjes houdt
Begrijpend lezen is blijkbaar ook een vak op zich .... ik zeg dat jij stoer loopt te doen (of althans denkt stoer te doen) en niet dat ik het stoer vindquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:44 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik ben zelf toch ook nog jong? Beweer je nou dat ik stoer doe? Dus jij vind het stoer als iemand een meisje van 12 leuk vind? Je hebt denk ik een vertekend beeld van het woord 'stoer'.
Net zoals begrijpend lezen is een Nederlands ook een vak op zich.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:47 schreef Respecteer_mijn_posts het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is blijkbaar ook een vak op zich .... ik zeg dat jij stoer loopt te doen (of althans denkt stoer te doen) en niet dat ik het stoer vind![]()
Daarbij had ik volgens mij begrepen dat jij 17 of 18 bent ... waardoor ik het leeftijdsverschil wel schokkend vind .... met name in de tienerperiode .... als je beide ouder zou zijn geweest dan kan zo'n leeftijdsverschil nog wel ... maar is haar ontwikkeling nog niet eens echt in gang gekomen en geil jij dus op een kind
Je 1e zin slaat volledig nergens op, gezien de rest van jouw post!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:51 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Net zoals begrijpend lezen is een Nederlands ook een vak op zich.
Dan heb je jezelf niet goed ingelicht. Ik ben namelijk 15. 12 >> 15 = 3 jaar verschil. Valt toch nog wel me, vind je niet? Maar als jij 'ziet' dat ik stoer loop te doen, dan moet je het zelf ook wel vinden dat ik stoer ben. Anders kun je niet zeggen dat ik stoer doe.
Eensch, mijn piem0l moeten ze hebben.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:00 schreef guapo het volgende:
Meisjes van 15 horen geen vibo te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |