mits lkkre zus jwzquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:23 schreef valek het volgende:
[..]
vuilak, dat zijn broer en zus. Is vies.
door jouw kutkick van een paar maanden reageert iedereen weerquote:
nou doe je het zelf ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
door jouw kutkick van een paar maanden reageert iedereen weer
Ik ben er ondertussen al aaan gewend dat ze dat ding in haar la heeft liggen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:46 schreef Respecteer_mijn_posts het volgende:
TS is een smeerlap... denken aan je zusje die een vibo gebruikt
![]()
Zoek geestelijke bijstand, gozer
En zelfs dan is het maar de vraag of het tot zijn ontmaagding zal komen ... kan me voorstellen dat zijn toekomstige bruid uit de Oekraïne ook niet echt zit te wachten op sex met TSquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:56 schreef NMGN23 het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen, maar ik voorspel dat TS niet ontmaagd wordt voor dat hij zijn bruidje oppikt uit de Oekraïne.
En kijk je af en toe stiekem als ze hem gebruikt? Volgens mij welquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef guapo het volgende:
[..]
Ik ben er ondertussen al aaan gewend dat ze dat ding in haar la heeft liggen.
maar ben je gewend aan de MI's die je krijgt iedere keer als je gezoem hoort?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef guapo het volgende:
[..]
Ruik je er wel eens aan?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef guapo het volgende:
hihihiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:06 schreef Ticker het volgende:
TS stop je hem ook weleens in je mond, en smaakt hij dan naar plastic? Of plas-stick?
En maar fappen terwijl je aan je zusje denkt die zichzelf bevredigt, hoe die plezierstaaf haar nauwe natte gaatje ingaat en hoe haar clitje opzweltquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef guapo het volgende:
Ik ben er ondertussen al aaan gewend dat ze dat ding in haar la heeft liggen
blijkbaar wel. none of your fucking business lijkt me.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:40 schreef guapo het volgende:
[..]
Ja maar een meisje van 15 koopt toch geen atributen?
misschien niets, misschien laat ze integraal haar vakantiebaantjes geld naar christine leduc overmaken. either way: niet jouw zaken.quote:Als ze al begint met het kopen van die dingen op 15 jarige leeftijd dan kun je je toch afvragen wat ze over 3 jaar in huis heeft gehaald.
verbod, verbod...quote:Ik zou een verbod zien in nederland tot 18 jaar geen sexspeeltjes. Het is niet goed voor je lichamelijke geest.
je inspecteert hem dagelijks? WTF doe je in haar la? Ik zou je echt martelen als ik haar was.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:59 schreef guapo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |