JE had toch ooit ook zoiets voor Wikipedia? Een van en een naar pagina, en je opdracht was dan van de ene naar de andere pagina te klikken via related itemsquote:
Een soort 6 degrees of separation voor wikipedia dus?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
JE had toch ooit ook zoiets voor Wikipedia? Een van en een naar pagina, en je opdracht was dan van de ene naar de andere pagina te klikken via related items
thnxquote:Op vrijdag 20 november 2009 10:59 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Kippensoepje zal je goed doen!
[ afbeelding ]
quote:
Hey, ik heb de kutklussen voor je soep gedaan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Haar bedanken? Ik heb van de week 6 liter kippensoep gemaakt ja
jij hebt het niet aangeboden en je hebt geen tietenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Haar bedanken? Ik heb van de week 6 liter kippensoep gemaakt ja
Tieten: check!quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:36 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
jij hebt het niet aangeboden en je hebt geen tieten
bedoelde dat ik voor vrouwen aardiger ben dan voor mannenquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nu moet je ze nog aanbieden![]()
Of bedoelde hij dat niet?
TTIUWP!quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
bedoelde dat ik voor vrouwen aardiger ben dan voor mannenIk heb genoeg aan de tieten van mn vriendin
nee geen zin in. Te makkelijkquote:Op zondag 22 november 2009 18:43 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag een bezoek gebracht aan Naturalis. Altijd leuk. Ikfossielen.
Ja, TJ, kop maar in.![]()
extra schopje kon geen kwaad zei TJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |