Ik ben lief!quote:
Reep chcola ligt altijd op zn kop....quote:
Sure, maar waarom?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:53 schreef Metalfrost het volgende:
Ik denk vanwege het productieproces..
Maar zodra je 'm in je fietstas flikkert, breekt ie. Dus het nut ervan ligt nog ver weg.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef zoefschildpad het volgende:
zodat, als je hem breekt zonder de verpakking open te maken, de verpakking niet breekt.
dat heeft uitleg nodig:
Als je de reep op zijn platte kant legt kun je hem breken door hem bol te buigen (als een kom, niet als een boog) het gevolg is dat de chocoladereep aan de onderkant iets groter wordt en dit zou de verpakking scheuren als daar niet de opening zat.
JA! Je hebt verdommetjes helemaal een punt! Gaaf! Thanks!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:55 schreef zoefschildpad het volgende:
zodat, als je hem breekt zonder de verpakking open te maken, de verpakking niet breekt.
dat heeft uitleg nodig:
Als je de reep op zijn platte kant legt kun je hem breken door hem bol te buigen (als een kom, niet als een boog) het gevolg is dat de chocoladereep aan de onderkant iets groter wordt en dit zou de verpakking scheuren als daar niet de opening zat.
Uitzondering bevestigd de regel?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:57 schreef Jeej het volgende:
Hoax, ik heb hier een reep chocolade naast me liggen en die zit gewoon zoals hij hoort
Ik wist dat het een groter doel had toen ik vanmiddag zo'n ding kocht, doe ik anders nooitquote:Op donderdag 19 november 2009 20:58 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
JA! Je hebt verdommetjes helemaal een punt! Gaaf! Thanks!
Tja, chocolate works in mysterious ways.....quote:Op donderdag 19 november 2009 21:01 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Ik wist dat het een groter doel had toen ik vanmiddag zo'n ding kocht, doe ik anders nooit
Ja hoor, schat.....moet je wel van Butterscotch houden eh!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Mag ik ook een stukkie, TS?
Kom maar opquote:Op donderdag 19 november 2009 21:06 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
Ja hoor, schat.....moet je wel van Butterscotch houden eh!
...................................erm..........dank je?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:15 schreef BasementDweller het volgende:
Als chocoladerepen altijd ''verkeerd om'' zitten dan draai je het toch gewoon altijd 180 graden voordat je het openmaakt. Problem solved, slotje.
Rustig maar, hier...neem sjocolaatje.....quote:Op donderdag 19 november 2009 21:19 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Damn, wat een wereldproblematiek.
Graag gedaanquote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
...................................erm..........dank je?
Dank.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:22 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
Rustig maar, hier...neem sjocolaatje.....
Heb jij ff geluk dat het geen 30 graden is.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:24 schreef Dastan het volgende:
Wil iemand chocolade? In mijn auto ligt meer.
Lieve schat, ik ben er pas net! Misschien komt dat allemaal nog!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:27 schreef RickoKun het volgende:
TS, beantwoord eerst deze vraag:
Waarom maak je een fotoboek aan, maar zet je er geen foto's in van jezelf?
Neeeeeeen! Butterscotch!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:18 schreef Os__ het volgende:
Das dan toch wel pure chocolade mag ik hopen he.
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:51 schreef 2cv het volgende:
Doe mij ook maar een stukje als je toch aan het delen bent.
Ja ziet er wel geil uit he.quote:
Is er ook beeldscherm en kast van chocola....en muis...en printer....etc etc?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:04 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja ziet er wel geil uit he.
Geen idee, ask Google.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:08 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
Is er ook beeldscherm en kast van chocola....en muis...en printer....etc etc?
Dan is er altijd nog R&P.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:26 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
Ik durf niet....ik denk niet dat ik de mogelijke teleurstelling aankan.....
Maar dan moet ik over mijn gevoelens praten enzo....quote:
Tut tut. Het ligt nooit aan mij. Gekkie!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:30 schreef PWSteal.Ldpinch.D het volgende:
Het ligt aan jou, repen zitten niet verkeerd om in de verpakking.
Aw!.....komt allemaal wel goed hoor....quote:Op donderdag 19 november 2009 23:35 schreef Zipportal het volgende:
-TS deelt graag uit, of te wel, TS heeft paupers om zich heen hangen.
-TS moet wel uitdelen, want meer choclade repen, zaten niet meer in het voedselbankpakket.
-Nu opeens heeft iedereen toevallig chocolade naast zich liggen.
-TS dit probleem heb je ook altijd met worst.Zitten altijd twee uiteinden aan, maar ik wil het begin hebben.
-TS komt net op FOK kijken, en probeert mee te doen.
Topic ontkracht. Probeer het nog eens in een volgend topic.
Had ik al gezegd? Welkom op FOK?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef MakeBelieveReality het volgende:
[..]
Aw!.....komt allemaal wel goed hoor....
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Had ik al gezegd? Welkom op FOK?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |