Neequote:Op donderdag 19 november 2009 21:31 schreef livalo het volgende:
[..]
Heb je Pans Labyrinth nou al gekeken? Wat vond je ervan?
Up (quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja maar welkeLaatste tijd alleen maar zin in romantische tienerflicks, en die heb ik allemaal al gezien.
Dat zit ik nu ook te kijken, maar ik vind 't niet heel geweldig.quote:
Neeheeeeeee. Maar aangezien ik daar geen drank kreeg was t vervolgens na een leuke avond gehad te hebben je neer te ploffen in het hotel rond 24:00 een biertje open te trekken en te gaan chillersquote:Op donderdag 19 november 2009 21:31 schreef Plums het volgende:
[..]
Jij zat binnen toen je op vakantie in ny was?
Dat is echt téveelquote:
Van de vrachtauto gevallen?quote:
Nou, daar heb je een film die je kunt gaan kijken!quote:
gezienquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Up ()
Fame
Komt een vrouw bij de dokter
Love Happens
Lover of Loser
Mannen die vrouwen haten
Achtergrondvullingquote:Op donderdag 19 november 2009 21:32 schreef livalo het volgende:
[..]
Dat zit ik nu ook te kijken, maar ik vind 't niet heel geweldig.
ja maar das geen romantische flickquote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef livalo het volgende:
[..]
Nou, daar heb je een film die je kunt gaan kijken!
Pfffffff is ook nooooit goed ehquote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Plums het volgende:
[..]
gezien
stomme remake. originele al te vaak gezien.
nederlands
misschien
nederlands
nederlands
Ik zie geen smileys meer.Sjoegerd heeft me aangestoken ofzo.
Leuke soaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Plums het volgende:
[..]
gezien
nederlands
misschien
nederlands
nederlands
Mannen die vrouwen haten kan je ook in het Engels kijken, of in het Zweeds.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef Plums het volgende:
[..]
gezien
nederlands
misschien
nederlands
nederlands
ach beter dan de echtequote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Plums het volgende:
[..]
ja maar das geen romantische flick![]()
ik ben liefdeloos enzo, ik moet t nu van films hebben
Je hebt n coole hond enzoquote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Plums het volgende:
[..]
ja maar das geen romantische flick![]()
ik ben liefdeloos enzo, ik moet t nu van films hebben
Iets meer als bij een iPod Touch, die je voor 180 euro hebtquote:Op donderdag 19 november 2009 21:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Mwah. Als je ziet wat je ervoor terug krijgt.
Hee! Ik ook!quote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het echt gehad met me belabberd voelen de hele tijd.
Geen ervaring goddankquote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Plums het volgende:
[..]
ach beter dan de echte
trouwens, that reminds me. even iemand vragen hoe t met de zijne is![]()
![]()
![]()
![]()
Je weet wat ik meeneem vanuit Zweden als cadeau ehquote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Plums het volgende:
[..]
ach beter dan de echte
trouwens, that reminds me. even iemand vragen hoe t met de zijne is![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je daarmee overal internet?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Iets meer als bij een iPod Touch, die je voor 180 euro hebt.
Awwquote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb het echt gehad met me belabberd voelen de hele tijd.
Wel overal internetquote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb je daarmee overal internet?
Kan je daarmee bellen en smsn?
Nee.
Oeeeeh.
Helemaal niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Wel overal internet.
Niet bellen inderdaad. Maar bellen is overrated.
Voor dat laatste heb je een mobiel van 30 euro en 10 euro per maand Vodafone Blox.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb je daarmee overal internet?
Kan je daarmee bellen en smsn?
Nee.
Oeeeeh.
Ja, bijna overal dusquote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Alleen wireless.
Ja maar care.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Voor dat laatste heb je een mobiel van 30 euro en 10 euro per maand Vodafone Blox.
Zou die ons minder belabberd laten voelen?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Een vriendje zoeken die ons heel gelukkig maakt?
Ik niet. iPhone is overrated.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja maar care.
Ik wil een iPhone. Ik hou van die dingen.
Ja. Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zou die ons minder belabberd laten voelen?
Het maakt het wel minder erg. Knuffelen en geaaid worden over buik.
Wat het m is ermee. Dingen zijn gewoon echt uber relaxt in gebruik etc. Interface is heel fijn/logisch. En dat mis ik toch wel bij veel gsm's. Care dat ie crap camera heeft etc. Is toch zooi wat ik nooit gebruik.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja maar care.
Ik wil een iPhone. Ik hou van die dingen.
En veel kussen is goed voor je weerstand.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zou die ons minder belabberd laten voelen?
Het maakt het wel minder erg. Knuffelen en geaaid worden over buik.
Gast. Ik voel me al drie dagen misselijk en dan ga jij over zoiets ranzigs praten.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Hyman het volgende:
Even 3 broodjes knakworst met kaas en curry naar binnen gepropt
Anders had hij zijn besmette fallus zomaar in jouw flamoes gedeponeerd?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:37 schreef Plums het volgende:
[..]
Ik ben blij dat die gast t me vertelde![]()
Ja, thuis en op school. Waar je normaal het meeste bent. Enige moment waar het wel van pas zou komen is onderweg ergens naartoe, of op vakantie etc.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja niet dus.
Alleen thuis. Of als er een openbaar netwerk is.
Ik ben het met je eens.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Dat dus.
Ik denk dat het zou helpen ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |