abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76072321
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 09:15 schreef ebeaydojraes het volgende:
volgens mij vergeten veel mensen hier de functionaliteit van haar ....
Ik denk niet dat okselhaar, borst- of rughaar echt een functie heeft inmiddels, en schaamhaar is voor mij eerder een signaal van "hoi, ik ben lichamelijk rijp" maar een echte lichamelijke functie?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zaterdag 26 december 2009 @ 23:37:46 #142
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_76090121
Ach zero, was een knipoogje vergeten, mijn excusses.

Maar ik heb niks tegen behaarde mannen hoor, heb er ook niks mee maar dat wil niet zeggen dat ik iedere behaarde man meteen niet mag ofzo.
Dat zou natuurlijk ontzettende onzin zijn.

Denk inderdaad ook niet dat lichaamsbeharing nog enorm veel nut heeft, misschien om het verspreiden van feronomen maar ja, tegenwoordig draagd toch haast iedereen een geurtje dus dat is ook al weer nutteloos.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  zaterdag 26 december 2009 @ 23:52:10 #143
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_76090401
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:19 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik denk niet dat okselhaar, borst- of rughaar echt een functie heeft inmiddels, en schaamhaar is voor mij eerder een signaal van "hoi, ik ben lichamelijk rijp" maar een echte lichamelijke functie?
Het is wel aardig wat warmer dan zonder haar .
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_76090495
Borsthaar haal ik merendeels weg, rughaar heb ik niet.
Okselhaar knip ik heel af en toe een beetje bij en schaamhaar hou ik gewoon kort. Gewoon het beste denk ik zo. Niet alles gay-glad, maar ook geen bos haar waar je de beestjes uit moet verjagen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_76099936
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 23:52 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Het is wel aardig wat warmer dan zonder haar .
Nou, zo dicht is de gemiddelde vacht van harige mannen nou ook weer niet
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 27 december 2009 @ 16:45:37 #146
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_76107956
quote:
Op zondag 27 december 2009 13:16 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou, zo dicht is de gemiddelde vacht van harige mannen nou ook weer niet
Toch houdt het heel veel warmte vast. Als je het korter maakt of wegscheert merk je weldegelijk meteen een hoop verschil.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_76158471
Ben 19, borst gaat altijd glad, oksels worden af en toe bijgehouden en de schaamstreek wordt ook netjes bijgehouden. Wel grappig, tijdens de middelbare was ik een van de eerste met haargroei op de borst en nu wordt ik langzaam ingehaald aan verschillende kanten
pi_76165916
Deze topic is hilarisch.

Ikzelf heb redelijk vele haar op m'n benen, maar knappen meiden hier op af? Ik zou het kunnen harse, maar dat lijkt me pijnlijk.

Voor de rest houd ik alles kort
pi_76231644
Kwestie van smaak Ik heb liever haar dan niks. Man mag van mij lekker man zijn
Zo'n kale borst is zo jongetjes-achtig.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
  woensdag 30 december 2009 @ 19:08:20 #150
219246 Salt_Seafood
Im A Salty Belfast
pi_76231702
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 00:20 schreef TheD-Doctor het volgende:
Deze topic is hilarisch.

Ikzelf heb redelijk vele haar op m'n benen, maar knappen meiden hier op af? Ik zou het kunnen harse, maar dat lijkt me pijnlijk.

Voor de rest houd ik alles kort
een man kan tegenwoordig met veel weg komen, borstscheren, okselscheren (niet te vaak, 3 of 4 maal per jaar), maar benen scheren is en blijft gay.
<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>
pi_76232124
Ik vind een gladde borst alleen sexy als hij ook afgetraind is. Maar ik ben helemaal niet gek op afgetraind
Als de man een brede bouw heeft, niet dik is mag hij best wat borsthaar hebben
Als het maar niet krult
Nomnomnomnomnomnomnomnomnomnom
pi_76232193
quote:
Op woensdag 30 december 2009 19:19 schreef PluisigNijntje het volgende:
Ik vind een gladde borst alleen sexy als hij ook afgetraind is. Maar ik ben helemaal niet gek op afgetraind
Als de man een brede bouw heeft, niet dik is mag hij best wat borsthaar hebben
Als het maar niet krult
* stbabylon legt de krulspelden weer weg
pi_76244215
Tja, wat is teveel haar....Ik ben 20 en ik heb (te) veel haar; mijn borst, mijn onderbuik, zelfs een plukje op m'n voeten, m'n kont en m'n onderrug. Maar wat doe je er aan?! Scheren is geen optie, dan loop je rond met stoppels over je hele lijf. Waxen kan, maar waar je zelf niet bij kan heb je hulp bij nodig, en om elke 3-4 weken je halve lichaam laten waxen bij een salon kost je praktisch een maand eten.

Ik heb zelfs al enkele verdwaalde haren op m'n schouders, maar die haalt mijn vriendin graag bij me weg met een pincet. Zij kan gelukkig wel leven met een beetje haar!
pi_76636198
Behaarde mannen, das gewoon vies.

De geuren die los komen van een behaarde man weekt bij mij geen interesse op om daar is lekker me te gaan neuken. Daar walg ik zelfs van. BAH ! Der is niks mis mee wanneer een man zijn eigen verzorgt en de harige menigte onder controle houdt door te scheren of te knippen.

Voordelen aan een geschoren kruis:

1. Heerlijk om te pijpen. Geen haren in je mond
2. Geen vies geur onder het pijpen.
3. Tijdens het neuken meer stimulans aan clitorus, dus vele male lekker klaar komen voor de vrouw ! Ik spreek uit ervaring.

Als je een behaarde man bent, prima daar ben je mee geboren. Maar vergeet niet wanneer je seks hebt dat je niet alleen bent. Durf te vragen wat je partner ervan vindt.
pi_76636970
ik heb altijd heel hard geroepen dat haar op elke plek 'vies' is bij mannen
en nu heb ik een vriend met borsthaar.. gelukkig niet veel, gewoon een beetje. En nu ligt ik er elke keer aan te kriebelen :$
Maar ik vind t wel sexy als hij t een keer weghaald of bijtrimd.. net als zijn okselhaar, beetje bijtrimmen vind ik net wat mooier als zoon hele bos als hij zijn arm omhoog haalt.
Beneden moet het ook wel getrimd zijn, maar hoeft niet persé kaal. Vind ik wel sexy, maar trimmen is ook mooi genoeg ik weet zelf namelijk dat t nogal veel werk is alles kaal te houden, dus hoeft n vent niet perse van mij te doen.. hijs niet voor niks een vent en heeft nog zoveel meer haar als n vrouw
dan mogen 'wij' in ons handjes wrijven dat we niet elke dag ons gezicht hoeven te scheren...
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_76637888
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:34 schreef girl79 het volgende:

Ik weet het niet, maar misschien moet je eens een partner uitzoeken die zich wel doucht.
pi_76637894
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:51 schreef Lady_1989 het volgende:
en nu heb ik een vriend met borsthaar.. gelukkig niet veel, gewoon een beetje. En nu ligt ik er elke keer aan te kriebelen :$
Maar ik vind t wel sexy als hij t een keer weghaald of bijtrimd.. net als zijn okselhaar, beetje bijtrimmen vind ik net wat mooier als zoon hele bos als hij zijn arm omhoog haalt.
Beneden moet het ook wel getrimd zijn, maar hoeft niet persé kaal. Vind ik wel sexy, maar trimmen is ook mooi genoeg ik weet zelf namelijk dat t nogal veel werk is alles kaal te houden, dus hoeft n vent niet perse van mij te doen.. hijs niet voor niks een vent en heeft nog zoveel meer haar als n vrouw
dan mogen 'wij' in ons handjes wrijven dat we niet elke dag ons gezicht hoeven te scheren...
pi_76645064
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:51 schreef Lady_1989 het volgende:
²
quote:
Op zondag 10 januari 2010 16:13 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik weet het niet, maar misschien moet je eens een partner uitzoeken die zich wel doucht.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_76651553
quote:
Op zondag 10 januari 2010 15:34 schreef girl79 het volgende:
Behaarde mannen, das gewoon vies.

De geuren die los komen van een behaarde man weekt bij mij geen interesse op om daar is lekker me te gaan neuken. Daar walg ik zelfs van. BAH ! Der is niks mis mee wanneer een man zijn eigen verzorgt en de harige menigte onder controle houdt door te scheren of te knippen.

Voordelen aan een geschoren kruis:

1. Heerlijk om te pijpen. Geen haren in je mond
3. Tijdens het neuken meer stimulans aan clitorus, dus vele male lekker klaar komen voor de vrouw ! Ik spreek uit ervaring.

Als je een behaarde man bent, prima daar ben je mee geboren. Maar vergeet niet wanneer je seks hebt dat je niet alleen bent. Durf te vragen wat je partner ervan vindt.
Nondeju, je hebt ongetwijfeld enkel behaarde mannen getroffen die zich niet douchten.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift, that's why it is called the present.
pi_76666483
borsthaar en baardgroei vind ik ontzettend sexy
rughaar moet hij wel weg laten halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')