quote:Op donderdag 10 december 2009 18:10 schreef pump_kin het volgende:
had ooit een vriendje met konthaar en niet weinig!! en ik die anti-haar is heeft dit dus een keer weggeharsd, maar het mietje vond het te pijn doen en dus halverwege de eerste bil gestopt met harsen. Vandaar het nu dus ook uit is!!
Voor de duidelijkheid
Haar is VIES
Nee, ze vind het gewoonweg geen fris gezicht, ik ook niet overigens en het beetje haar dat mijn man daar heeft gaat dan dus ook weg, gelukkig!quote:Op donderdag 10 december 2009 18:12 schreef onearmedman het volgende:
[..]
Oh mijn god, een man met haar op zijn reet, SLA ALARM! Ben je nou echt zo'n onwetende doos?
Ja,de mannen van de vrouwen in dit topic.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:38 schreef keesjeislief het volgende:
Zijn er eigenlijk überhaupt mannen zonder haar op hun billen?
neeee hoor mijn vriend heeft wel bilhaar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,de mannen van de vrouwen in dit topic.
2 dochters zeg je? Aah kijk daar heb je het al..... Een man met veel gene van een vrouw.quote:Op woensdag 9 december 2009 00:50 schreef snakelady het volgende:
Vind die "echte mannen" opmerkingen altijd zo triest.![]()
Maar ik hou niet van haar, mijn ex had veel lichaamsbeharing en ik vond er niks knuffeligs of lekkers aan, vooral als het erg warm was vond ik het ronduit smerig!
Mijn man heeft gelukkig van nature geen borsthaar en/of rughaar, alleen zijn benen en oksels heeft hij haar, zijn schaamstreek scheert hij mooi weg en zelfs zijn kop is kaal.![]()
En geloof me, een echte man is hij, 2 dochters om het te bewijzen.
Een beetje rughaar, dát is pas schattig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:04 schreef Bosjebloemen het volgende:
[..]
neeee hoor mijn vriend heeft wel bilhaar.
vind ik schattig.
MAAR
ik ken wel mensen zonder JA![]()
Als je je borsthaar afscheert krijg je irritante jeuk, stoppels en puisten. Een keer en nooit meerquote:Op vrijdag 20 november 2009 02:25 schreef donthate het volgende:
[..]
Welke tijd leef jij.. ik vind borsthaar/rughaar mag je best wegscheren:p is voor vrouw niet al te smakelijk maar als je egt onder je armen en je benen gaat doet dat is weer een ander probleem:p
Ja of je moet het bijhouden, maar dat is een partij een teringklus...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je je borsthaar afscheert krijg je irritante jeuk, stoppels en puisten. Een keer en nooit meer, dit voelt veel zachter
Nee, bijhouden voelt ook kut, oksels trimmen en schouders scheren is nog wel goed te doenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ja of je moet het bijhouden, maar dat is een partij een teringklus...
En word het ook alleen maar erger op.
en daarbij: in bed met een man met geschoren borsthaar isquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Als je je borsthaar afscheert krijg je irritante jeuk, stoppels en puisten. Een keer en nooit meer, dit voelt veel zachter
quote:Op vrijdag 11 december 2009 07:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja,de mannen van de vrouwen in dit topic.
Sluit ik me helemaal bij aan!quote:Op vrijdag 20 november 2009 11:42 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Ik vind beharing drie keer niks, eigenlijk.
Zeker okselhaar bij mannen is ranzig.
En als ik als vrouw geacht word dat weg te halen, dan moet een man dat ook. Tenminste het bijhouden.
Overigens is m'n vriend wel harig. Hihi.
Maar bij hem stoor ik me er niet aan.
En hij heeft geen rughaar dus ik ben blij.
Of konthaar.
Heeft 'ie ook niet.
Want dat is maar ranzig.
Bah dat is erg ranzig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |