quote:
Ohja, stom is dat! Dat had ik laatst ook! Wel lief dat je komtquote:Op donderdag 19 november 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Van jullie.
Dus ik kom er nu aan (was al onderweg, maar ik moest eerst verplicht een nieuwe versie MSN downloaden om door te kunnen gaan, dus dat ben ik nu aan het doen).
*opluchting*quote:Op donderdag 19 november 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis niet bepaald iets waar ik over droom , trust me
Ik vind het wel leuke muziek altijd, lekker vrolijkquote:Op donderdag 19 november 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Die Mika is ook echt niet om aan te zien zeg
![]()
En al helemaaaaaal niet om aan te horen
Ik heb maar een tweede ingeschonkenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Greys, drink eens doorik vind 't tegenvallen
Oh getsiederrie, ik vind t op de reedioww al niks , maar nu zag ik m hupsen en zong ie live en was het helemaal helsquote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke muziek altijd, lekker vrolijk
Kun je hier ook even langskomen? Ik kan niet weg, er ligt een puber op mijn benen.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb maar een tweede ingeschonken
i agreequote:Op donderdag 19 november 2009 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Die Mika is ook echt niet om aan te zien zeg
![]()
En al helemaaaaaal niet om aan te horen
HUUquote:
matt bellamy is koelquote:Op donderdag 19 november 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
HUU![]()
Ik vond m nog slechter dan die jammerende zanger van Muse
Oh man echt die zat me toch een partij door dat orkest heen te kermen en op die piano te rammelen, dat was echt niks hoorquote:
Jij hebt me gevondenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, ik kijk met je mee!Ik houd daar wel van, van die engelse liefdadigheidsdingesen
Ik ga daar ook eens meekijken. In maart was de nationale rednose day. Inzameling voor kinderen met kanker. Zat ik in Londen. 's Middags in het theater hadden de acteurs een extra collecte en in het hotel heb ik toen ook nog even gala gekeken.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef Bamba het volgende:
Oh-oh, ik kijk met je mee!Ik houd daar wel van, van die engelse liefdadigheidsdingesen
Nou Children in Need das elk jaar echt geniaalquote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef Bamba het volgende:
Red Nose day is van Lenny Henry en Dawn French en zoquote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga daar ook eens meekijken. In maart was de nationale rednose day. Inzameling voor kinderen met kanker. Zat ik in Londen. 's Middags in het theater hadden de acteurs een extra collecte en in het hotel heb ik toen ook nog even gala gekeken.
Rednose day is cool!!! Vroegah, was ik fan van Boyzone en Westlife (oke, nu ook nog wel een klein beetjequote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga daar ook eens meekijken. In maart was de nationale rednose day. Inzameling voor kinderen met kanker. Zat ik in Londen. 's Middags in het theater hadden de acteurs een extra collecte en in het hotel heb ik toen ook nog even gala gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |