Ik zie geen betere Nederlander voor me voor deze taakquote:Op donderdag 19 november 2009 19:36 schreef UncleErnie het volgende:
Een baas als Chris Hansen vergelijken met Albertoooo
Oei heb ik dat gemistquote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef Penisbaard het volgende:
Ging Peter R de Vries niet een paar keer achter pedofielen aan? Een Nederlandse versie van Chris Hansen zou best tof zijn ja
Ik kan me niet voorstellen dat we nergens iemand hebben met meer talent. Men moet alleen wat meer moeite doen het te ontdekken. Maar als Alberto het beste is wat we hebben, moeten we gewoon met ons poten van goede programma's afblijven. We hoeven niet alles te verneuken.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:37 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ik zie geen betere Nederlander voor me voor deze taak
en nu?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:47 schreef Cacciatore het volgende:
ik kon vroeger profvoetballer worden ma ben baller geworder :p
Wat?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:43 schreef smiksmaksmek het volgende:
He tie eerste lijkt op tie gast fan tat rickrolltinges
dubbelpunt p doet t hier niet..quote:
Peter checkt de parkquote:Op donderdag 19 november 2009 19:36 schreef Rave_NL het volgende:
Alberto loopt de paleis te checken?
quote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef Garisson72 het volgende:
Nooit gezien, dat programma. Ik ken die Chris Hansen alleen van een Southpark-aflevering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |