Ick vindt se gruwlykquote:Op donderdag 19 november 2009 19:27 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Waaaaaarom heb jij die gasten eigenlijk als usericon?
Scheikunde was tenminste nog interessant, kon ik van CKV enzo niet zeggenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:27 schreef x3ro het volgende:
[..]
Opgelet bij scheikunders in havo 4
Wow, is dat Oud-Nederlandsch? Zo praat ik op schoolsch ook wel eensch.quote:
Moet toegeven dat ze er wel echt uit zien als een stel eindbazenquote:
Ik ben blij dat ik KCV heb gehad hoewel ik daar veel meer voor moest doen. Was tenminste nog nuttig.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Scheikunde was tenminste nog interessant, kon ik van CKV enzo niet zeggen
In de tijd van de Neanderthaler.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Wow, is dat Oud-Nederlandsch? Zo praat ik op schoolsch ook wel eensch.
CKV verslagen? Wat zijn datquote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Scheikunde was tenminste nog interessant, kon ik van CKV enzo niet zeggen
Die dingen stelde drie keer niks voor manquote:Op donderdag 19 november 2009 19:30 schreef x3ro het volgende:
[..]
CKV verslagen? Wat zijn dat(een van de redenen dat ik na dat jaar dus kon oprotten
)
Wel héquote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef x3ro het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ze er wel echt uit zien als een stel eindbazen
ik ben lamonquote:Op donderdag 19 november 2009 19:28 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Wil jij ook Lamon. nog een keer?
Beetje tekenen en vage opdrachten makenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik KCV heb gehad hoewel ik daar veel meer voor moest doen. Was tenminste nog nuttig.
quote:
Al die cultuur ook atlijdquote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje tekenen en vage opdrachten maken.. Vond het zulks een hippievak
Daar heb ik Beeldende Vorming voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:31 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Beetje tekenen en vage opdrachten maken.. Vond het zulks een hippievak
CKV en nuttig. Ik ben nog altijd van mening dat mensen die zoiets leuk vinden en zich er voor interesseren het toch wel uit zichzelf bezoeken. Mensen waar dit niet aan besteed is vinden het toch maar saai/lomp/etc en gaan toch niet dus je schiet niets op met zoiets verplichten vind ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik KCV heb gehad hoewel ik daar veel meer voor moest doen. Was tenminste nog nuttig.
Ik bied vijf euro.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Al die cultuur ook atlijd
Wil er iemand trouwens een Jaguar XJ uit '88 kopen?
Eens. En van Dizer ben ik nu afgekickt.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Soldier2000 heeft wel een mooi lichaam.
Qua elektra zijn die Jags een dramaquote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Al die cultuur ook atlijd
Wil er iemand trouwens een Jaguar XJ uit '88 kopen?
Pics?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Soldier2000 heeft wel een mooi lichaam.
Gewoon Windows 7 erop laten gooienquote:Op donderdag 19 november 2009 19:32 schreef Noortje. het volgende:
Mijn computer wordt binnenkort weggebracht voor opschoning. Op kosten van paps.
Windows 7quote:Op donderdag 19 november 2009 19:33 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Gewoon Windows 7 erop laten gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |