Neehoor. Moet dat dan?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoop dat jij je nu heel goed en slim voelt.
Het is ook een voordeel voor de mensen die verbeterd worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:23 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nogmaals, ik hoop dat jij je nu heel goed en slim voelt.
Dat dacht ikquote:
Ja, ik controleer voortaan 10x mijn zin op een foutje.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:24 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het is ook een voordeel voor de mensen die verbeterd worden.
Ja alz je mij verbeterdt dan moed dad vint ik.quote:
Het gaat in dit geval alleen om de 'eens' en 'is' fout hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja, ik controleer voortaan 10x mijn zin op een foutje.
Jezus wat ben jij kinderachtig zeg.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja alz je mij verbeterdt dan moed dad vint ik.
Omdat het kouder is jaquote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Noortje. het volgende:
Hebben jullie er wel eens over nagedacht dat moleculen 's nachts minder snel bewegen dan overdag?
10 keer.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is niet ons probleem.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Sorry ik ben te dom om dit te begrijpen.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:26 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Het gaat in dit geval alleen om de 'eens' en 'is' fout hoor.
Opgelet bij scheikunders in havo 4quote:
Waaaaaarom heb jij die gasten eigenlijk als usericon?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:25 schreef Dionysiou het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |