The horror...quote:Op donderdag 19 november 2009 21:46 schreef snkr-xxx het volgende:
Oh man..ze heeft 100 fotos van dr hand met hetzelfde lakje.
http://www.nailartgallery(...)longrednails002.html
Weet je wie de vaste Nubar is? Die hebben nu zo'n mooie serie van bruine kleurenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nubar hebben ze helaas niet. Peacock feathers heeft ze volgens mij al besteld bij haar vaste Nubarleverancier![]()
Ik heb mijn Nubar en Zoya's nog steeds niet binnen.
Het ligt er maar net aan hoe snel ik het zat ben, of hoe het eruit ziet. Ik heb gisteren gelakt en net voor het eerst gestempeld over het lakje van gisteren, morgen wil ik wel weer een ander nieuw lakje proberenquote:Op donderdag 19 november 2009 21:59 schreef Maria2.0 het volgende:
Moooiiii Debsterr![]()
Hoe vaak wisselen jullie van kleur eigenlijk? Ik heb het even een poosje verwaarloosd maar normaal wissel ik 2 á 3 keer per week van lakje. Ik lak overigens wel gewoon rechttoe rechtaan, zonder sjabloontjes oid.
Vind Gosh prima smerenquote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Debsterr het volgende:
Niemand tips voor welke drogisterij lakjes (Gosh/Essence/Catrice) ik moet gaan?
Gosh is erg leuk dan. Niet te dik, droogt laagje voor laagje vrij snel en ze hebben geinige kleurtjes. Heb zelf lichtblauw met parelmoer gehad, best een grappig kleurtje!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Debsterr het volgende:
Essence en Catrice hebben momenteel bij het kruitvat een leuke einde jaars serie met mooie kleuren. Ze staat in zo aparte display, bij Cartice heet de serie Royal Nights en Essence heet Moonlight collection. Ik heb ze gekocht maar nog niet getest, kosten niet veel en zien er goed uit!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Debsterr het volgende:
Jup, bij haar heb ik ook besteld: http://stores.shop.ebay.n(...)Jewels__W0QQ_armrsZ1quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef bernies het volgende:
[..]
Weet je wie de vaste Nubar is? Die hebben nu zo'n mooie serie van bruine kleuren
[ afbeelding ]
De Essence Moonlight collectie lijkt qua drogen echt niet op de gewone Essence lakken hoor! Bij mij droogden ze veel sneller dan de XXXL shine etc. Ik ben er erg blij mee, heb ze alledriequote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh ik vond Essence trouwens bagger. Veel te dik dus het droogde voor geen meter en het droogt ook nog eens snel uit is mijn ervaring, dus je kan een lakje vrij rap weer weggooien.
Hema lak dan geen optie? Daar zweer ik bij qua goedkope meuk.
Nooit een lak weggooien! Als de wereld vergaat zijn de lakjes het enige dat nog overblijft!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:11 schreef Maria2.0 het volgende:
Oh ik vond Essence trouwens bagger. Veel te dik dus het droogde voor geen meter en het droogt ook nog eens snel uit is mijn ervaring, dus je kan een lakje vrij rap weer weggooien.
Hema lak dan geen optie? Daar zweer ik bij qua goedkope meuk.
Weet je nog wat ongeveer de verzendkosten waren? Beetje redelijk?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:10 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jup, bij haar heb ik ook besteld: http://stores.shop.ebay.n(...)Jewels__W0QQ_armrsZ1
Dat zou ik dus wel doen hè. In het beste geval sturen ze je robotica na en mag je bubbly houden, in het ergste geval vragen ze je om hem terug te sturen en dan kan je altijd nog aangeven dat je het zo wel best vindt.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:54 schreef MissJ het volgende:
Ze hebben wel 1 verkeerd gedaan, ipv CG Robotica hebben ze CG Bubbly gedaan. Maarrr geeft niet, die Bubbly vind ik ook leuk![]()
Ik ga echt niet mailen en vragen om de goede te zenden hoor, mij te veel gedoe helemaal naar de USA. Hebben jullie het wel eens gehad?
Nee, maar is onderweg.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Wat dacht je bijvoorbeeld van van:
Nubar Peacock Feathers (heeft TD die eigenlijk?)
Wil ik nog wel maar hebben ze daar niet meer.quote:CG tickle my triangle (alleen al die naam!)
Staat voor de zomer op het wensenlijstje.quote:China glaze For Audrey
Check, die heb ik besteld.quote:China glaze emerald sparkel
Heb ik al.quote:orly star of bombay
Daar twijfel ik nog over. Die of For Audrey, weet nog niet welke het moet worden. En die heeft TD ook al niet.quote:opi hey got in lime
Catrice Royal Petrol, is een tijdelijke.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:04 schreef Debsterr het volgende:
Hmm je hebt helemaal gelijk!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:20 schreef MinderMutsig het volgende:
Dat zou ik dus wel doen hè. In het beste geval sturen ze je robotica na en mag je bubbly houden, in het ergste geval vragen ze je om hem terug te sturen en dan kan je altijd nog aangeven dat je het zo wel best vindt.
Oooow wat schattig zeg!!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:23 schreef bernies het volgende:
@ MM heb jij toevallig een lijst van wat je al hebt op hem moment? Geheel ter inspiratie?
david@transdesign.comquote:Op donderdag 19 november 2009 22:25 schreef MissJ het volgende:
[..]
Hmm je hebt helemaal gelijk!
Ik ga ze nu gelijk even mailen. Als ik inderdaad moet terugsturen heb ik geen zin in, dan vind ik het ok, maar wie weet ga ik Robotica wel nagestuurd krijgen ja en dat ik daarbij Bubbly mag houden![]()
oow, wie had ook alweer dat emailadres van die David? Dan ga ik die mailen.
Eens!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:17 schreef bernies het volgende:
[..]
Nooit een lak weggooien! Als de wereld vergaat zijn de lakjes het enige dat nog overblijft!
Leuk om te lezen:
http://www.scrangie.com/2(...)e-possibly-most.html
Ik heb nu een grote fles Diamont (bijna een halve liter!quote:1 bottle - $4.80
2 bottles - $7.50
3 bottles - $9.50
4 bottles - $11.50
5 bottles - $12.50
6 bottles - $13.50
geweldig, bedanktquote:
Ojee.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:23 schreef bernies het volgende:
@ MM heb jij toevallig een lijst van wat je al hebt op hem moment? Geheel ter inspiratie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |