Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef De_Hertog het volgende:
Wil je volgende keer gewoon vragen stellen in nieuwe posts in niet in die aankondigingIk zag geen verandering in MyAT en ging er dus van uit dat er nog geen nieuwe vraag was gesteld
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:16 schreef De_Hertog het volgende:
Wil je volgende keer gewoon vragen stellen in nieuwe posts in niet in die aankondigingIk zag geen verandering in MyAT en ging er dus van uit dat er nog geen nieuwe vraag was gesteld
"Belgische weelde", Rucebo +1quote:
Correct. De ploeg staat 91e. Gastland Zuid-Afrika is de op een na laagste als 85e, zij hebben echt wel weinig (officiële) interlands gespeeld de laatste tijd. Nieuw Zeeland is 83e.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:58 schreef Nico_S. het volgende:
Lichtenstein? (Ik háát voetbal, dus ik roep maar iets...)
Was ook een beetje een gokvraagquote:Op donderdag 19 november 2009 22:00 schreef qonmann het volgende:
[..]
![]()
(vind voetbal wel leuk, maar niet zo leuk dat ik dit zou weten)
Mwoah, er waren maar een paar kandidaten...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:01 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Was ook een beetje een gokvraag.
quote:
Geen idee, dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:22 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Nee, met 650 km piste is het gebied het grootste aaneengesloten skigebied ter wereld.
Je bent zo te zien niet de enige. Blijft wel erg stil.....quote:Op donderdag 19 november 2009 22:26 schreef Nico_S. het volgende:
Inmiddels opgezocht. Was ik nooit op gekomen.
Inderdaad weinig activiteit...quote:Op donderdag 19 november 2009 22:28 schreef tomtomaat het volgende:
[..]
Je bent zo te zien niet de enige. Blijft wel erg stil.....
Goed idee.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:31 schreef tomtomaat het volgende:
Gooi er zo wel een nieuwe vraag in.....
Stand #1797quote:
Nee, niet nóg een keerquote:Op donderdag 19 november 2009 22:56 schreef Nico_S. het volgende:
Cyaan?
quote:Op donderdag 19 november 2009 22:57 schreef Nico_S. het volgende:
Magenta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |