quote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
[..]
Staat heeft wat nieuws ontwikkeld: nieuwe Nederlanders.
quote:
Met een augurk in je kont vijf meter lopen. Als de augurk er ondertussen uit valt, moet je weer opnieuw beginnen. De augurk uiteraard weer terug in je kont.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef porsche1 het volgende:
TS ga je gang, jouw beurt voor de ontgroening.
Dat is iets anders, dat is de vuurdoopquote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Met een augurk in je kont vijf meter lopen. Als de augurk er ondertussen uit valt, moet je weer opnieuw beginnen. De augurk uiteraard weer terug in je kont.
Dat vraag ik me ook af. Meestal zijn die oldbies niet zo creatief en origineel...quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom lees ik nergens iets over door bushokjes heen tyfen?
[ afbeelding ]
Dit is een topic, een gespreksonderwerp.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:21 schreef Skonk het volgende:
mag ik vragen wat een topic is? :$ ik ben niew hier
Zo is 't ook met mij gegaan!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
Inleiding
Als men nieuw op FOK! is dan is men meestal slachtoffer van het bashen en stopt daarom vrij snel, daarom presenteer ik U naar mijn belevenissen hier op FOK! een handleiding om ontgroent te worden. Men kan natuurlijk twisten over de waarheid van deze handleiding aangezien er maar door één persoon een onderzoek is gedaan, maar dat laten we even terzijde.
[bla...bla...]
zie je welquote:Op donderdag 19 november 2009 19:39 schreef OnurAir het volgende:
[..]
Zo is 't ook met mij gegaan!![]()
Ik begon in GAM (onder een ander account, één van m'n oude topics lopen nog) en begon langzaam in ONZ te raken. Nu word er gezegd dat ik teveel in ONZ zit.
Ik ben helaas te oud voor PUB SC. Wat nu?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:01 schreef naatje_1 het volgende:
Wat handig is voor je geestelijke ontwikkeling, is de SC in PUB. Dit is een SC met een dermate laag niveau, dat men makkelijk kan meepraten en het nog gezellig is ook. Nog een voordeel van deze SC is dat men de belangrijkste wetenswaardigheden over FOK! leert. Men creëert ook een eigen steil voor het forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |