Gaarne wil ik de aandacht vragen voor het volgende:
Ik snap dat jullie niet graag stinken en goed voor de dag willen komen met een aangenaamd ruikend luchtje. Alhoewel sommigen het er niet mee eens zullen zijn, dient een luchtje subtiel aangebracht te worden zodat dit een aangename atmosfeer creëert wanneer iemand je benadert. Het is daarom ook niet nodig om 's ochtends een kwart van je flesje leeg te spuiten. De chemtrails die sommige mensen aan het begin van de dag of uitgaansavond achterlaten zijn soms ook niet te harden. Degenen die regelmatig treinreizen weten waar ik het over heb. Laatst liep ik door een park en rook ik de vrouwelijke helft van een verliefd stel al vanaf 20 meter zitten. De natuurkundigen onder ons weten dat de intensiteit van deze geursensatie kwadratisch toeneemt als je de bron benadert, dus ik hoop dat de vriend van het meisje goed verkouden was. Overigens mogen sommige mannen hier ook van leren. Omdat painttopics meer aandacht trekken volgt hieronder een paint:
Klacht: Mensen die oneindige sporen van ranzig parfum achterlaten.
Bonusklacht: Mensen die in de collegebanken constant met hun benen schudden zodat de halve rij meetrilt.