dat sowieso Btjequote:Op donderdag 19 november 2009 16:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
We zijn verloren zonder jou rhutje
Pizza en neuken?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Die heb ik anders nog steeds niet gehoord van je
sgoe Ang3lquote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!
Na grondig overleg met dhr Belsezar is besloten dat men mij vanaf heden ten dage dient te adresseren met de naam Zijne Koninklijke Hoogheid Koningin Engelien van Stoetenflappenhapsburg tot Bovenondervelderdijk.
Zo. Dat jullie het even weten.
Einde bericht!
Mij dhr noemen? Excuse me?!?!?!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!
Na grondig overleg met dhr Belsezar is besloten dat men mij vanaf heden ten dage dient te adresseren met de naam Zijne Koninklijke Hoogheid Koningin Engelien van Stoetenflappenhapsburg tot Bovenondervelderdijk.
Einde bericht!
Afkorting: Queen Eng.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!
Einde bericht!
Die verschrikkelijk slechte sbs6 serie van je staat hier aan op de achtergrondquote:
Quee-neng. Lijkt wel een klein plaatsje 100 kilomter te noorden van hong kongquote:
Het kleine huis op de prairyquote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die verschrikkelijk slechte sbs6 serie van je staat hier aan op de achtergrond
Ok ok zijne doorluchtige weledelgestrenge zonnekoning Belsezar de Enige.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Mij dhr noemen? Excuse me?!?!?!
Mijn titel en machtspositie zal onveranderd blijven tot aan mijn dood!
afgekort tot A of E... naar eigen keuze.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:02 schreef Ang3l het volgende:
ATTENTIE ATTENTIE!
Einde bericht!
nicequote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef Lotusss het volgende:
Vannacht de 90's Dance Top 100 gedownload...
Of gewoon aankomen lopen in een leuk rokjequote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef Ripley het volgende:
Gelukkig hoeven wij vrouwen alleen te wimperknipperen om het ijs te breken
Noem je me nou serieus een varken?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Quee-neng. Lijkt wel een klein plaatsje 100 kilomter te noorden van hong kongOf een nieuw varkensgerecht bij de lokale chinees
Yo M! Wanna join my A-team?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
afgekort tot A of E... naar eigen keuze.
OK, A, hoe is het met je?
Van die witte lijntjes?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Noem je me nou serieus een varken?
Echt? Serieus? Noem je me nou een varken?!
Noem je me nou dik?!!!?!! Noem je me nou gvd DIK???!!!!!!
[ afbeelding ]
That's IT! Ik ga lijnen!!!!!
Tot na de Kerst!
*stampij stampij stampij met flair weliswaar*
ehh murm....lees afentoe ff terug ofzoquote:Op donderdag 19 november 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
afgekort tot A of E... naar eigen keuze.
OK, A, hoe is het met je?
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:09 schreef Lotusss het volgende:
Vannacht de 90's Dance Top 100 gedownload...
Nee, geen gepoeder voor dit loederquote:
Wijfquote:Op donderdag 19 november 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot na de Kerst!
"Goh... dat rokje staat leuk bij de vloerbedekking op mijn slaapkamer!"quote:Op donderdag 19 november 2009 17:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Of gewoon aankomen lopen in een leuk rokje
Maar van dat poeder val je afquote:Op donderdag 19 november 2009 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, geen gepoeder voor dit loeder
Dan heeftie wel onwijs achterlijke vloerbedekking.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Goh... dat rokje staat leuk bij de vloerbedekking op mijn slaapkamer!"
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok ok zijne doorluchtige weledelgestrenge zonnekoning Belsezar de Enige.
Zo beter?
Als je nou slim was he claimde je gewoon dat jij de uitvinder was van dat gerecht en dat het de wereld aan het veroveren is. Nee je betrekt het weer op jezelf. Typicalquote:Op donderdag 19 november 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot na de Kerst!
vergeet je je regenbogen niet om mee te schieten oid?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tot na de Kerst!
oeh lily en musequote:Op donderdag 19 november 2009 17:23 schreef Lotusss het volgende:
Voor de muziekliefhebbers:
Vanavond vanaf 21:00 op BBC1 het "Children in Need" benefietconcert met:
Lily Allen, Dizzee Rascal, Dame Shirley Bassey, James Corden, Leona Lewis, Paolo Nutini, Mika, Fearne Cotton, Snow Patrol, Cheryl Cole, Sir Paul McCartney, Peter Kay, Katherine Jenkins, Muse en Take That.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00p06bp
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Belsezar het volgende:
Als je nou slim was he claimde je gewoon dat jij de uitvinder was van dat gerecht en dat het de wereld aan het veroveren is. Nee je betrekt het weer op jezelf. Typical
Het is goed met jullie!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vergeet je je regenbogen niet om mee te schieten oid?
En Paolo Nutini en Mikaquote:
maar is dat 21:00 NL tijd of reken nog om GMT tijdquote:
Eet smakelijk ang3l, tot zo.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het is goed met jullie!Ik doe het nooit goed. Tis altijd hetzelfde! BASTA!
Ik ga weg en kom nooooooit meer terug1 NOOIT MEER zeg ik je!
Nou ja.... in ieder geval binneen nu en een HALF UUR niet horen jullie me?! ZO! Zo hoog zit het me!!!!!!
Zitten inderdaad wel wat erg leuke namen tussenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:23 schreef Lotusss het volgende:
Voor de muziekliefhebbers:
Vanavond vanaf 21:00 op BBC1 het "Children in Need" benefietconcert met:
Lily Allen, Dizzee Rascal, Dame Shirley Bassey, James Corden, Leona Lewis, Paolo Nutini, Mika, Fearne Cotton, Snow Patrol, Cheryl Cole, Sir Paul McCartney, Peter Kay, Katherine Jenkins, Muse en Take That.
http://www.bbc.co.uk/programmes/b00p06bp
![]()
![]()
21:00 CET, 20:00 GMT.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
maar is dat 21:00 NL tijd of reken nog om GMT tijd
Awwquote:
Ha morgen verzekerd dat ik geen Delta vlucht krijgquote:
Ik een dagje delta pierquote:Op donderdag 19 november 2009 17:58 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ha morgen verzekerd dat ik geen Delta vlucht krijg, ik sta een dagje op de Fox
.
Ja het is nog een kwestie van tijd voordat ik HBS diensten ga draaien denk ik, en dat wil ik niet!quote:
Wat een pannenkoeken dan zegquote:mag visitatie draaien terwijl ik rugklachten heb, wordt leuk morgen
ghehe arme jij! hbs tja... screening rooms kunnen nog wel gezellig zijn met juiste mensen, kelder is gewoon kut (heb 2,5 jaar hbs gedaan voor hrf lol)quote:Op donderdag 19 november 2009 18:05 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ja het is nog een kwestie van tijd voordat ik HBS diensten ga draaien denk ik, en dat wil ik niet!
[..]
Wat een pannenkoeken dan zeg. Goed geregeld weer
.
Ik ga nog liever een HRF flexpoule lopen, HBS lijkt me niks. Wij mogen niet lang X ray kijken maar bij HBS mag dat wel. Hmmmquote:Op donderdag 19 november 2009 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ghehe arme jij! hbs tja... screening rooms kunnen nog wel gezellig zijn met juiste mensen, kelder is gewoon kut (heb 2,5 jaar hbs gedaan voor hrf lol)
Zei je eigen SV dat?quote:SV ja maar je staat niet op beperkingen lijst JA LUL MAAR IEDEREEN WEET HET! sukkel
Je mag me aanrakenquote:
Oh wacht dat heb je vorige week al gedaan!quote:
neen andere sv'erquote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ik ga nog liever een HRF flexpoule lopen, HBS lijkt me niks. Wij mogen niet lang X ray kijken maar bij HBS mag dat wel. Hmmm.
Nja idd kut geregeld
[..]
Zei je eigen SV dat?
quote:Op donderdag 19 november 2009 18:13 schreef dyonvbaal het volgende:
Durf duidelijke taal te vragen: Jullie hebben het overduidelijk over werk op vliegveld?
erm jij wordt betaalt om mensen aan te raken, ripley nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |