Neeeequote:Op donderdag 19 november 2009 15:26 schreef Michielos het volgende:
Ik deed mijn Krav Maga afwisselen met Grieks-Latijns worstelen en Biu Tze technieken.
ik ben dan ook student op het VMBO, zie foboquote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef morningstorm het volgende:
je grammatica is van een vmbo 2 leerling, back to school en nog liever dood..
1x verzinnen en 20x de vechtsport en situatie enigzins aanpassen.....quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef Bastoenie het volgende:
Dat mensen serieus de tijd nemen om zoiets te verzinnen en op internet te zetten
student en vmbo in 1 zin?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben dan ook student op het VMBO, zie fobo
Dus tijdens het gevecht ging je naakt worstelen met die mannen, dat is best gay.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:26 schreef Michielos het volgende:
Ik deed mijn Krav Maga afwisselen met Grieks-Latijns worstelen.
Quoted for awesomeness !quote:Op donderdag 19 november 2009 15:26 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Woensdag is voor mij vaste Krav Maga dag. Keihard de technieken van de Israelische commando's leren.
Dodelijk dus (op vechtkampen had ik de kans om het geleerde op een levensechte manier toe te
passen. Dit lukte ook vandaag heel goed. Op het einde besloot ik om met de groep nog eentje te gaan drinken in een nabijgelegen cafe. En dit is ook waar mijn klacht zich afspeelde. Ik dus een drankje halen, totdat ik eenvbest leuke meid een wijntje zag drinken. Michielos is zoals jullie weten niet alleen een Martial artist(en eenbrustige jongen) maar ook een heel goede pick up artist. Ja.. michielos weet hoe ie de meisjes moet plezieren
Nou ik voelde me best droog en had dus zin om met die meid de liefde te bedrijven en om vervolgens mijn lusten te botvieren. Ik flirte met haar en alles ging goed.. totdat...
Een breed uitziende gast kwam woedend kabaal maken.. razendsnel bekeek ik de omgeving. ik zag onguur uitziende gasten links en rechts van hem zitten.. handlangers vloog het door me heen. Hij zei dat ik zijn meid aan het flirten was. Nja zeggen was een groot woord.. hij schreeuwde het. Toen zag ik dat hij een fles pakte en me wou slaan. Dit laat ik mij niet zeggen en ging erop in. Ik plaatste tegelijkertijd een elleboogstoot in zijn nek en een knie in zijn kruis. Dit deed hem wensen dat ie nooit geboren was. Zijn vrienden stonden op maar tegelijkertijd met hen mijn Krav Maga friends.
Het was 5 tegen een stuk of 16 mensen.
We stonden rug tegen rug en wonnen vrij simpel. Stoelen vlogen in het rond en er werd met diverse shit gegooid. Ik ontweek ala matrix style diverse flessen en barkruks. Ik deed mijn Krav Maga afwisselen met Grieks-Latijns worstelen en Biu Tze technieken. Ik plaatste gerichte stoten door middel van alles wat mij in vechtkampen geleerd was. Hierna moesten wij helaas het cafe uit. Die debielen bleken vaste stamgasten te zijn en de eigenaar beviel hetgeen niet zo.. Ik bedankte hem vriendelijk gaf hem 50 euro en vertrok.
De meid gaf mij btw haar telefoonnummer. Ik heb haar gepimpt en haar vriend te kijk gezet..![]()
![]()
Dit was het enige positieve
De klacht is duidelijk. Rest mij niet veel meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen.
Klacht: Ruzie in cafe
Klacht 2: Nerd haalt vriendjes erbij
Klacht 3: Gedurende gevechten in de minderheid zijn
Klacht 4: De toegang tot het cafe ontzegt krijgen
gastquote:Op donderdag 19 november 2009 15:33 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik ben dan ook student op het VMBO, zie fobo
TS, als 5% van je verhaal waar is dan geloof ik je nog niet.quote:
Straks word hij nog doodgemaakt tijdens een caféruzie.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:37 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Nog een aantal topics en TS gaat er nog zelfs in geloven.
Voordat je me geraakt hebt, lig je al om debielquote:Op donderdag 19 november 2009 15:37 schreef guapo het volgende:
[..]
TS, als 5% van je verhaal waar is dan geloof ik je nog niet.
Als ik in de kroeg tegenover je had gestaan had ik men bierglas op de bar stukgeslagen en het glas in je oog gedrukt. En er nog bij gelachen ook![]()
Wat nou Kraft Manga? Wat doe je met je Kraft Manga als ik met een barkruk tegen je knieen ram?
Zeg maar doei met je knietjes!
Hopelijk is er dan iemand bij die het overleefd en het op FOK! kan zettenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Straks word hij nog doodgemaakt tijdens een caféruzie.
QFT. Ban voor TSquote:Op donderdag 19 november 2009 15:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
gast
je ego is te groot, internetmietje.
kan elke sterfelijke deze hoge kunst leren?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Voordat je me geraakt hebt, lig je al om debielHier train ik immers op. Dit is mijn leven!
Hoe sterk enzo je ook bent..quote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Voordat je me geraakt hebt, lig je al om debielHier train ik immers op. Dit is mijn leven!
Wat doe tegen tegen mij met een dikke stok van 1,5 meter tegenover je staat. Je komt niet dichterbij jongen en ik ram je in je dikke pens.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
Jij hebt Michielos duidelijk nog nooit in actie gezien.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef guapo het volgende:
[..]
Wat doe tegen tegen mij met een dikke stok van 1,5 meter tegenover je staat. Je komt niet dichterbij jongen en ik ram je in je dikke pens.
stoer, jij kunt zo je eigen vechttopic openenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef guapo het volgende:
[..]
Wat doe tegen tegen mij met een dikke stok van 1,5 meter tegenover je staat. Je komt niet dichterbij jongen en ik ram je in je dikke pens.
nee aub niet... hij heeft al genoeg vreselijke topics geopendquote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef Drupsel het volgende:
[..]
stoer, jij kunt zo je eigen vechttopic openen
Hij kijkt teveel Bas Rutten denk ikquote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef Drupsel het volgende:
[..]
stoer, jij kunt zo je eigen vechttopic openen
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:47 schreef Vono het volgende:
[..]
nee aub niet... hij heeft al genoeg vreselijke topics geopend
HEY! nu ik erover nadenkik heb elke keer gelachen om zijn topics. doe maar wel ff dus
Ik ken je eigenlijk als een jongen die elke keer stoere vechtverhalen post en elk topic met dezelfde irritante zin begint.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:26 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn bepaalde zaken die mij echter gek.. maar dan ook knettergek maken! nee stop.. lees door!
Dat is best gay.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Voor jij met je ogen geknipperd hebt zit jij al op die stok als een shish-kebab.
tuurlijk niet manquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik ken je eigenlijk als een jongen die elke keer stoere vechtverhalen post en elk topic met dezelfde irritante zin begint.
En, ik lees nooit door. Hah!
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:53 schreef Drupsel het volgende:
[..]
you just wish you were just like michielos
Jezus, ben je een kloon van Maikuul ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:26 schreef Michielos het volgende:
Woensdag is voor mij vaste Krav Maga dag. Keihard de technieken van de Israelische commando's leren.
Dodelijk dus (op vechtkampen had ik de kans om het geleerde op een levensechte manier toe te
passen. Dit lukte ook vandaag heel goed. Op het einde besloot ik om met de groep nog eentje te gaan drinken in een nabijgelegen cafe. En dit is ook waar mijn klacht zich afspeelde. Ik dus een drankje halen, totdat ik eenvbest leuke meid een wijntje zag drinken. Michielos is zoals jullie weten niet alleen een Martial artist(en eenbrustige jongen) maar ook een heel goede pick up artist. Ja.. michielos weet hoe ie de meisjes moet plezieren
Nou ik voelde me best droog en had dus zin om met die meid de liefde te bedrijven en om vervolgens mijn lusten te botvieren. Ik flirte met haar en alles ging goed.. totdat...
Een breed uitziende gast kwam woedend kabaal maken.. razendsnel bekeek ik de omgeving. ik zag onguur uitziende gasten links en rechts van hem zitten.. handlangers vloog het door me heen. Hij zei dat ik zijn meid aan het flirten was. Nja zeggen was een groot woord.. hij schreeuwde het. Toen zag ik dat hij een fles pakte en me wou slaan. Dit laat ik mij niet zeggen en ging erop in. Ik plaatste tegelijkertijd een elleboogstoot in zijn nek en een knie in zijn kruis. Dit deed hem wensen dat ie nooit geboren was. Zijn vrienden stonden op maar tegelijkertijd met hen mijn Krav Maga friends.
Het was 5 tegen een stuk of 16 mensen.
We stonden rug tegen rug en wonnen vrij simpel. Stoelen vlogen in het rond en er werd met diverse shit gegooid. Ik ontweek ala matrix style diverse flessen en barkruks. Ik deed mijn Krav Maga afwisselen met Grieks-Latijns worstelen en Biu Tze technieken. Ik plaatste gerichte stoten door middel van alles wat mij in vechtkampen geleerd was. Hierna moesten wij helaas het cafe uit. Die debielen bleken vaste stamgasten te zijn en de eigenaar beviel hetgeen niet zo.. Ik bedankte hem vriendelijk gaf hem 50 euro en vertrok.
De meid gaf mij btw haar telefoonnummer. Ik heb haar gepimpt en haar vriend te kijk gezet..![]()
![]()
Dit was het enige positieve
De klacht is duidelijk. Rest mij niet veel meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen.
Klacht: Ruzie in cafe
Klacht 2: Nerd haalt vriendjes erbij
Klacht 3: Gedurende gevechten in de minderheid zijn
Klacht 4: De toegang tot het cafe ontzegt krijgen
Moet je daar nou die hele post voor quotten?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef Vinnie_Terranova het volgende:
[..]
Jezus, ben je een kloon van Maikuul ofzo?
Judo is gay?quote:Op donderdag 19 november 2009 16:01 schreef ASroma het volgende:
mensen die op allerlei "exotische" vechtsporten zitten en dit ook zo vaak mogelijk willen melden, in de msn-naam, op hyves etc etc etc!
wat is er fuckin mis met gewoon judo
Het is inderdaad duidelijk dat je leven uit weinig anders bestaat.....quote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef Michielos het volgende:
Dit is mijn leven!
dan ken jij McGyver nog nietquote:Op donderdag 19 november 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Judo
Aan judo heb je enkel iets als je op de grond valt - mits je het 3 minuten van tevoren ziet aankomen.
Qua vechten heb je aan judo exact evenveel als aan het bij je hebben van 2 krulspelden, een ansichtkaart en een kauwgombal.
Dit dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:06 schreef _Led_ het volgende:
Judo
Aan judo heb je enkel iets als je op de grond valt - mits je het 3 minuten van tevoren ziet aankomen.
Qua vechten heb je aan judo exact evenveel als aan het bij je hebben van 2 krulspelden, een ansichtkaart en een kauwgombal.
Je kunt ook niet onbeperkt beleefd blijven.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus.Judo is leuk maar BJJ is vetter. Elk gevecht eindigt op de grond, maar begint er zelden.
Nja, ik snap het niet, ik vraag hier niet om. Ik wil niet vechten maar deze mafketels laten mij gewoon geen keuze!
He Bloedkop, jij komt nog een keer de verkeerde tegen en dan ben je niet meer zo stoer op Fok!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit dus.Judo is leuk maar BJJ is vetter. Elk gevecht eindigt op de grond, maar begint er zelden.
Nja, ik snap het niet, ik vraag hier niet om. Ik wil niet vechten maar deze mafketels laten mij gewoon geen keuze!
ye.. kijk jij snapt hetquote:Op donderdag 19 november 2009 16:13 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je kunt ook niet onbeperkt beleefd blijven.
Op een gegeven moment is het gewoon nodig dat iemand ze even op hun plek zet !
Dan zou ik genieten en ervan leren!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:15 schreef guapo het volgende:
[..]
He Bloedkop, jij komt nog een keer de verkeerde tegen en dan ben je niet meer zo stoer op Fok!
mensen zoals jij sla ik graag in elkaarquote:Op donderdag 19 november 2009 16:15 schreef guapo het volgende:
[..]
He Bloedkop, jij komt nog een keer de verkeerde tegen en dan ben je niet meer zo stoer op Fok!
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil de template wel eens zien waarmee Michielos zijn topics aanmaakt.
Ik vind het wel grappig eigenlijk....quote:Op donderdag 19 november 2009 16:18 schreef Echo99 het volgende:
Trollen tegen trollende trollen is zo verdrietig...
komt er ook een onder z'n steen vandaan geschetenquote:
quote:
'op fok kennen ze mij als een rustige jongen'quote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zoiets ja!
Alleen kun je een aantal stukken uit de tekst ook al voorbereiden, dat scheelt weer. Dus dingen als "stop, lees door", "ik heb in vechtkampen gezeten" en "hij wenste dat hij nooit geboren was".
Die ook ja. Maar ik zie nu pas dat je in MASD's template helemaal geen tekst hoeft op te geven, dat regelt het systeem allemaal. Fe-no-me-naal!!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef 16meter het volgende:
'op fok kennen ze mij als een rustige jongen'
? waarvanquote:
Je hoeft niet te lezen hoor.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:25 schreef AlligatorNL het volgende:
Kan een mod niet op de uitkijk staan en elke "vecht-topic" van Michielos bij voorbaat al sluiten? Of postrechten ontnemen?!?
Word een beetje moe nou van dit gelul.
Spuit elf geeft ook modderquote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Herpert het volgende:
Heb je een template voor deze ongein ofzo?
Ach man, ik lees toch ook niet eerst alle pagina's door voordat ik reply dus beter doe je niet wijs or I'll go Krav Maga on your ass!quote:
Hier :quote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
Ik wil de template wel eens zien waarmee Michielos zijn topics aanmaakt.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hier :
Even ter zelf inspiratie : Ik ben een beunhaas. [ Niet in topic posten !!oneeen!!]
Mensen kennen mij als <insert hier>
Toen was er een andere beunhaas die met mij wilde vechten.
En toen gaf 'k 'm toch een knietje in de ballen !
Hij wenste dat hij nooit geboren was !
< Insert verloop van het ''gevecht">
Nou, beste mensen.
Dit was een ander beunhazerig faalhaal.
Nee, dit lijkt echt nergens op.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hier :
Even ter zelf inspiratie : Ik ben een beunhaas. [ Niet in topic posten !!oneeen!!]
Mensen kennen mij als <insert hier>
Toen was er een andere beunhaas die met mij wilde vechten.
En toen gaf 'k 'm toch een knietje in de ballen !
Hij wenste dat hij nooit geboren was !
< Insert verloop van het ''gevecht">
Nou, beste mensen.
Dit was een ander beunhazerig faalhaal.
+1quote:Op donderdag 19 november 2009 16:25 schreef AlligatorNL het volgende:
Kan een mod niet op de uitkijk staan en elke "vecht-topic" van Michielos bij voorbaat al sluiten? Of postrechten ontnemen?!?
Word een beetje moe nou van dit gelul.
Hey dickbride, prettig weekend hequote:Op donderdag 19 november 2009 18:00 schreef Dickbride het volgende:
PRETTIG WEEKEND?? HET IS GVD PAS DONDERDAG IDIOOT!
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef sinadO het volgende:
Moet je even met Drinky praten, die doet ook krav maga!!
QFTquote:
Ik knal dr ook nog even een quote tegen aan. Gewoon, omdat het kan.quote:
Ik ken je helemaal niet en wil dat graag zo houdenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:26 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
Het is ook geen zelfverdediging.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:05 schreef Michielos het volgende:
klopt. daarom is het ook geen vechtSPORT
vergissing.. een echte regelsport helpt je niks in de wereld van glasscxherven, knietjes naar je ballen en slagen op je adamsappel. hiervoor moet je, zoals ik, in vechtkampen gezeten hebbenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:20 schreef Personan het volgende:
[..]
Het is ook geen zelfverdediging.
Het geeft mensen een vals gevoel van veiligheid. Je kan al een leraar worden door even een cursus te volgen. Een echte contact sport zoals (kick)boksen blijft de beste zelfverdediging
Ik heb gevochten op scoutingkamp, telt dat ook?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
vergissing.. een echte regelsport helpt je niks in de wereld van glasscxherven, knietjes naar je ballen en slagen op je adamsappel. hiervoor moet je, zoals ik, in vechtkampen gezeten hebben
Jij zat toch in werkkampen?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
vergissing.. een echte regelsport helpt je niks in de wereld van glasscxherven, knietjes naar je ballen en slagen op je adamsappel. hiervoor moet je, zoals ik, in vechtkampen gezeten hebben
OMG! Dude...quote:Op donderdag 19 november 2009 19:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee dat "moet" niet. Als je een echte killingmachine bent, heb je aan 1 klap genoeg. De wedtsrijdvechter ligt ook om na 1 klap zonder bokshandschoenen op de adamsappel en/of een trap tegen de lulquote:Op donderdag 19 november 2009 20:24 schreef Nikmans het volgende:
Er zit wel wat in, als je een echte killing machine wil zijn moet je ook kunnen incasseren. Lijkt me sterk dat dat bij Krav Maga echt veel gebeurt? Tuurlijk, je krijgt wat van die situaties voorgeschoteld maar er is een verschil tussen iemand die met een schuimrubberen mes naar je steekt en iemand die uit het niks een vuist op je neus plaatst.
Ik denk dat als je ervaring hebt in contactsporten als Muay Thai je minder snel schrikt als je opeens een (pijnlijke) klap krijgt, incasseert en terugslaat, al dan niet met andere technieken.
Gelukkig bezit Michielos deze vaardigheden 14.gif
Maar wat dan als iemand opeens flipt en je op je kop slaat met een flesje? Beetje incasseringsvermogen lijkt me dan wel gepast.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
nee dat "moet" niet. Als je een echte killingmachine bent, heb je aan 1 klap genoeg. De wedtsrijdvechter ligt ook om na 1 klap zonder bokshandschoenen op de adamsappel en/of een trap tegen de lul
en ja.. ik bezit die skills
dan sta je niet meer op(glasscherven, paniek grote gapende wonden en verblind door bloed). Als ik Remi bonjaski onverwachts voor zijn noten trap kan het nog remi bonjaski zijn. Hij staat dan niet meer op.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar wat dan als iemand opeens flipt en je op je kop slaat met een flesje? Beetje incasseringsvermogen lijkt me dan wel gepast.
Daar mik ik gelukkig niet op. Ik zie alles al vanaf afstand aankomen. Het is alsof de andere zich in slowmotion voortbewegen. Ik hou veilige afstand en als ze uithalen, i'm in. BANG , in the zone. Daarna is het snel finished.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:04 schreef Nikmans het volgende:
Een vuist op je gezicht danIk kan me best indenken dat als je het niet gewend bent een beetje te sparren dat je eerder verbaasd/geschrokken bent als je opeens een knal krijgt, of je nu KO gaat of niet en dat kan nooit helpen.
Omgquote:
Ik moest wederom hard lachen. Bedankt TSquote:De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen.
Emimich - Michielosquote:Op donderdag 19 november 2009 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
Nu nog de foto's van Michielos.
Ws. type Emimich
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Emimich - Michielos
Ik zie een verband!
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef MASD het volgende:
[..]
Emimich - Michielos
Ik zie een verband!
DIT KAN GEEN TOEVAL ZIJN !!!quote:
Zou ik ook zeggen van mezelf.quote:
Komt de oude bok ook weerquote:Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen van mezelf.
Maaruh, jullie zaten gisterenavond toch naar die zaadwedstrijd te kijken? Of was je (waren jij en je holmaatje Michielos)nu in de kroeg? Je begint vervelend te worden Mr. M.T. te S. En blijf vooral doorzeiken over fatsoensnormen. Deed je nu maar eens een keer datgene waar je de hele dag aan loopt te denken en hier dan neerplempt. Dan zou het gauw een stuk rustiger zijn, want het lijkt me zo dat één veldwachter meer dan genoeg is om jou eens een poosje op te bergen.
Ga toch eens lekker gauw weer terug naar Chiang Mai om daar voor een filmsterren salaris de leraar/nerd vreemde talen uit te hangen man!
HAHAHHAhAquote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
Nou Michielos die vriendin van je mag er wezen![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:19 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
Nou Michielos die vriendin van je mag er wezen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen van mezelf.
Maaruh, jullie zaten gisterenavond toch naar die zaadwedstrijd te kijken? Of was je (waren jij en je holmaatje Michielos)nu in de kroeg? Je begint vervelend te worden Mr. M.T. te S. En blijf vooral doorzeiken over fatsoensnormen. Deed je nu maar eens een keer datgene waar je de hele dag aan loopt te denken en hier dan neerplempt. Dan zou het gauw een stuk rustiger zijn, want het lijkt me zo dat één veldwachter meer dan genoeg is om jou eens een poosje op te bergen.
Ga toch eens lekker gauw weer terug naar Chiang Mai om daar voor een filmsterren salaris de leraar/nerd vreemde talen uit te hangen man!
Hhaha echt idd.. wat een vreselijk bizarre fotoquote:Op donderdag 19 november 2009 23:34 schreef Personan het volgende:
[..]
Waarom heb je überhaupt zulke afbeeldingen in je bezit?
Dit dusquote:Op donderdag 19 november 2009 23:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
hahha iemand van 50 op een jongeren forum.Rot toch op joh pedo
Ik zou wel leukere dingen weten op mijn verjaardag. Of vier je die niet vandaag. En lul niet jong, want jij zal het met je fratsen hier niet meer meemaken dat ik 50 wordt, over tig jaar. En jij had het over mijn spelfouten? En nu nog gaan schelden ook? Had ik niet verwacht van een grote meneer die vandaag al 27 is geworden.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:25 schreef Flammie het volgende:
[..]
Komt de oude bok ook weerEen oude jaloerze man die tegen de 50 is.. meer kan ik er niet van maken.
En maar blijven dreigen met die privegegevens zie ikDat ze jou eens snel een ban geven of in de prullenbak gooien.. zijn we ook van je geblaat af
Bejaarde mensen op fokHet zou bijna verboden moeten worden
Zelfs al is t niet mijn thread dan nog komt de oude man commentaar leveren op mij.. ik word echt een beetje flauw van je stalkgedrag dus rot op ofzo
![]()
Je hoeft het niet te lezen... oude zeikhomo dat je bent
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:38 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ik zou wel leukere dingen weten op mijn verjaardag. Of vier je die niet vandaag. En lul niet jong, want jij zal het met je fratsen hier niet meer meemaken dat ik 50 wordt, over tig jaar. En jij had het over mijn spelfouten? En nu nog gaan schelden ook? Had ik niet verwacht van een grote meneer die vandaag al 27 is geworden.
Gezecht.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:39 schreef amvrosios het volgende:
schijt topic,of had ik dat al gezecht?
Ik heb een leven. meerdere vriendinnen en verdien boven modaal.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:42 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
TS heeft geen leven,geen vriendin en ook geen rooie cent.
NerdBoy
Gast, als je nou origineel was kon er misschien iemand om je lachen, maar dit is de afgelopen jaren al vaak zat langsgekomen. Ga alsjeblieft weer iets van je leven maken in plaats van elke keer weer zo'n dom verhaaltje verzinnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb een leven. meerdere vriendinnen en verdien boven modaal.
als je de eerste pagina leest en meerdere topics, dan zie je dat men mijn shit en ervaringen waardeert. De enige die het niet waarderen zijn frusti losers zoals jijquote:Op donderdag 19 november 2009 23:48 schreef McGilles het volgende:
[..]
Gast, als je nou origineel was kon er misschien iemand om je lachen, maar dit is de afgelopen jaren al vaak zat langsgekomen. Ga alsjeblieft weer iets van je leven maken in plaats van elke keer weer zo'n dom verhaaltje verzinnen.
Ik lees je posts niet, ik klik op dit topic om mijn reactie te plaatsen, hopelijk dringt het dan tot je door. Ik probeer je te helpen, want blijkbaar heb je dat nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 23:49 schreef Michielos het volgende:
[..]
als je de eerste pagina leest en meerdere topics, dan zie je dat men mijn shit en ervaringen waardeert. De enige die het niet waarderen zijn frusti losers zoals jij![]()
trusten dude
http://nl.netlog.com/Brotherfromanothermother_quote:Op donderdag 19 november 2009 23:44 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb een leven. meerdere vriendinnen en verdien boven modaal.
Ik geloof eerder dat je bij hem op school zitquote:Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef Realizer het volgende:
Ik ben getuigen dat dit op waarheid berust. ik ben namelijk een van die 5 mensen uit zij krav maga groep
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:51 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
Godverdomme kom ik toch zowaar de familie van TS tegen
[ afbeelding ]
quote:
Ga jij maar lekker kansloze topics aanmaken waarvan je de ideëen moet jatten van andere mensenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:07 schreef Flammie het volgende:
Denk je nu ook dat je grappig bent ofzo?
Nou ruksmurf, misschien is het een idee als je michelos eens ontmoet, gaat vast lachen worden.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:15 schreef guapo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
jonge ga jij die reet van michielos is ff volspuiten joh,ik hoorde dat jij wel houdt van zaad op je stok en stront in je bek![]()
pm me :dquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
Michielos kan ik me ergens subscriben zodat ik een mail krijg bij een nieuw topic! ?
je moeder is een epic fail,iemand die jou kan baren is niet veel soepsquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:22 schreef Michielos het volgende:
proest.. niko is alweer geowned
je bent een epic fail man
gast, niemand moet je. Je hebt geen aanzien. je bent niet stoer. Ween zequote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
je moeder is een epic fail,iemand die jou kan baren is niet veel soeps
quote:Op vrijdag 20 november 2009 00:23 schreef Niko_Bellic84 het volgende:
[..]
je moeder is een epic fail,iemand die jou kan baren is niet veel soeps
Al die moeite voor niets.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |