Ik ben er speciaal voor thuisquote:
Deze had een aanbieding die me beviel.quote:
dat is jammer ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben er speciaal voor thuisEn gisterenavond ook speciaal voor thuisgebleven omdat ik vandaag dacht vroeg weer thuis te moeten zijn
Het is niet alleen aanpakken hèquote:Op donderdag 19 november 2009 15:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is jammer ja.
heb je geen buren dan?
Ohja want buren zijn relevant omdat?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is jammer ja.
heb je geen buren dan?
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:20 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb gisteren de HTC Hero besteld. Als ik die voor 15.00 besteld had, was die de volgende dag in huis. Ik dus de afwachten op het telefoontje om de tijd af te spreken waarop mijn telefoontje bezorgd gaat wordenKrijg ik ineens een telefoontje dat vandaag niet mogelijk is
en de bezorger pas morgen langs kan komen.
Klacht: bedrijven die ergens mee adverteren en zich vervolgens niet aan de afspraken kunnen houden.
quote:
omdat die het pakketje toch kunnen pakken.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:27 schreef adwin het volgende:
[..]
Ohja want buren zijn relevant omdat?
Belcompany.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
welke winkel???????????????????????
Yep.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/htc_touch_ii.htm die?
Jazeker, zie bovenstaand linkje.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
HTC is goed spul. Zat er ook een goeie abonnement-aanbieding bij?
TS is geen vrouwquote:Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Is die telefoon niet veel te ingewikkeld voor een vrouw?
Sorry, ik hap niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Is die telefoon niet veel te ingewikkeld voor een vrouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |