Ik ben er speciaal voor thuisquote:
Deze had een aanbieding die me beviel.quote:
dat is jammer ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik ben er speciaal voor thuisEn gisterenavond ook speciaal voor thuisgebleven omdat ik vandaag dacht vroeg weer thuis te moeten zijn
Het is niet alleen aanpakken hèquote:Op donderdag 19 november 2009 15:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is jammer ja.
heb je geen buren dan?
Ohja want buren zijn relevant omdat?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:24 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
dat is jammer ja.
heb je geen buren dan?
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:20 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb gisteren de HTC Hero besteld. Als ik die voor 15.00 besteld had, was die de volgende dag in huis. Ik dus de afwachten op het telefoontje om de tijd af te spreken waarop mijn telefoontje bezorgd gaat wordenKrijg ik ineens een telefoontje dat vandaag niet mogelijk is
en de bezorger pas morgen langs kan komen.
Klacht: bedrijven die ergens mee adverteren en zich vervolgens niet aan de afspraken kunnen houden.
quote:
omdat die het pakketje toch kunnen pakken.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:27 schreef adwin het volgende:
[..]
Ohja want buren zijn relevant omdat?
Belcompany.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:28 schreef HSG-BOMBER het volgende:
welke winkel???????????????????????
Yep.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://www.belcompany.nl/NL/Alle_Toestellen/htc_touch_ii.htm die?
Jazeker, zie bovenstaand linkje.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
HTC is goed spul. Zat er ook een goeie abonnement-aanbieding bij?
TS is geen vrouwquote:Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Is die telefoon niet veel te ingewikkeld voor een vrouw?
Sorry, ik hap niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Is die telefoon niet veel te ingewikkeld voor een vrouw?
Lezen is ook een vak apart he? TS zegt toch dat ze een dag later bezorgen. Niet dat ze niet aanwezig was, toen het pakketje bezorgd werd?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:31 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
omdat die het pakketje toch kunnen pakken.
maar dat kan dus niet, zegt ts.
Een lastige opgave voor een FOK!kerquote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef Sj0rs het volgende:
Nu moet je potdomme ook verplicht thuisblijven.
Ster.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Een lastige opgave voor een FOK!ker
In de winkel geldt die aanbieding niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:39 schreef Xs2Shanna het volgende:
Meteen afbestellen en naar de winkel gaan.
Zal ze leren die schoften
Ligt aan jou.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef Xs2Shanna het volgende:
Joh! Wat moet je sowieso met een 2-jarige abonnement?
Misschien ligt het aan mij.. maar bij mij is het altijd mazzel als ze het 1 jaar uithouden.
Ik ondervind daar nooit problemen mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef Xs2Shanna het volgende:
Joh! Wat moet je sowieso met een 2-jarige abonnement?
Misschien ligt het aan mij.. maar bij mij is het altijd mazzel als ze het 1 jaar uithouden.
Ik ben student.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:47 schreef trancethrust het volgende:
Waarom niet bij je werk laten afleveren?
Oh.quote:
true maar ze maken veel goed door hun snelle levertijdquote:Op donderdag 19 november 2009 16:20 schreef Sj0rs het volgende:
Hi heeft een kutinternetverbinding. Baggertraag.
The hype is a lie!quote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sommigen staan boven de hype.
Mijn telefoon is zo goed, zelfs zonder hackz0rsz pijpt 'ie mij.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Drinky het volgende:
Moet wel zeggen dat je echt helemaal niks aan een "standaard" niet gejailbreakte iPhone hebt
Dat dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Sommigen staan boven de hype.
lezen is ook een vak apart he? TS is een dag eerder naar huis gegaan omdat ze het pakketje verwachtte.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef adwin het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak apart he? TS zegt toch dat ze een dag later bezorgen. Niet dat ze niet aanwezig was, toen het pakketje bezorgd werd?
Dus TS is in verwachting??quote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
lezen is ook een vak apart he? TS is een dag eerder naar huis gegaan omdat ze het pakketje verwachtte.
Ha-ha.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:56 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Dus TS is in verwachting??
een hype die boven de hype staat, zo maak je elke dag nog wat meequote:
Omdat?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:17 schreef Dickbride het volgende:
Huh? TS is vrouw? Ok dat verandert te zaak natuurlijk....
Nope, deze aanbieding was alleen geldig via the internetz.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Je had ook gewoon langs een belcompany winkel kunnen gaan, was alles direct geregeld.
En ik ben jaloersquote:
Geen idee, ik moet nu uitzoeken hoe het werkt.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef Garisson72 het volgende:
En is het wat je hoopte dat het zou zijn?
Ahw.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:33 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En ik ben jaloersIk wil ook een Hero
Maar ik heb destijds een hele foute keuze gemaakt door de Omnia boven de Hero te kiezen
Ik ben nu pogingen aan het doen om de Omnia te verkopen en van dat geld een Hero te halen. Helaas wil het nog niet echt vlotten want gek genoeg willen de mensen geen Omnia.quote:
Ik moest even googlen. Mijne is wel toffer ja.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:36 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik ben nu pogingen aan het doen om de Omnia te verkopen en van dat geld een Hero te halen. Helaas wil het nog niet echt vlotten want gek genoeg willen de mensen geen Omnia.
Jaaa wrijf het er nog maar ff lekker in johquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:37 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik moest even googlen. Mijne is wel toffer ja.
Ja sorryquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:39 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa wrijf het er nog maar ff lekker in joh
Ik heb hem nog geen naam gegeven, maar dat ga ik zeker wel doen. Mannen geven hun piem0l een naam ik vind mijn telefoon daar wel tof genoeg voor.quote:
Je vergelijkt je foon met een piem0l.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef griekjeee het volgende:
Ik heb hem nog geen naam gegeven, maar dat ga ik zeker wel doen. Mannen geven hun piem0l een naam ik vind mijn telefoon daar wel tof genoeg voor.
Jij geeft je borsten geen naam?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:44 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb hem nog geen naam gegeven, maar dat ga ik zeker wel doen. Mannen geven hun piem0l een naam ik vind mijn telefoon daar wel tof genoeg voor.
Nee, niet nodig.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:46 schreef Drinky het volgende:
Dus je gaat je telefoon als piem0l gebruiken?
Nee, moet dat?quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:48 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jij geeft je borsten geen naam?
Om ze uit elkaar te houden misschienquote:
wat, een telefoon of een piem0l ?quote:
Beide zijn nodig. Ik bedoel een telefoon als piem0l gebruiken.quote:
Ik zie je punt, want ze lijken wel verdomd veel op elkaar. Het is maar goed dat ze zich continue maar op één plek ophouden.quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:53 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Om ze uit elkaar te houden misschien
quote:Op vrijdag 20 november 2009 12:42 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja sorryIk ben ook zo blij dat m'n baby er nu is
Het is het vieren zeker wel waar, hij is zo mooi!!!quote:
Ja zeg dat danquote:Op vrijdag 20 november 2009 12:58 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Beide zijn nodig. Ik bedoel een telefoon als piem0l gebruiken.
Ik heb 'mquote:
Ik nu ook.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:49 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik heb 'm
Puik dingetje als die het doet.
In het begin wel veel gezeik mee gehad, camera deed het niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op vrijdag 20 november 2009 19:15 schreef Drinky het volgende:
Heb jij nu ook een camera die het niet doet?
Ik hoop het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nog uittesten, komt goed.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Begin jij nu ook al?quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Sobraine het volgende:
Bestellen via interneten dan voor service in de winkel komen zeker. Haal gewoon je telefoon in de winkel man.
Bullshit.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:34 schreef Drinky het volgende:
Moet wel zeggen dat je echt helemaal niks aan een "standaard" niet gejailbreakte iPhone hebt
quote:
FOK! gebruiken om aan een HTC te komen is natuurlijk veel beter.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Sobraine het volgende:
Bestellen via interneten dan voor service in de winkel komen zeker. Haal gewoon je telefoon in de winkel man.
Ik ga niet tig keer mezelf herhalen hoor.quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:27 schreef Sobraine het volgende:
quote:Op vrijdag 20 november 2009 21:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
FOK! gebruiken om aan een HTC te komen is natuurlijk veel beter.
Ahw dat is helemaal minderquote:Op vrijdag 20 november 2009 21:39 schreef koningdavid het volgende:
Ik had mijn HTC HD besteld bij Gsmweb. Dag daarna ik helemaal opgewonden wachten op mijn telefoon, hadden ze de verkeerde opgestuurd.Daarna moest ik een week wachten tot ik de goede telefoon kreeg.
Het kan dus altijd erger. Maar ik ben blij dat je hem hebt hoor Griekjeee![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
quote:Op vrijdag 20 november 2009 20:41 schreef Drinky het volgende:
[..]
geboortedatum: 16-11-1981
Geeft niet, ik snap het wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |