Eén van de laatste posts uit het vorige topic:quote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Klonk het volgende:
is het heel erg als ik geen ruk snap van de TT
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:28 schreef Roflpantoffel het volgende:
Heb mijn gamertag veranderd in bettieakkumaoi (Brabants voor 'Bijt hij als ik hem aai)
ik vind hem tot nu toe niet tegen vallen, zeker de missie in moscowquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef Pimsterr het volgende:
Ik heb MW 2 laten liggen, ondanks de verleidelijke prijs van 47 euro bij de mediamarkt in ede
ik wil niet meegesleept worden door de hype, als ik weet dat de game toch weer gaat tegenvallen..
Ik vlieg door de game heen, echt ik geniet aan een stuk doorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef Pimsterr het volgende:
Ik heb MW 2 laten liggen, ondanks de verleidelijke prijs van 47 euro bij de mediamarkt in ede
ik wil niet meegesleept worden door de hype, als ik weet dat de game toch weer gaat tegenvallen..
Dat dacht ik ook, maar online is ie toch wel erg vet.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:43 schreef Pimsterr het volgende:
Hij komt bij mij ook hoog. Maar er zijn nog twee kandidaten: R&C en New Marioquote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik had graag een andere tt gezien!
Waar aq illegale handel met ms points er op na houd
Zoals het hoortquote:Op donderdag 19 november 2009 16:12 schreef SpankmasterC het volgende:
MW2(heb alleen nog maar SP gedaan, geen MP, die is vast geweldig dat geloof ik zo ook wel)
Ik ga maar weer ff een potje Brutal Legend doen!Fucking gothic emo's moeten maar eens kennis maken met mijn vurige bijl!
Trouwens, heeft iedereen al de Spike Video Game Awards ingevuld? Batman for GOTY!http://www.spike.com/event/vga2009/page/vote/category/34723
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik had graag een andere tt gezien!
Waar aq illegale handel met ms points er op na houd
ben je veranderd danquote:Op donderdag 19 november 2009 16:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
2 jaar terug had ik ook XBL gold te koop veel op verdiend toen![]()
Maar ik doe nix illegaal ja![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |