Het zijn mijn belevenissen in verhalende vormquote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
schrijf jij die boekjes!!!?
in 1820? voordat de ehm... zeg maar persoonlijke hygiene uitgevonden was...?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee, alleen dat eerste, het verhaal vindt plaats in 1820, toen hadden ze die laatste 2 dingen nog niet he. Niet electrisch iig.![]()
allemaal???quote:Op donderdag 19 november 2009 17:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zijn mijn belevenissen in verhalende vorm
Welke buurt?quote:
Idd, en waar aderlaten nog gebeurde enzoquote:Op donderdag 19 november 2009 17:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
in 1820? voordat de ehm... zeg maar persoonlijke hygiene uitgevonden was...?
Whahahahahaha ja dat zijn er nogal wat ja.quote:
Maar wat bedoelde je met electrisch?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Idd, en waar aderlaten nog gebeurde enzo
noordholland?quote:
De Tarzan.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je met electrisch?![]()
Ik snap het niet![]()
![]()
hihihi rare mevrouw![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
noordholland?
-edit- aan je profiel te zien niet...![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
De Tarzan.![]()
Is Ron Link een elektrische robotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
fuck that![]()
IS CHANTAL EEN ROBOT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:14 schreef Enfermera het volgende:
[..]
De Tarzan.![]()
Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
Oh echt de tranen rollen me over de wangen. En ik dacht nog wel dat ik naief was maar zelfs die dubbelzinnige grap snapte ik en niet jijquote:Op donderdag 19 november 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is Ron Link een elektrische robot![]()
fuck that![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is Ron Link een elektrische robot![]()
fuck that![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nicequote:
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar maar maar
Chantal![]()
Al die cuteness is dus nep![]()
Ik denk dat ik even treinen ga koppen kijken
nee lieverd, chantal speelt tarzan toch niet? dus die is niet nep...quote:Op donderdag 19 november 2009 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar maar maar
Chantal![]()
Al die cuteness is dus nep![]()
Ik denk dat ik even treinen ga koppen kijken
Mijn broertje heeft er laatst een hele doos op internet besteldquote:Op donderdag 19 november 2009 17:24 schreef tombolafan het volgende:
Voor de SlowChatters die ook vleesetende plantjes hebben, mn nieuwste aanwinsten:
HapHap! dat was weer een sappige vliegTopic #4
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:27 schreef nieslief het volgende:
Ll even voor jou speciaal voor jou in een spoilertje want het is nog geen half 12Nou wat is dat dan weer voor rarigheid, waarom zou je zoiets willen hebben als God ons mannen heeft geschapen voor zulke doeleinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor als jullie aan het vissen/poolen/snookeren/voetballen/klieren zijn...quote:Op donderdag 19 november 2009 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou wat is dat dan weer voor rarigheid, waarom zou je zoiets willen hebben als God ons mannen heeft geschapen voor zulke doeleinden?
Zegquote:Op donderdag 19 november 2009 17:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
voor als jullie aan het vissen/poolen/snookeren/voetballen/klieren zijn...
Zegquote:Op donderdag 19 november 2009 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeg![]()
Horen jullie dan niet de afwas te doen en de inkoop van proviand (bier en bitterballen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |