Op pop kun je geen minderjarige meisjes schuren. Goede klacht.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Komt omdat hip-hop vaak minder dansbaar is en mensen vaak platen willen horen die ze kennen, oftewel Top 40 e.d.
klopt.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Komt omdat hip-hop vaak minder dansbaar is en mensen vaak platen willen horen die ze kennen, oftewel Top 40 e.d.
waar?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef griekjeee het volgende:
Bij ons is er één die alleen maar draait
Breda.quote:
maarja ik woon in breda en de enige die ook maar een beeetje in de buurt komt van hiphop is Dos Amigos.quote:
eenschquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef CasB het volgende:
Schuren doe je maar in een discotheek, niet in de kroeg.
HipHopquote:Op donderdag 19 november 2009 15:08 schreef griekjeee het volgende:
Bij alleen maar dan, R&B en een beetje latin komt ook voor. Het is in ieder geval ideaal
Maar wat als plots de kozijnen een beurt nodig hebben?quote:
jonge je weet niks.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
HipHopgoedkope coppieermuziek.
echte hiphop bestaat al niet meer: beastieboys, Eminem (vroeger dan) Run DMC
Het enigste voordeel aan HipHop en Regeaton is dat vrouwen daar altijd geil op dansen![]()
![]()
![]()
ha-ha-ha-haquote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef Teringlijster het volgende:
HipHop bestaat dat nog ? ik dacht dat alleen FopHop nog bestond.
HipHop is gewoon wannabee muziek, maar dat zijn wel meerdere stijlen.quote:
hoezo is hiphop wannabee muziek, precies?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:16 schreef Opkloter het volgende:
[..]
HipHop is gewoon wannabee muziek, maar dat zijn wel meerdere stijlen.
maargoed, als jij dat mooi vind, veel succes met je zoektocht ddan
Een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 19 november 2009 15:07 schreef ynuhh het volgende:
Je moet gewoon de goede café/clubs weten te vinden. En hiphop feesten afgaan.
O ja, hiphop.![]()
Het bestaat nog, je moet alleen verder kijken dan de radioquote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef Teringlijster het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef Opkloter het volgende:
hiphop hoort niet in café's vind ik
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef Teringlijster het volgende:
vaak is het on orgineel, en de laatste jaren zit er maar weinig vernieuwing/verandering inquote:Op donderdag 19 november 2009 15:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoezo is hiphop wannabee muziek, precies?
laat me het weten.
als je niet weet waar je over praat, praat dan niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef Opkloter het volgende:
[..]
vaak is het on orgineel, en de laatste jaren zit er maar weinig vernieuwing/verandering in
Gast, er wordt nog steeds goede (underground) hiphop gemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
HipHopgoedkope coppieermuziek.
echte hiphop bestaat al niet meer: beastieboys, Eminem (vroeger dan) Run DMC
Het enigste voordeel aan HipHop en Regeaton is dat vrouwen daar altijd geil op dansen![]()
![]()
![]()
frisfeestenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:21 schreef Prosac het volgende:
Two Brothers in Harkstede is wel een goede nachtclub voor TS dan.
Vette gangsterap van Public Anemy, fight the power!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:12 schreef EdAtTheBar het volgende:
Flikker op met je hiphop. Daar luister je maar naar op die zielige feestjes.
okee, dan is het goed, ik word weer fan denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:20 schreef shouta het volgende:
[..]
Gast, er wordt nog steeds goede (underground) hiphop gemaakt.
Public Enemy bedoel je.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef guapo het volgende:
[..]
Vette gangsterap van Public Anemy, fight the power!
weet ik veel, de drum n bass dingen enzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef griekjeee het volgende:
Trouwens, waar hoor jij ergens Techno in Breda?
wat zijn bitsen?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef Penisbaard het volgende:
Booskijkende Amerikaanse negers die stoer doen met hun pauperjeugd en lelijke bitsen![]()
![]()
Ga jij nou maar terug naar je Gert en Hermien.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef Penisbaard het volgende:
Booskijkende Amerikaanse negers die stoer doen met hun pauperjeugd en lelijke bitsen![]()
![]()
Woorden van iemand die geen hiphop feest ervaring heeft. Op de feesten waar ik kom, kom ik zelden zulke types tegen. En er zijn ook zelden vechtpartijen, in tegen stelling tot de normale house feesten.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:46 schreef fratsman het volgende:
Hiphop trekt opgefokte negers en Marokkanen aan. De gemiddelde cafe-eigenaar heeft die liever niet binnen.
dit.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Woorden van iemand die geen hiphop feest ervaring heeft. Op de feesten waar ik kom, kom ik zelden zulke types tegen. En er zijn ook zelden vechtpartijen, in tegen stelling tot de normale house feesten.
Tjah House (van die erik e pruttel) is dan ook de meest toegankelijke soort muziek op het moment. Daar zie je vaak veels te veel mooiboys, marokkaantjes, patsers etc etc. Daar is het ook vaak zo dat er raar om wordt gekeken wanneer je tegen iemand aan loopt ofzo. Is bij andere muziek soorten echt stukken minder. Ga zelf veel naar techno feestjes maar heb nog nooit een vechtpartij meegemaakt oid...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Woorden van iemand die geen hiphop feest ervaring heeft. Op de feesten waar ik kom, kom ik zelden zulke types tegen. En er zijn ook zelden vechtpartijen, in tegen stelling tot de normale house feesten.
Feestjesquote:Op donderdag 19 november 2009 15:54 schreef adwin het volgende:
[..]
Ga zelf veel naar techno feestjes
Wauw, wat ben jij een antiheld. Een voorbeeld voor de normale man; mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Opkloter het volgende:
als ik ff de hiphop zaal van tim-outbinnen ga, zie je al die dikke negerventjes meteen kijken jonge.
ik met mn bierpens tegen die breezertjes aan die zij nie kunnen krijgen
deltronquote:
Vallen die flesjes dan niet om?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:58 schreef Opkloter het volgende:
als ik ff de hiphop zaal van tim-outbinnen ga, zie je al die dikke negerventjes meteen kijken jonge.
ik met mn bierpens tegen die breezertjes aan die zij nie kunnen krijgen
Ik heb het ook niet over feesten, maar over hiphop in discotheken en cafés.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:50 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lutsert. Ieder zn ding!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef guapo het volgende:
[..]
Feestjes+
Techno feestjes++
Rave feestjes+++
Er is ook weer een wezenlijk verschil tussen een bepaalde hiphop zaal in een 'regio' discotheek zoals de Timeout en een café waar ze alleen maar hiphop draaien. In mijn ervaringen zijn in die r&b zalen vaak problemen in tegen stelling tot de cafés waar ze hiphop draaien.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:09 schreef fratsman het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over feesten, maar over hiphop in discotheken en cafés.
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Nobu het volgende:
Te weinig hiphop is net zoiets als te weinig herpes.
Ben je teleurgesteld?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Eens met OP, en jammer van die zogenaamd grappige mensen hier met hun matige opmerkingen.
Topic staat nog steeds in kansbaakquote:Op donderdag 19 november 2009 18:03 schreef Otis2.0 het volgende:
Eens met OP, en jammer van die zogenaamd grappige mensen hier met hun matige opmerkingen.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:06 schreef Nobu het volgende:
Te weinig hiphop is net zoiets als te weinig herpes.
Mijn moeder gisteravond ook toen ze je pikkie zagquote:
Thuis op FOK! forum klagen over mensen die wel iets leuks doenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:56 schreef guapo het volgende:
[..]
Feestjes+
Techno feestjes++
Rave feestjes+++
Goeie grep menquote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mijn moeder gisteravond ook toen ze je pikkie zag
Even naar Highstreet / hi25 toe dan.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
het zijn altijd maar die technomixjes en ander hip gedoe.
er zijn soms wel avondjes waarbij het een of ander gedraaid wordt, of een optreden.
maar niet veel.
klacht: zie TT
Das ook meteen de tent waar je niet gezien wil wordenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maarja ik woon in breda en de enige die ook maar een beeetje in de buurt komt van hiphop is Dos Amigos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |