Op pop kun je geen minderjarige meisjes schuren. Goede klacht.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Komt omdat hip-hop vaak minder dansbaar is en mensen vaak platen willen horen die ze kennen, oftewel Top 40 e.d.
klopt.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:05 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
Komt omdat hip-hop vaak minder dansbaar is en mensen vaak platen willen horen die ze kennen, oftewel Top 40 e.d.
waar?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef griekjeee het volgende:
Bij ons is er één die alleen maar draait
Breda.quote:
maarja ik woon in breda en de enige die ook maar een beeetje in de buurt komt van hiphop is Dos Amigos.quote:
eenschquote:Op donderdag 19 november 2009 15:10 schreef CasB het volgende:
Schuren doe je maar in een discotheek, niet in de kroeg.
HipHopquote:Op donderdag 19 november 2009 15:08 schreef griekjeee het volgende:
Bij alleen maar dan, R&B en een beetje latin komt ook voor. Het is in ieder geval ideaal
Maar wat als plots de kozijnen een beurt nodig hebben?quote:
jonge je weet niks.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
HipHopgoedkope coppieermuziek.
echte hiphop bestaat al niet meer: beastieboys, Eminem (vroeger dan) Run DMC
Het enigste voordeel aan HipHop en Regeaton is dat vrouwen daar altijd geil op dansen![]()
![]()
![]()
ha-ha-ha-haquote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef Teringlijster het volgende:
HipHop bestaat dat nog ? ik dacht dat alleen FopHop nog bestond.
HipHop is gewoon wannabee muziek, maar dat zijn wel meerdere stijlen.quote:
hoezo is hiphop wannabee muziek, precies?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:16 schreef Opkloter het volgende:
[..]
HipHop is gewoon wannabee muziek, maar dat zijn wel meerdere stijlen.
maargoed, als jij dat mooi vind, veel succes met je zoektocht ddan
Een vrouw naar mijn hartquote:Op donderdag 19 november 2009 15:07 schreef ynuhh het volgende:
Je moet gewoon de goede café/clubs weten te vinden. En hiphop feesten afgaan.
O ja, hiphop.![]()
Het bestaat nog, je moet alleen verder kijken dan de radioquote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef Teringlijster het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:04 schreef Opkloter het volgende:
hiphop hoort niet in café's vind ik
quote:Op donderdag 19 november 2009 15:15 schreef Teringlijster het volgende:
vaak is het on orgineel, en de laatste jaren zit er maar weinig vernieuwing/verandering inquote:Op donderdag 19 november 2009 15:16 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
hoezo is hiphop wannabee muziek, precies?
laat me het weten.
als je niet weet waar je over praat, praat dan niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:19 schreef Opkloter het volgende:
[..]
vaak is het on orgineel, en de laatste jaren zit er maar weinig vernieuwing/verandering in
Gast, er wordt nog steeds goede (underground) hiphop gemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:12 schreef Opkloter het volgende:
[..]
HipHopgoedkope coppieermuziek.
echte hiphop bestaat al niet meer: beastieboys, Eminem (vroeger dan) Run DMC
Het enigste voordeel aan HipHop en Regeaton is dat vrouwen daar altijd geil op dansen![]()
![]()
![]()
frisfeestenquote:Op donderdag 19 november 2009 15:21 schreef Prosac het volgende:
Two Brothers in Harkstede is wel een goede nachtclub voor TS dan.
Vette gangsterap van Public Anemy, fight the power!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:12 schreef EdAtTheBar het volgende:
Flikker op met je hiphop. Daar luister je maar naar op die zielige feestjes.
okee, dan is het goed, ik word weer fan denk ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:20 schreef shouta het volgende:
[..]
Gast, er wordt nog steeds goede (underground) hiphop gemaakt.
Public Enemy bedoel je.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:23 schreef guapo het volgende:
[..]
Vette gangsterap van Public Anemy, fight the power!
weet ik veel, de drum n bass dingen enzo.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:32 schreef griekjeee het volgende:
Trouwens, waar hoor jij ergens Techno in Breda?
wat zijn bitsen?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef Penisbaard het volgende:
Booskijkende Amerikaanse negers die stoer doen met hun pauperjeugd en lelijke bitsen![]()
![]()
Ga jij nou maar terug naar je Gert en Hermien.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:41 schreef Penisbaard het volgende:
Booskijkende Amerikaanse negers die stoer doen met hun pauperjeugd en lelijke bitsen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |