Nee, dat is het zeep.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is dat een speciale zeephouder?
Logitech MX518quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef Matty___ het volgende:
koop dat ook een fatzoenlijke logitech muis ofzo.....
Dat had ik achteraf ook beter gedaan ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef Matty___ het volgende:
koop dat ook een fatzoenlijke logitech muis ofzo.....
en je denk dat je hem daar kunt verkopen?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:39 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf ook beter gedaan ja.
Zal 'm wel op marktplaats gooien, dit is echt drie keer niks. Teringding.
...?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wat een faalhaas ben je dan, de Mighty Mouse is er al een tijdje namelijk, er van uit gaande dat het echt over weken gaat en niet maanden.
[ afbeelding ]
Werkt tzelfde als mighty mouse.quote:
Koop gewoon een Medion laptop en graai er een muis bij uit de discountbak inplaats van te zeiken over producten waar anderen gewoon mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:25 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Werkt tzelfde als mighty mouse.
Faalt dus weer.
Beter stoppen ze met maken van muizen bij Apple want dat is iets wat ze echt niet kunnen.
Scrollen adv 2 vingers op je muis heen en weer schuiven. Alsjeblieft zeg.
Pfff, filmpje gekeken, maar RSI gegarandeerd met die muis. Krijg van het filmpje alleen al kramp.quote:
Tsjah, als je alles van Apple hebt dan ben je wel stoer en hip hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:41 schreef Morrigan het volgende:
Voor mijn imac gebruik ik ook gewoon een muis van Logitech. Werkt veel fijner dan die muisjes van Apple.
De grootste ellende heb je blijkbaar nog niet gehad, wat erop wijst dat je de MM in een steriele laboratoriumsituatie gebruikt.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Stekelbees het volgende:
ik paar weken geleden ook zo'n Mighty Mouse gekocht.
Die nieuwste muis is prima, hoor. De eerste degelijke applemuisquote:Op donderdag 19 november 2009 16:25 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Werkt tzelfde als mighty mouse.
Faalt dus weer.
Beter stoppen ze met maken van muizen bij Apple want dat is iets wat ze echt niet kunnen.
Scrollen adv 2 vingers op je muis heen en weer schuiven. Alsjeblieft zeg.
Eens, de enige reden dat ik hem vervangen heb is omdat ik nar 4 jaar wel eens wat anders wou, nu siert hij mijn notebookquote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Logitech MX518, doe er al 4 jaar mee en nog niks kapot
Mijn hand blijft er gewoon op liggen als ik rechts klik, m'n hand zal wel minder zwaar zijn..quote:Op donderdag 19 november 2009 18:43 schreef Sapstengel het volgende:
De rechtsklik werkt alleen als je je wijsvinger optilt van de linkerknop. Verder is dat scrollwieltje na een paar weken gaar door het stof wat erin zit.
Maarja ik heb er ook een, het enige waarom ik heb eigenlijk wil is omdat hij op bluetooth werkt en ik beide USB-poorten altijd in gebruik heb.
Lijkt echt op een muis voor homo'squote:
TS heeft een Mac. Top!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:31 schreef Stekelbees het volgende:
TS heeft een macbook (hahhah!...)
anyway,
ik paar weken geleden ook zo'n Mighty Mouse gekocht.
Toen ik hem ging gebruiken vond ik het al een teringding, maar ik denk laat ik hem eerst maar is even gebruiken, misschien moet ik er wel aan wennen.
Wat een TYFUSDING is dat zeg. Wat een onding. Een trust muis van 12 euro werkt 10x beter dan dit grafbakkeproduct.
Mijn god.
Apple weet zelf ook wel dat de mighty mouse hard faalt, maar omdat ze toch een soort van bij hun design zooi willen blijven valt de funcionaliteit volledig weg.
Er zit dus een rechterklik functie op dat ding, alleen die werkt alleen de uiterst rechtse 2mm op die muis. Maw de hele muis is linkerklik, behalve de rechterkant (2mm) van dat ding. En dat werkt dus ECHT niet.
Klacht: mighty mouse van apple waar ik spijt van heb ooit gekocht te hebben.
Ik zie wel vaker mensen met die dingen werken, maar dat lijkt me best kut. Aan de andere kant ook wel apart als je niet met je arm naar alle hoeken van het bureau hoeft.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lijkt echt op een muis voor homo's
ekte bazen gebruiken deze
[ afbeelding ]
rsi muis... :quote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat hoeft ook nietquote:Op donderdag 19 november 2009 22:45 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Ik zie wel vaker mensen met die dingen werken, maar dat lijkt me best kut. Aan de andere kant ook wel apart als je niet met je arm naar alle hoeken van het bureau hoeft.
Verkapte post in het zoveelste Mac vs PC vs linux en nog onbekendere shit topic.
Idd te erg. Ik voel me flink genaaid hierdoor. Naja, ach. Weten we dat ook weer voor de volgende keer.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
TS heeft een Mac. Top!![]()
![]()
Over de MM: kan het er alleen maar mee eens zijn.
Heb zelf een Mighty Mouse met draad, en eentje zonder. Kan ook niet zeggen dat het een succes is. Vooral prolemen met het scrollding, die het na 3 weken nog maar 1 kant op doet. Heel slecht idd.
Dus ook hier hangt er nu een Genius mouse aan van 10 euro, die het prachtig doet. Te erg eigenlijk.
eindelijk na 20 jaar heeft apple een bruikbare muis ontwikkeldquote:Op zaterdag 5 december 2009 00:35 schreef keijz het volgende:
Mighty Mouse was al de beste muis ever maar het scrollen werd na een aantal maanden wel wat minder.. de Magic Mouse is echter perfect
Voor het kweken van duimpolio is ie vast prima geschikt.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
er zit een gezwel op je muisquote:Op donderdag 19 november 2009 22:34 schreef Drinky het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
lolwutquote:Op maandag 7 december 2009 05:09 schreef Verbatim. het volgende:
echte mannen hebben dit:
[ afbeelding ]
maar ik heb alleen die muis.. G9x
[ afbeelding ]
kankerlelijke zooi man en die muis al helemaalquote:Op maandag 7 december 2009 05:09 schreef Verbatim. het volgende:
echte mannen hebben dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je hebt zeker de hand van een 6jarige of nog nooit een fatsoenlijke muis in je handen gehadquote:Op maandag 7 december 2009 09:41 schreef Tacobell het volgende:
TS faalt.
Ik heb zelf geen Mac maar heb eens een macbook icm een mighty mouse uitgeprobeerd bij een Premium Reseller en vond het gelijk een prima muis.
Rechts klikken werkt trouwens ook prima en niet op de uiterste 2mm zoals jij zelf zegt.
Gamen op je PCquote:Op maandag 7 december 2009 05:09 schreef Verbatim. het volgende:
echte mannen hebben dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Mijn handen zijn vrij groot.quote:Op maandag 7 december 2009 11:49 schreef Matty___ het volgende:
[..]
je hebt zeker de hand van een 6jarige of nog nooit een fatsoenlijke muis in je handen gehad
jah wel maar dan snap ik niet hoe met dat ding over weg kunt. traag kut ding dat het isquote:Op maandag 7 december 2009 12:06 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Mijn handen zijn vrij groot.
En thuis gebruik ik een Logitech G5 en dat lijkt me wel een fatsoenlijke muis of niet dan?
Ik had er geen problemen mee.quote:Op maandag 7 december 2009 12:10 schreef Matty___ het volgende:
[..]
jah wel maar dan snap ik niet hoe met dat ding over weg kunt. traag kut ding dat het is
Shooters en MMO's zijn typische PC games. En bij veel MMO's wordt een hoop in een community buiten de game gedaan, websites, eigen tools e.d... handig zo'n PC dan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |