Nee, dat is het zeep.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Is dat een speciale zeephouder?
Logitech MX518quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef Matty___ het volgende:
koop dat ook een fatzoenlijke logitech muis ofzo.....
Dat had ik achteraf ook beter gedaan ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:36 schreef Matty___ het volgende:
koop dat ook een fatzoenlijke logitech muis ofzo.....
en je denk dat je hem daar kunt verkopen?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:39 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Dat had ik achteraf ook beter gedaan ja.
Zal 'm wel op marktplaats gooien, dit is echt drie keer niks. Teringding.
...?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:00 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Wat een faalhaas ben je dan, de Mighty Mouse is er al een tijdje namelijk, er van uit gaande dat het echt over weken gaat en niet maanden.
[ afbeelding ]
Werkt tzelfde als mighty mouse.quote:
Koop gewoon een Medion laptop en graai er een muis bij uit de discountbak inplaats van te zeiken over producten waar anderen gewoon mee om kunnen gaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:25 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Werkt tzelfde als mighty mouse.
Faalt dus weer.
Beter stoppen ze met maken van muizen bij Apple want dat is iets wat ze echt niet kunnen.
Scrollen adv 2 vingers op je muis heen en weer schuiven. Alsjeblieft zeg.
Pfff, filmpje gekeken, maar RSI gegarandeerd met die muis. Krijg van het filmpje alleen al kramp.quote:
Tsjah, als je alles van Apple hebt dan ben je wel stoer en hip hoor!quote:Op donderdag 19 november 2009 16:41 schreef Morrigan het volgende:
Voor mijn imac gebruik ik ook gewoon een muis van Logitech. Werkt veel fijner dan die muisjes van Apple.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |