- Mijn eerste autootje, gekregen van mijn vader toen ik nog net geen 18 was. Leuk ding! Tevens heb ik hier mijn eerste ongelukje mee gemaakt (te hard door een bocht waar olie lag):
![]()
- Daarna heb ik nog een Opel Astra gehad, maar die was te duur voor mij als scholier. Ik heb er helaas geen foto van kunnen vinden (moet ik wel ergens hebben, maar hij is toch de moeite niet waard om te laten zien).
- Uiteindelijk de Astra weg gedaan en een Ford Fiësta gekocht, waar ik mij vrij weinig van kan herinneren, maar waar ik volgens mij best lang in heb rondgereden:
![]()
- Toen kwam ik hier op FOK! in V&A een topic tegen van een Suzuki GX 100 en die vond ik wel leuk, dus heb ik hem gekocht voor op te knappen (wat uiteindelijk niet is gedaan):
![]()
- Toen kwam de Honda CRX:
![]()
- Dat werd uiteindelijk ook weer te duur, aangezien ik op een gegeven moment voor mijn werk elke dag zo'n 140 km reed, dus kocht ik een goedkope (tijdelijke) Diesel, een Volkswagen Polo:
![]()
- En toen ik eenmaal in Duitsland ging wonen heb ik eindelijk een verstandige auto gekocht

waar ik even een paar jaar mee vooruit kan:
![]()
Ik ben inmiddels 22 jaar en heb dus 4 jaar mijn rijbewijs.
[ Bericht 0% gewijzigd door Anne op 22-03-2010 13:04:47 ]