Tegenwoordig? Karel Appel is al een tijdje dood hequote:Op donderdag 19 november 2009 13:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Goed punt, wat ze tegenwoordig allemaal al kunst noemen.
2006 al een tijdje noemen in context van een kunstenaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Karel Appel is al een tijdje dood he
Ja, kunst zit hem in de kleine dingen, het gevoel dat je er bij hebt.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik heb volgens mij in m'n hele leven nog nooit iemand horen uitleggen wat er zo 'kunst' is aan dit soort dingen.
Een kennerquote:
Het is niet alsof 'ie dit in 2005 nog even geschilderd heeft hequote:Op donderdag 19 november 2009 13:48 schreef Triggershot het volgende:
[..]
2006 al een tijdje noemen in context van een kunstenaar.
Ik ben van de 2e helft van de jaren 80. Ik heb er geen problemen mee om alles wat tussen 1910 - 2010 gemaakt is, moderne tijdperk / tegenwoordig te noemen, jij wel?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het is niet alsof 'ie dit in 2005 nog even geschilderd heeft he
Euh, ja als jij 1910 "tegenwoordig" wil noemen hanteren we een enigszins andere definitie jaquote:Op donderdag 19 november 2009 13:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben van de 2e helft van de jaren 80. Ik heb er geen problemen mee om alles wat tussen 1910 - 2010 gemaakt is, moderne tijdperk / tegenwoordig te noemen, jij wel?
Je betaalt dan natuurlijk voor de naam.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:52 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier betalen ze 20000000 euro voor.
Ja, in context van kunst is het vrij tegenwoordig ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Euh, ja als jij 1910 "tegenwoordig" wil noemen hanteren we een enigszins andere definitie ja
Als ze dat vakje in het midden groen hadden gekleurd, ipv wit gelaten, dan had ik er 20000005 voor betaald!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:52 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier betalen ze 20000000 euro voor.
Dat probeert men je wijs te maken..quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je betaalt dan natuurlijk voor de naam.
Maar aan dit schilderij is een heel proces vooraf gegaan. In het begin schilderde Mondriaan heel realistisch en langzaamaan versimpelde hij het. Het schilderij is wel in balans, over die vlakken is nagedacht.
Mondriaan kwam er gewoon achter dat er genoeg idioten op de wereld zijn die je alles kunt wijsmaken, en dat het hem op deze manier veel minder moeite en veel meer geld opleverde, dan wanneer hij hard bezig was om iets moois en realistisch te maken.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je betaalt dan natuurlijk voor de naam.
Maar aan dit schilderij is een heel proces vooraf gegaan. In het begin schilderde Mondriaan heel realistisch en langzaamaan versimpelde hij het. Het schilderij is wel in balans, over die vlakken is nagedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |