Stoer.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef stan5374 het volgende:
ik had die gast zo 5 keer van die brug geflikkerd...
Want? Je zou hem tot 4 keer aan toe uit het water vissen? Of had je gehoopt dat ie zelf weer terugkwam zodat hij opnieuw door de almachtige stan5374 met een sierlijke worp het water ingegooid zou worden?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef stan5374 het volgende:
Of gewoon 1x van een 5x zo hoge brug.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef stan5374 het volgende:
Er was geen water...quote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Want? Je zou hem tot 4 keer aan toe uit het water vissen? Of had je gehoopt dat ie zelf weer terugkwam zodat hij opnieuw door de almachtige stan5374 met een sierlijke worp het water ingegooid zou worden?
die leeft nog. Stond op GSquote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef Swiffer het volgende:
Is er ergens te lezen hoe het met dat beestje is afgelopen?
Ik heb gehoord dat het dier het heeft overleefd.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef Swiffer het volgende:
Is er ergens te lezen hoe het met dat beestje is afgelopen?
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef Bommenlegger het volgende:
Helaas leeft Pistolen Paultje niet meer...
Niks waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:23 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met die vriendjes van dit walgelijke joch?
Hoezo? Hij kwetst een ONSCHULDIG weerloos hondje. Wij willen een schuldige sadistische klootzak lynchen. Daar zit een verschil in.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef ShiroYasha het volgende:
Als ik zo de reacties op die video lees, en een paar hier op FOK!, zijn die mensen nog een stukje erger
geen onschuldig hondje. die hond heeft een kip doodgemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kwetst een ONSCHULDIG weerloos hondje. Wij willen een schuldige sadistische klootzak lynchen. Daar zit een verschil in.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef ElectricEye het volgende:
Het was maar een hond, stelletje jankballen op deze wereld.
Oké, het is niet zo netjes van Svajunas, maar kunnen we onze selectieve verontwaardiging aub richten op echte misstanden i.p.v. op een gevallen verharend schijtbeest?
emoties doen me niks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
Misschien moet iemand even wat schatte fotootjes uit de intensieve veeteelt plaatsen. Of zijn al die verontwaardigden hier vegetariër / beperken ze zich tot biologisch vlees?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef ElectricEye het volgende:
Oké, het is niet zo netjes van Svajunas, maar kunnen we onze selectieve verontwaardiging aub richten op echte misstanden i.p.v. op een gevallen verharend schijtbeest?
Dus ik mag jouw hoogbejaarde oma de graftering in trappen? Dan moet jij je maar op echte misstanden richten i.p.v. een de tering in getrapte, oude, stinkende oma.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:43 schreef ElectricEye het volgende:
Als-ie m'n kind bijt flikker ik hem met liefde van ongeachte welke brug, al is het die in Milllau.quote:
Toevallig zie ik hier in de omstreken heel wat boerderijen en is dat altijd prima verzorgd.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien moet iemand even wat schatte fotootjes uit de intensieve veeteelt plaatsen. Of zijn al die verontwaardigden hier vegetariër / beperken ze zich tot biologisch vlees?
Jaja, en als jij m'n hond van een brug af flikkert breek ik je knieschijven. Zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Als-ie m'n kind bijt flikker ik hem met liefde van ongeachte welke brug, al is het die in Milllau.
MAAR DE HOND HEEFT EEN KIP GEDOOD!!!!!!!!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Toevallig zie ik hier in de omstreken heel wat boerderijen en is dat altijd prima verzorgd.
Ook de dieren daar zien er altijd goed uit.
Snap ook niet echt wat dit te maken heeft met de verontwaardiging wegens het puur voor de lol van een brug af gooien van een hond?
Als die je kind bijt gok ik ook niet dat je hem op kan pakken en al kwispelend naar een brug kan wandelen om hem vervolgens daar vanaf te pleuren.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Als-ie m'n kind bijt flikker ik hem met liefde van ongeachte welke brug, al is het die in Milllau.
Ten eerste: mensen die dieren vergelijken met mijn geliefde oma, mogen van mij de betrokken hond achterna.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:49 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dus ik mag jouw hoogbejaarde oma de graftering in trappen? Dan moet jij je maar op echte misstanden richten i.p.v. een de tering in getrapte, oude, stinkende oma.
ga lekker huilen, mietje.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ten eerste: mensen die dieren vergelijken met mijn geliefde oma, mogen van mij de betrokken hond achterna.
Ten tweede mensen die mijn geliefde oma stinkend noemen, mogen van mij de betrokken hond achterna.
Ten derde: mensen die mijn geliefde oma aanraken met kwade bedoelingen, flikker ik met alle liefde die kuthond achterna.
Gelieve je nooit meer persoonlijk tot mij te wenden of op mijn reacties te reageren in ongeacht welke discussie dan ook, untermensch! Je bent een misselijkmakend ziek stuk organisch afval.
Zoiets noemen ze natuur. Als je dat zo erg vind, schiet je die hond door z'n kop of geef je hem een spuit. Dan is'ie dood. Je tyft hem niet voor de grap van een brug.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
MAAR DE HOND HEEFT EEN KIP GEDOOD!!!!!!!!
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:54 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ga lekker huilen, mietje.
maar fokkers die vinden dat toch leuk?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:54 schreef Keltie het volgende:
[..]
Zoiets noemen ze natuur. Als je dat zo erg vind, schiet je die hond door z'n kop of geef je hem een spuit. Dan is'ie dood. Je tyft hem niet voor de grap van een brug.
En anders?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ten eerste: mensen die dieren vergelijken met mijn geliefde oma, mogen van mij de betrokken hond achterna.
Ten tweede mensen die mijn geliefde oma stinkend noemen, mogen van mij de betrokken hond achterna.
Ten derde: mensen die mijn geliefde oma aanraken met kwade bedoelingen, flikker ik met alle liefde die kuthond achterna.
Gelieve je nooit meer persoonlijk tot mij te wenden of op mijn reacties te reageren in ongeacht welke discussie dan ook, untermensch! Je bent een misselijkmakend ziek stuk organisch afval.
Hihihi, kijk jou eens stoer zijn op Internetquote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Ik vind oog om oog, tand om tand ook een mooie.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:55 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
maar fokkers die vinden dat toch leuk?
oog om oog, tand om tand.
doen ze het een keer, is het weer niet goed.
en als het jouw geliefde kip was?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik vind oog om oog, tand om tand ook een mooie.
Maar oog om oog, tand om tand staat niet gelijk aan een hond van een brug af gooien.
Je oma ja.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef ElectricEye het volgende:
Mja, dan kan je desnoods dat beest op een fatsoenlijke manier euthanaserenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:52 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
MAAR DE HOND HEEFT EEN KIP GEDOOD!!!!!!!!
Dan los ik dat op een normale manier op, maar ik flikker hem niet van een brug.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:59 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en als het jouw geliefde kip was?
de kip die jou door alle moeilijke tijden heeft gesleurd?
nou?
maar je kipjequote:Op donderdag 19 november 2009 14:04 schreef Keltie het volgende:
[..]
Dan los ik dat op een normale manier op, maar ik flikker hem niet van een brug.
Dus? We stonden qua beschaving toch boven de dierenwereld? (werd in een ander topic over dit onderwerp gezegd)quote:
Ach, er is genoeg bekend over de misstanden in de intensieve veeteelt an sich, maar daarnaast is het hele concept van een dier vetmesten en vervolgens vroegtijdig een pin door z'n kop jagen natuurlijk ook niet erg aardig.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:51 schreef Keltie het volgende:
[..]
Toevallig zie ik hier in de omstreken heel wat boerderijen en is dat altijd prima verzorgd.
Ook de dieren daar zien er altijd goed uit.
Het eten van de hoeveelheid vlees die wij gemiddeld nuttigen is ook gewoon nutteloos plezier.quote:Snap ook niet echt wat dit te maken heeft met de verontwaardiging wegens het puur voor de lol van een brug af gooien van een hond?
Dat is net zoiets als "omdat ze elkaar in donker Afrika in stukjes hakken, mogen wij hier ook baby's verdrinken".quote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, er is genoeg bekend over de misstanden in de intensieve veeteelt an sich, maar daarnaast is het hele concept van een dier vetmesten en vervolgens vroegtijdig een pin door z'n kop jagen natuurlijk ook niet erg aardig.
[..]
Het eten van de hoeveelheid vlees die wij gemiddeld nuttigen is ook gewoon nutteloos plezier.
Zielige hoop stront dat je bent.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik, maar ik had toch even tijd dus ik dacht er maar gewoon op in te gaanquote:Op donderdag 19 november 2009 14:08 schreef FunkyHomosapien het volgende:
maar
ik ben je maar een beetje aan het trollen.
Nee het is meer zoiets van "Als ze elkaar in donker Afrika in stukjes hakken, dan spreken we daar schande van. Ondertussen verzuipen we zelf baby's". Typisch gevalletje hypocriete, selectieve verontwaardiging.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als "omdat ze elkaar in donker Afrika in stukjes hakken, mogen wij hier ook baby's verdrinken".
De wereld verbeter je met kleine stapjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nee het is meer zoiets van "Als ze elkaar in donker Afrika in stukjes hakken, dan spreken we daar schande van. Ondertussen verzuipen we zelf baby's". Typisch gevalletje hypocriete, selectieve verontwaardiging.
trollparadox????quote:Op donderdag 19 november 2009 14:16 schreef Keltie het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik had toch even tijd dus ik dacht er maar gewoon op in te gaan
Een betere wereld begint bij jezelf, zou ik dan zeggen. Maar een opgeheven vingertje klaarstaan wanneer anderen iets onwenselijks doen is een stuk makkelijker natuurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef Keltie het volgende:
[..]
De wereld verbeter je met kleine stapjes.
Tis beter en diervriendelijker dan die koe van een brug af te pleuren.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, er is genoeg bekend over de misstanden in de intensieve veeteelt an sich, maar daarnaast is het hele concept van een dier vetmesten en vervolgens vroegtijdig een pin door z'n kop jagen natuurlijk ook niet erg aardig.
Zit wel wat verschil tussen of niet?quote:[..]
Het eten van de hoeveelheid vlees die wij gemiddeld nuttigen is ook gewoon nutteloos plezier.
En wie zegt dat ik dat niet doe?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een betere wereld begint bij jezelf, zou ik dan zeggen. Maar een opgeheven vingertje klaarstaan wanneer anderen iets onwenselijks doen is een stuk makkelijker natuurlijk.
Wel als je mijn oma doodschopt, want dat is wat je letterlijk intypt, infantiele idioot.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:57 schreef Keltie het volgende:
[..]
En anders?
Oeps.. Nu al gedaan wat eigenlijk niet meer mag
Nah, je vind mij wel om me van die brug af te pleuren?
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Misschien moet iemand even wat schatte fotootjes uit de intensieve veeteelt plaatsen. Of zijn al die verontwaardigden hier vegetariër / beperken ze zich tot biologisch vlees?
Dat valt wel mee hoor, beiden vallen onder de noemer van onnodig dierenleed ter vermaak c.q. genot van de mens. Daarbij zorgt die overmatige vleesconsumptie voor veel meer dierenleed dan zo'n incidentje als dit.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef Keltie het volgende:
[..]
Tis beter en diervriendelijker dan die koe van een brug af te pleuren.[quote]
Ach, in beide gevallen hoort zo'n beest in één klap dood te zijn.
[quote]
Daarnaast zie ik al veel minder van die vetmestpraktijken als vroeger. Dus nogmaals; de wereld verbeter je in kleine stapjes.
[..]
Zit wel wat verschil tussen of niet?
Niemand, ik vroeg in m'n eerste post of al die verontwaardigde mensen zelf zo begaan waren met dieren dat ze vegetarisch waren / biologisch vlees aten. Als je dit inderdaad doet, dan is de verontwaardiging tenminste niet selectief.quote:En wie zegt dat ik dat niet doe?
Boo-fucking-woo.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Wel als je mijn oma doodschopt, want dat is wat je letterlijk intypt, infantiele idioot.
Laat even voorop staan dat ik geen greintje respect heb voor de mening van dierenrechtgestoorden die een dier boven of op gelijke evolutionaire hoogte ztten als een mens.
Dus een mens met een dier vergelijken doe je maar in je dierenrechten en/of racisme-praatgroepen, ik ben er niet van gediend. En al helemaal niet als het over mijn familie gaat.
gast ben je 3 jaar ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:24 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Wel als je mijn oma doodschopt, want dat is wat je letterlijk intypt, infantiele idioot.
Laat even voorop staan dat ik geen greintje respect heb voor de mening van dierenrechtgestoorden die een dier boven of op gelijke evolutionaire hoogte ztten als een mens.
Dus een mens met een dier vergelijken doe je maar in je dierenrechten en/of racisme-praatgroepen, ik ben er niet van gediend. En al helemaal niet als het over mijn familie gaat.
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.htmlquote:VILNIUS - Het hondje dat afgelopen week in Litouwen door een dierenbeul zonder pardon van een brug af werd gesmeten, is alsnog aan zijn verwondingen bezweken.
Het beest overleefde de val in eerste instantie wonderwel, maar volgens Litouwse media is zijn hart ermee gestopt. Waarschijnlijk waren het de interne verwondingen die hem fataal zijn geworden.
De dierenbeul, de 22-jarige Svajanus Beniuk, heeft zich aangegeven. De identiteit van de man was al snel bekend dankzij internetters die een klopjacht naar hem waren gestart. De jongen hield zich nog enkele dagen schuil voor hij zich meldde.
Ja echt triest, en zo volkomen onnodig.quote:Op zondag 22 november 2009 18:46 schreef senesta het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ide_hond_dood__.html
Wat sneu![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |