Stoer.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef stan5374 het volgende:
ik had die gast zo 5 keer van die brug geflikkerd...
Want? Je zou hem tot 4 keer aan toe uit het water vissen? Of had je gehoopt dat ie zelf weer terugkwam zodat hij opnieuw door de almachtige stan5374 met een sierlijke worp het water ingegooid zou worden?quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef stan5374 het volgende:
Of gewoon 1x van een 5x zo hoge brug.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:59 schreef stan5374 het volgende:
Er was geen water...quote:Op donderdag 19 november 2009 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Want? Je zou hem tot 4 keer aan toe uit het water vissen? Of had je gehoopt dat ie zelf weer terugkwam zodat hij opnieuw door de almachtige stan5374 met een sierlijke worp het water ingegooid zou worden?
die leeft nog. Stond op GSquote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef Swiffer het volgende:
Is er ergens te lezen hoe het met dat beestje is afgelopen?
Ik heb gehoord dat het dier het heeft overleefd.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:24 schreef Swiffer het volgende:
Is er ergens te lezen hoe het met dat beestje is afgelopen?
Was ook mijn eerste gedachte.quote:Op donderdag 19 november 2009 12:57 schreef Bommenlegger het volgende:
Helaas leeft Pistolen Paultje niet meer...
Niks waarschijnlijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:23 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Wat gaat er eigenlijk gebeuren met die vriendjes van dit walgelijke joch?
Hoezo? Hij kwetst een ONSCHULDIG weerloos hondje. Wij willen een schuldige sadistische klootzak lynchen. Daar zit een verschil in.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:16 schreef ShiroYasha het volgende:
Als ik zo de reacties op die video lees, en een paar hier op FOK!, zijn die mensen nog een stukje erger
geen onschuldig hondje. die hond heeft een kip doodgemaakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:37 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hoezo? Hij kwetst een ONSCHULDIG weerloos hondje. Wij willen een schuldige sadistische klootzak lynchen. Daar zit een verschil in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |