Een vriend van me heeft een tijdje geleden een nieuwe hond gekocht. Best lief beest, ras weet ik niet. Hij is in ieder geval wit en niet zo groot.
Nu woont die vriend redelijk dichtbij in mijn buurt. Het jammerlijke is alleen dat die hond dus vreselijk blaft. Echt héél hard. Ik kwam zelfs een keer te laat op mijn werk omdat ik mij verslapen had. Je raadt het al... door die hond dus!
Nu bedacht ik een leuk grapje uit te halen om te laten zijn dat het misschien ook anders kan.
Toen ik even meeliep met hem om de hond uit te laten kwamen we al snel langs een brug. Niet een hele hoge brug hoor, een hondje zou er bijv vanaf kunnen springen zonder dood te gaan.
Dat vond ik dus ook wel een geslaagd idee. Ik pak die hond en gooi dat beest zo van de brug af.
Het hondje jankte een beetje maar rende toen vrolijk verder achter zijn eigen staart aan.
Die vriend in kwestie was helaas ´not amused´ ik kreeg me toch een lading scheldwoorden over mij heen.

Ik ben maar naar huis gegaan, met zulke types valt niet te praten,
Teringzooi.
Op dinsdag 20 oktober 2009 16:01 schreef wise het volgende:neem dan een hond. Golden retriever ofzo. Die kan je veel makkelijker penetreren dan een kat :')¡¡¡
kansloos om een kat te "nemen"