En indien ja, hebben jullie vacatures?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
Collega op zijn/haar sokken?
Werk je in een hoerentent ?
Wat heb jij tegen TS vlegelquote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef Garisson72 het volgende:
visdraad spannen op 30cm hoogte in de deurpost.
Niks. Het was voor die irritante klega op zijn sokken.quote:
en dan zo'n groot luik in de vloer, met water en alligators erinquote:Op donderdag 19 november 2009 11:06 schreef Sapstengel het volgende:
Bouw een boobytrap bij de deur van je kantoor. Een tripwire en speren die dan uit de muur komen ofzo.
Whehehe een soortgelijke hadden we een vriend gekocht voor een verjaardagquote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef Dj_unkie het volgende:
zet deze op je bureau!
[ afbeelding ]
Coolquote:Op donderdag 19 november 2009 11:06 schreef Sapstengel het volgende:
Bouw een boobytrap bij de deur van je kantoor. Een tripwire en speren die dan uit de muur komen ofzo.
Wehehe die heb ik. Geweldig ding.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef Dj_unkie het volgende:
zet deze op je bureau!
[ afbeelding ]
volgens mij in een moskee...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
da's niet irritant, da's geld verdienenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:00 schreef jslavenburg het volgende:
Ooh, niet collega's die vreemd gaan?
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:03 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:24 schreef Chinless het volgende:
[..]
Wij werken gewoon op een normaal kantoor, maar diverse collega's lopen ook op sokken hoor.
Goede reflexenquote:
ik denk dat ie gewoon zn schoenen vergeten was aan te doenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef Teringlijster het volgende:
Ik heb de secretaresse iig zo ver gekregen dat hij op een nepafspraak moet bij de directie tijdens zijn lunchpauze.. dat gebouw is een eind verderop
en collega's op sokken...ik snap ook absoluut niet waarom mensen dat doen.. zou wel een IT tik zijn ofzo..
en trouwens ik ruik een nieuw klaagbaaktopic aankomen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:33 schreef Teringlijster het volgende:
Ik heb de secretaresse iig zo ver gekregen dat hij op een nepafspraak moet bij de directie tijdens zijn lunchpauze.. dat gebouw is een eind verderop
en collega's op sokken...ik snap ook absoluut niet waarom mensen dat doen.. zou wel een IT tik zijn ofzo..
en trouwens ik ruik een nieuw klaagbaaktopic aankomen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:01 schreef cherrycoke het volgende:
slaan met de krant en zeggen dat de krant spookt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |