kom hier eten dan! Ik heb maandag weer 6 liter gekooktquote:Op donderdag 19 november 2009 10:55 schreef Ticootje het volgende:
Snert is echt goed eten! Ik ben er echt zo dol op.
Ik krijg het alleen nooit thuis.
Oeh lekker hoor! Veel plezier alvast! Waar ga je heen?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:43 schreef Ticootje het volgende:
Ik ga morgen lekker een weekendje weg!! Elke dag gourmet![]()
LL, leuk is dat! Gister zaten wij ook met veel mensen aan tafel bij mijn ouders. Ik vind dat altijd wel gezellig...
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kom hier eten dan! Ik heb maandag weer 6 liter gekookt
Oh joh maakt mij niet uit hoor! Dan kom je vanmiddag toch een kopje halen? Of morgenmiddag?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef Ticootje het volgende:
[..]
haha, je ziet me al aankomen, ik schuif zo aan hoor....
Ik moet mijn oma weer eens lief aankijken, die maakt erwtensoep met vermicelli en gehaktballetjes.
Gaat, beetje ziekjes op het moment. Snotterig, keelpijn, hoesten en dan ook nog zo'n drukke smurf die het hele huis overhoop haaltquote:
Ik moet werkenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh joh maakt mij niet uit hoor! Dan kom je vanmiddag toch een kopje halen? Of morgenmiddag?
najaarsdipje dus? hier ook zo. Snotterig idd en de strepsils zijn maar weer groot ingeslagen. Maar behalve dat gaat het primaquote:Op donderdag 19 november 2009 11:04 schreef Raissa het volgende:
[..]
Gaat, beetje ziekjes op het moment. Snotterig, keelpijn, hoesten en dan ook nog zo'n drukke smurf die het hele huis overhoop haalt
Ben afgelopen dinsdag voor een MRI naar het ziekenhuis geweest van mijn darmen, aanstaande dinsdag daarvan weer de uitslag.
Thanks for asking![]()
Hoe is het met jou en die lieve kleine mooie meid van je?
Heb je voor mij een receptje? Ik wil het eens proberen om het zelf te maken...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:56 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
kom hier eten dan! Ik heb maandag weer 6 liter gekookt
Zie, dat heb ik dus weer gemist door splitsing van het babietjestopic!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef huuphuup het volgende:
[..]
najaarsdipje dus? hier ook zo. Snotterig idd en de strepsils zijn maar weer groot ingeslagen. Maar behalve dat gaat het primaen met mn meiske ook
afgezien van de poepluiers die maar niet komen maar daar gaan we vanmiddag wat aan doen. Klysma
spannend weer dat wachten op die uitslag. Ik hoop op positief nieuws voor je
Volgens mij niet (ik haal gewoon een blikquote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil het ook eens proberen, zo moeilijk kan het niet zijn toch?
1 pak spliterwten wassen en opzetten met 2,5 liter water, een stuk vlees (schenkel, knie, karbonade of krabbetjes, ik gebruik altijd net wat er voor handen is) en 2 bouillonblokjes.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Heb je voor mij een receptje? Ik wil het eens proberen om het zelf te maken...
sjitquote:
Dank je wel! Misschien dit weekend eens uitproberen...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
1 pak spliterwten wassen en opzetten met 2,5 liter water, een stuk vlees (schenkel, knie, karbonade of krabbetjes, ik gebruik altijd net wat er voor handen is) en 2 bouillonblokjes.
Lekker lang laten pruttelen tot alle erwten zo goed als snot zijn geworden. Dan vlees er uit halen, soep eventueel pureren (lekker glad!) een zak erwtensoepgroenten in doen (lekker makkelijk) en laten sudderen tot de groente gaar is. Ondertussen het vlees afpluizen en terugdoen in de soep met een in plakjes gesneden rookworst.
Dan losgaan
Vooral prei in ringen, winterpeen in dobbelsteentjes, knolselderij en bladselderijquote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Dank je wel! Misschien dit weekend eens uitproberen...
Weet je misschien wat er bij de erwtensoepgroenten zit? ik haal mijn groenten altijd bij de versboerderij en daar heb ik nog niet zo'n groentenpakket gezien
Opslaat...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Vooral prei in ringen, winterpeen in dobbelsteentjes, knolselderij en bladselderij
Ik wil wel mee!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef Ticootje het volgende:
ik heb honger, maar niemand wil naar de mac! Ik heb echt trek in ongezond voer!
Draadjesvleesquote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tijd voor een stamppot-, snert- en draadjesvleesmeeting
Ja lees ff een paar posts omhoog luiaard!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:41 schreef Belana het volgende:
snert
nooit zelf gemaakt, toch eens proberen! wie PM'd mij een goed recept???
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ja lees ff een paar posts omhoog luiaard!
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:46 schreef Belana het volgende:
[..]zo wordt maar weer duidelijk dat ik zeer selectief lees...
Zou zo in de auto stappen. Zuurvlees. Ohhhhhh jummie. Ik zou er bijna een moord voor doen. Kan het zelf echt niet maken. Ben zo'n kluns in de keuken. Het doet me zooooo aan mama denken.... sjit... niet doen!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:34 schreef Asyniur het volgende:
Komen jullie dan wel naar Zuid-Limburg?
Dan maak ik een grote pan Limburgs zoervleisj soort hachee![]()
Dan kan dan met frieten of met aardappelen en versgemaakte rode kool![]()
en nou heb ik nog meer honger; ik ga maar even boterhammetjes uit de vriezer halen...
Nee hoor, zou ik ook gedaan hebben. En wat fijn dat je buren er direct gehoor aan hebben gegeven!quote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh ben ik trouwens heel egr als ik voor het eerst in arwens leven "misbruik" heb gemaakt van Arwen haar allergie?
Heb bij de bruen briefje door de deur gestopt, of ze aub hun katten uit mijn tuin konden houden..
En er bij gezet dat mijn dochter zwaar allergishc is ( wat geen leugen is) maar ze kan stiekem wel tegen katten hoor.
Heb haar toen ze langs kwam de epi-pen laten zien.
En voila geen kat meer gezien gisterenavond/nacht/vandaag
Ik kan je het recept PM-en...quote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef chacama het volgende:
[..]
Zou zo in de auto stappen. Zuurvlees. Ohhhhhh jummie. Ik zou er bijna een moord voor doen. Kan het zelf echt niet maken. Ben zo'n kluns in de keuken. Het doet me zooooo aan mama denken.... sjit... niet doen!
Dan zou ik er eerder een beetje meer ontbijtkoek in doen om te bindenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:08 schreef chacama het volgende:
Doe dat maar.dan kan ik het allicht proberen. De keren dat ik het probeerde was ie altijd zo waterig en dan deed ik er maizena in en dan kreeg ik klontjes.
Evenstar.... misschien niet netjes, maar ik zou hetzelfde gedaan hebben...
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:43 schreef miss_sly het volgende:
haha BE wat erg
Ik heb een helebooel jaartjes geleden eens snert gemaakt toen mijn broertje bij mij kwam eten. Eerste keer, op een electrisch fornuis waar ik niet goed mee overweg kon. En nu weet ik dat snert dik mag/moet zijn, maar zo dik dat je het van een gewoon plat bord met mes en vork kunt eten, is misschien ook wat overdreven
Lieve Oxy, ook bij niet-autisten loopt bij kleine dingetjes het emmertje over als het helemaal vol is. Vol is vol. Het enige verschil is dat bij jou je emmertje met andere dingen vol loopt denk ikquote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef Oxymoron het volgende:
Heftig gesprek!![]()
Nouja, het komt er op neer, dat mijn ''emmertje'' overstroomd is. Door allerlei dingen is het volgeraakt, en als er dan iets gebeurt (iets Kleins, zouden niet-autisten zeggen), dan is het meteen ellende.
De psycholoog stelde meteen de goede vraag: ''Oxy, ben je zo in de stress door sinterklaas en Oud en Nieuw?''
Oxy: jaaaatwintig minuten later zat ik nog, te schreeuwen en te spartelen, en alles.
En mijn mentor, die was mee, maar die is zwanger, en door de hormonsters, begon zij ook (bijna).![]()
![]()
Maar, we hebben het goed afgesloten, met Nieuwe Afspraken. En ik krijg een werkboek, waar ik in moet werken elke twee weken een hoofdstuk en dan elke maand bij de psycholoog, bespreken.
Om mijn gevoelens te leren kennen.
Want we zijn er vandaag, ook achter gekomen, dat ik bijna elke emotie toon door te huilen, als een klein kind, dus, dat niveau.
Boos = huilen
Verdriet= huilen
Bang= huilen
Plezier = ook bijna altijd huilen
Nou je snapt het wel, dat is niet zo handig.
Maar het was verder OK. Nu weer uitzien naar zaterdag; meetdag!
Stom gevoel is dat... Succes met het afbouwen! Ik hoop wel dat je je daardoor niet nog kutter gaat voelen.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
Oxy
hier ook een periode van alleen maar janken.en daarbij opgeteld de reactie op de nieuwe (lees andere fabrikant) AD, dat ik minimaal 11 uur slaap per nacht en gewoon niet wakker word van een wekker
dat we nu maar gaan afbouwen, halve tabletjes nu, en over een maand kijken of t nog verder afgebouwd kan worden.
nu nog een remedie om niet steeds met dikke ogen te staan..
Nou ik ben echt bang voor mensen die verkleed zijn. En die hele sfeer, van ver-wachting en af-wachting en spanning. Verder vind ik het niet te verkroppen, dat ouders hun kinderen de waarheid over Sinterklaas niet, vertellen. En dan ga ik me plaatsvervangend (??) schamen of druk maken.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Pyttpytt het volgende:
Oxy, mag ik vragen waarom sint en oud en nieuw voor jou zo'n stress geeft? Gewoon, uit nieuwsgierigheid. Is dat vanwege het onverwachte? Of teveel indrukken in winkels enzot? Ik ben erg benieuwd hoe jij het beleeft...
Ach meissiequote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
Oxy
hier ook een periode van alleen maar janken.en daarbij opgeteld de reactie op de nieuwe (lees andere fabrikant) AD, dat ik minimaal 11 uur slaap per nacht en gewoon niet wakker word van een wekker
dat we nu maar gaan afbouwen, halve tabletjes nu, en over een maand kijken of t nog verder afgebouwd kan worden.
Voor dat laatste: * LovelyLady geeft Yns gewoon ff een heule grote fnuffelquote:Op donderdag 19 november 2009 13:21 schreef Ynske het volgende:
Oxy
Door jou heb ik voor mezelf een zakje chocolademunten gekocht. Die ga ik zometeen bij een filmpje oppeuzelen. Zonder dat de kinderen óók willen, want die zitten op school!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:00 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik ben een klein beetje te ver doorgeschoten in mijn chococentjesremedie.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voor dat laatste: * LovelyLady geeft Yns gewoon ff een heule grote fnuffel(en een pakje tandenstokers
Ok, duidelijkquote:Op donderdag 19 november 2009 13:29 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Nou ik ben echt bang voor mensen die verkleed zijn. En die hele sfeer, van ver-wachting en af-wachting en spanning. Verder vind ik het niet te verkroppen, dat ouders hun kinderen de waarheid over Sinterklaas niet, vertellen. En dan ga ik me plaatsvervangend (??) schamen of druk maken.![]()
En oud en nieuw is een hel voor mij, vanwege het vuurwerk, de rook-lucht, de straten die er anders uitzien (stoep is rood, en lijkt dus op fietspad) en het onverwachtte knallen, en de spanning. Dat je op straat loopt, en dan ineens een knal, hoort vlakbij.
Oliebollen vind ik wel lekker.![]()
In december blijf ik meestal binnen, maar dat wil ik dit jaar, niet (niet toegeven). Dus ga ik misschien wat leuks doen, met Luchtbel, in de vakantie.(moeten we nog afspreken)
Ja maar die heb ik nietquote:Op donderdag 19 november 2009 13:38 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Wat ben jij gemeen!
Doe dan luciferhoutjes!
Ik las dit vanochtend en kreeg meteen het gevoel dat ik vanochtend volgens mij vergeten was het hok weer dicht te doen. Ik meteen kijken en ja hoor, ze waren al ontsnapt. Gelukkig zaten ze nog in de tuin en waren ze zelf ook zo verbaasd over hun verworven vrijheid dat ik ze heel makkelijk weer kon pakken. Dankzij het konijn van Betty_sue heb ik dus mijn konijnen tijdig weten te vinden. Ik hoop dat haar konijn ook gevonden wordt.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:43 schreef pinquit het volgende:
ik ben bezig met een VERMIST brief. het konijn van Betty_sue is ontsnapt![]()
Nu maar hopen dat ze dit hier niet lezenquote:Op donderdag 19 november 2009 12:01 schreef _evenstar_ het volgende:
Oh ben ik trouwens heel egr als ik voor het eerst in arwens leven "misbruik" heb gemaakt van Arwen haar allergie?
Heb bij de bruen briefje door de deur gestopt, of ze aub hun katten uit mijn tuin konden houden..
En er bij gezet dat mijn dochter zwaar allergishc is ( wat geen leugen is) maar ze kan stiekem wel tegen katten hoor.
Heb haar toen ze langs kwam de epi-pen laten zien.
En voila geen kat meer gezien gisterenavond/nacht/vandaag
je hebt gelijk!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:40 schreef Spuuglokje het volgende:
Je hoeft toch niet te kiezen buufje?Ik had als lunch zelfgemaakte (door mijn man gemaakte) tomatensoep met stukjes kip en groenten. Lekkerrrrr...
Ohja heb nog wel ergens ducktape liggenquote:Op donderdag 19 november 2009 13:49 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Plakband dan?
Ik heb ook zin in chocola en friet en mcdonalds en chips![]()
Omdat ze hier veel meer concurreren?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Vicky het volgende:
Ynske en OxyM. zit in het ANWB boekje naar de benzineprijzen in Duitsland en Oostenrijk te kijken... Resp. 1,09 en 0,91
waarom moet benzine in NL zo duur zijn?
ja en die stomme accijnzen..quote:Op donderdag 19 november 2009 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omdat ze hier veel meer concurreren?
Ik zou niet weten hoe dun zijn voelt!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je hebt gelijk!![]()
maar blijf toch maar van de chocola. Kate zei het al: niets smaakt zo lekker als dun zijn voelt.![]()
![]()
(voor de goede orde, totaal belachelijke uitspraak, ook als zodanig bedoeld.)
En fijn voor de konijnen van Livelink, hopen dat het konijn van BS gauw weer opduikt.
nu je het zegt!quote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dun zijn voelt!Misschien toch eens uitproberen. Nah, nee, toch maar niet.
Ja he!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:47 schreef YPPY het volgende:
Wat heerlijk dat je een hulpverlener hebt die je snap Oxy,
In de tijd dat ik nog dun was (in de prehistorie dus) voelde dat ook echt heel goed. En toch kan ik het lekkere eten niet laten. De mens (of in ieder geval ik) zit raar in elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:03 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nu je het zegt!Ik ook niet.
Nou ja, er is een tijd geweest dat ik 68 kilo woog. Maar goed, die heb ik al een jaar of 18 achter me gelaten.
![]()
Blijkbaar voelt dun voor haar héél goed,als dat lekkerder is dan het lekkerste eten.kanmenietvoorstellen.
oh ik droom van harte met je mee.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:13 schreef livelink het volgende:
Ik ben zo lang heel dun geweest en toen was ik er van overtuigd dat het me nooit zou gebeuren dat ik te dik zou worden. Maar het is natuurlijk toch gebeurd en nu hoop ik gewoon op een wonder. Dat ik op een dag helemaal slank wakker zal worden, zomaar zonder er iets voor te hoeven doen of er iets voor te laten staan.
Het zal bij een droom blijven, vrees ik![]()
Buurvrouw, die pompoensoep ga ik proberen. Ziet er lekker uit
Ik moest hardop lachenquote:Kijk ik ben Sinterklaas:
<+|:-)
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh ik droom van harte met je mee.![]()
maar ik neem nu niets, want anders krijg ik klapjes van Asy.handig joh, zo'n externe ruggegraat.
Niet anders dan dik, alleen iedere rol die je opeens ziet irriteert en moet er weer af. Tot je bedenkt dat dik zijn ook oké is en je niet anders bent dan dunquote:Op donderdag 19 november 2009 14:01 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe dun zijn voelt!Misschien toch eens uitproberen. Nah, nee, toch maar niet.
Ik ookquote:Op donderdag 19 november 2009 14:18 schreef Asyniur het volgende:
Krijg ik zojuist een mailtje van mijn man:
[..]
Ik moest hardop lachen![]()
late reactiequote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
Klysma's huup? wat heftig voor zo'n kleintje![]()
Had je al iets anders geprobeerd? (ik lees amper mee in het babietjes topic)
de huppeldepup breuklijn? St andreas ofzo? geen idee hoor, ik roep ook maar wat.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Om even in de sfeer van de TT te blijven, Waar gáát het over?:
Weet iemand de link tussen California, Los Angeles en Santa? (puzzel heel moeilijk enzo)
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:40 schreef huuphuup het volgende:
[..]
late reactie![]()
ja ik heb van alles geprobeerd maar t hielp nietshuisarts vond haar nog te jong voor laxeermiddel dus is dit t geworden. Wat prettig is aan zo'n ding is dat t de ontlasting eerst dunner maakt, scheelt weer voor haar.
Magoe, de eerste heeft voorlopig niets gedaannu maar de tweede toedienen en hopen dat die wel iets doet.
grootste staat, grootste stad ? En Santa heeft de grootste ... ?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
Weet iemand de link tussen California, Los Angeles en Santa? (puzzel heel moeilijk enzo)
puzzel op internet??quote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
quote:Op donderdag 19 november 2009 14:48 schreef YPPY het volgende:
Vivi? Waar ben je? Zullen we samen gaan janken?
Ik heb mijn vaste baan opgezegd voor iets dichter bij huis. Op 1 december zou ik beginnen. Word ik gebeld dat er door bezuinigingen een vacaturestop is. Heb verdorie al getekend en mijn exitgesprek bij huidige werkgever gepland.Ze proberen nu bij een locatie een stuk verder weg. Wat met reistijden totaal drama is.
Ga maar even bij een vriendin op de thee geloof ik.
Misschien Coca Cola als link? Wat Santa was door hun bedacht, toch? of ben ik nou heel dom.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
heb ik gedaan met eten, ben dr zelf goed ziek van geweestquote:Op donderdag 19 november 2009 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje das lastig, ik vergeet soms nog wel eens hoe klein je meisje is, kom ik gelijk aan met mijn lactulose![]()
hopelijk helpen de klysma's een beetje.
Misschien moet je zelf eens aan de chili con carne ofzo
Wat Lois zegt, volgens mij kan dit echt niet zomaarquote:Op donderdag 19 november 2009 14:59 schreef Lois het volgende:
Ypdit kan volgens mij echt niet hoor, een vacaturestop inlassen bij een getekend contract. Daar zou ik even experts voor inroepen want dit mag echt niet!
Ze tekent toch op die plaats, hoe gaan ze dit compenseren met de reistijden etc.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:01 schreef livelink het volgende:
Ik begrijp dat ze Yppy nu een baan op een andere lokatie willen aanbieden en daar kun je waarschijnlijk minder aan doen. Het is gewoon ontzettend stom
Geen idee, maar goed bedacht.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:55 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Misschien Coca Cola als link? Wat Santa was door hun bedacht, toch? of ben ik nou heel dom.
Hier ben ik dus ook bang voor.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:18 schreef Brighteyes het volgende:
Wat het nadeel is, ze kunnen haar alsnog binnen een maand 'ontslaan' onder het mom van wat voor smoesje dan ook, want het is dan toch nog de proeftijd. Contract of niet... Toch?
Ja, hoe zeggen ze dat... either way, she's screwed...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hier ben ik dus ook bang voor.
Nou, leve onze rechtsbijstandverzekering.
ja gelijk vandaag nog bellen hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 15:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hier ben ik dus ook bang voor.
Nou, leve onze rechtsbijstandverzekering.
En dat zuigt gewoon...quote:Op donderdag 19 november 2009 15:29 schreef Jarno het volgende:
Even een paar snelle Googles (oa http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=65&t=69691&sid=037384bce09127a6c4a0acba6715936c&start=20 ) leert me dat dit zeker geen gevalletje verwijtbaar werkloos is. Je zou zelfs de nieuwe werkgever van alles kunnen verwijten, oa dat zij ondanks dreigende bezuinigingen toch zijn gaan werven en aannemen. Dus voor een eventuele uitkering ben ik niet zo bang, maar goed, daar heb je geen nieuwe baan mee natuurlijk.
quote:
Wat vragen ze?quote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel irritant Ik ben inmiddels bij lvl 5 en het is een woord van 5 en 6 letters Cocal cola was goed bedacht Oxy, maar is het dus niet. *denkt verder*
Yppy, ddat is zacht gezegd een behoorlijke klote streek....
Ik vond vooral dat tongetje zo grappigquote:Op donderdag 19 november 2009 14:22 schreef Oxymoron het volgende:
Hey Asyniur, (PM doet gek, dus hier): wat een mooie Iguana's heb jij gezien, zeg! schatjes zijn het hé!
Bedankt voor de foto's, heel leuk en lief![]()
Monicaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iets wat te maken heeft met Los Angeles, California en Santa
Gat zat aan de linkse zijkant van m'n lijf, precies op de plek waar m'n BH-bandje vast zit aan het horizontale deel van m'n BH. Heel de dag was het aan het schuren en zeer doen, en nu is het ruim 4 weken later en mag ik weer zwemmen, naar de sauna EN in bad liggen [wat ik dan vanavond ook ga doen].quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:14 schreef Rewimo het volgende:
sjeekie, wat een gatWaar zat dat ergens?
* Binnenvaltquote:Op donderdag 19 november 2009 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heel irritant Ik ben inmiddels bij lvl 5 en het is een woord van 5 en 6 letters Cocal cola was goed bedacht Oxy, maar is het dus niet. *denkt verder*
Yppy, ddat is zacht gezegd een behoorlijke klote streek....
Het zou verwijtbaar zijn als ze minder uren, lager uurloon zou hebben bij de nieuwe werkgever. Bijv. van een vast fulltime contract naar een 0 uren contract gaan bij een nieuwe werkgever. Maar volgens mij kijken ze ook naar reistijd, dus zou het idd niet verwijtbaar zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:29 schreef Jarno het volgende:
Even een paar snelle Googles (oa http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=65&t=69691&sid=037384bce09127a6c4a0acba6715936c&start=20 ) leert me dat dit zeker geen gevalletje verwijtbaar werkloos is. Je zou zelfs de nieuwe werkgever van alles kunnen verwijten, oa dat zij ondanks dreigende bezuinigingen toch zijn gaan werven en aannemen. Dus voor een eventuele uitkering ben ik niet zo bang, maar goed, daar heb je geen nieuwe baan mee natuurlijk.
Liep er een donkergekleurde medemens langs? Of zag ze gewoon niks en zei ze maar wat??quote:Op donderdag 19 november 2009 18:33 schreef Vicky het volgende:
Amber staat net op de bank uit het raam te kijken, roept ze ineens: papaaaaa kijk daar, ik zie zwarte piet
Ze was ervan overtuigd dat ze een pietje op het dak van de school zagquote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Liep er een donkergekleurde medemens langs? Of zag ze gewoon niks en zei ze maar wat??
![]()
Zoiets had ik ook toen ik net verteld had dat ik zwanger was. Klein kindje wilde voelen en was er van overtuigd dat ze de baby heel hard hoorde schoppen (12w2k)
Ze zeiden dat ze na het jaarcontract nog geen zekerheid hadden, maar goed, dat is 2011, dat is pas over een jaar. Nu blijkt dus dat er voor 2010 ook niks getekend was.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:36 schreef m@x het volgende:
Wat een ongelooflijke naaistreek zeg YPPY. Je checkt toch eerst of je de financiering rondkrijgt voor je iemand aanneemt en niet achteraf. Ik vind het een vreemd verhaal, zeker gezien het feit dat ze je vanmiddag ook niet teruggebeld hebben. Starbucks is on me zaterdag!
jamaarja, ze hebben ook gekeken of er niks gebroken was enzo. Toch wel even belangrijk om allemaal te laten checken. Maar gelukkig was er niks idd.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
Snoopy, wat sneuEn dan zo lang wachten en dan was het eigenlijk niet nodig
suf!
Het is ook zeker belangrijk om dan wel te gaan hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 20:11 schreef snoopy het volgende:
[..]
jamaarja, ze hebben ook gekeken of er niks gebroken was enzo. Toch wel even belangrijk om allemaal te laten checken. Maar gelukkig was er niks idd.
Dat ga ik inderdaad doen, op papier. Vanuit mijn vorige ontslag weet ik nog hoe belangrijk dat is (anders had ik geen ww uitkering gehad toen). En het kan. Vorige week kreeg ik een brief omdat ik mijn verklaring van gedrag nog niet had opgestuurd.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:56 schreef cattie het volgende:
YPPY, wat ontzettend klote. Ik heb het even nagevraagd bij de deskundige en je bent flink genaaid. Het is heel onfatsoenlijk, maar het kan. Mijn man is van mening dat ze je zeker een maandsalaris mee moeten geven uit fatsoen. Je moet een schriftelijke bevestiging vragen ivm WW uitkering volgens hem. Sterkte ermee!
Eerst wel natuurlijk want het bloede behoorlijk geloof ik. Maar tegen de tijd dat ik haar kwam halen had ze alweer praatjes en vonden de andere peuters het ook reuze interessantquote:Op donderdag 19 november 2009 20:14 schreef Brighteyes het volgende:
Yppy, ik zit hier nog steeds te![]()
![]()
maar ja, daar wordt je ook niet wijzer van.
Je bent op dit moment niet verwijtbaar werkloos want je kan het getekende contract laten zien. Hoe het zit met die andere functie en of je die dan zou MOETEN nemen weet ik niet.
Oh en Snoop, kusje voor Lis. Was ze zelf erg geschrokken?
Haha, ik zie het helemaal voor me idd.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:26 schreef snoopy het volgende:
[..]
Eerst wel natuurlijk want het bloede behoorlijk geloof ik. Maar tegen de tijd dat ik haar kwam halen had ze alweer praatjes en vonden de andere peuters het ook reuze interessant
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 19 november 2009 16:58 schreef livelink het volgende:
Volgens mij is het dan gewoon Santa Monica (5,6)
srslyquote:Op donderdag 19 november 2009 20:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaathnx!!! wat goed zeg, ik heb me suf zitten wiki-en en google-en (blijkbaar niet goed genoeg
)
En nu moet ik er nog een paar
Free, ik zeg uit ervaring: LUISTER ERNAAR. Echt. Onze vorige auto hebben we erop stuk gereden en dat grapje heeft ons dus een nieuwe auto gekostquote:Op donderdag 19 november 2009 20:02 schreef freecell het volgende:
Snoopy, wat sneuEn dan zo lang wachten en dan was het eigenlijk niet nodig
suf!
Even positieve noot: ons barreltje is door de APKEr moest wel meer dan een liter olie bij in (en ik kreeg op m'n kop dat ik dat af en toe moest checken) bijna een liter koelvloeistof bij in (en ik kreeg op m'n kop dat ik dat af en toe moest checken) en bij elke band bijna een bar lucht bij in (en ik kreeg op m'n kop dat ik dat af en toe moest checken)
Maar verder was alles goed en het was totaal dus vet goedkoop(53,-!)
Ik: ik had echt gedacht dat er véél meer mee zou zijn!
Garagehouder: ja, wij allemaal
Militaryquote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Jelief het volgende:
LL Help! level 2 tussen government en pentagon? 8 letters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik hou in principe ook zeker niet van de hormoonzalf, en als vet houden al helpt is dat prima, maar als mijn eczeem wel eens heeeel erg was dan deed ik een paar dagen hormoonzalf om het erge er vanaf te halen en daarna goed vet houden.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:02 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb nog 'cetomacrogol' oid van de vorige keer Belana. Dat is een vrij neutrale vette creme van de apotheek en dat verlicht wel.
En ik heb nog hormoonzooi liggen van toen, voor op de echt erge plekken maar dat wil ik eig. niet gebruiken.
Ik heb geen idee of het een bacterie is BSD.![]()
Het is weer zo heel typisch BE, het is er wel, maar niet mega-mega erg en dus stel ik het bellen van de ha maar weer uit, maar ondertussen loop ik dus wel al weer 2 weken flink te krabben overal.
Nou woon jij ook wel op een hele andere locatie dan ik.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:56 schreef freecell het volgende:
Band plakken, 10 minuten
En bij onze fietsenmaker 3,50 voor een simpel gaatje... En dan doe ik het nog zelf!
Ik zat bij 12,50 dus echt even
quote:Op donderdag 19 november 2009 21:25 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, dat hoopte ik al voor die blonde!
ben jij mij?quote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef m@x het volgende:
Banden plakken waag ik me ook niet aan hoor. Er zit niet echt een fietsenmaker hier in de buurt dus daar bel ik mijn vader voor![]()
Ik wil naar bed maar dat kan niet. Moet wachten tot de wasmachine klaar is zodat ik nog snel even wat op kan hangen. En ik ben zo moe
Ik vind jeroen echt gaaf!quote:
Wat betreft de fiets of wat betreft de was?quote:
oh dat vind ik wel muf altijd ja, achterbanden. Zoveel gedoequote:Op donderdag 19 november 2009 21:33 schreef E.T. het volgende:
Bij halfords kost bandenplakken 7.50 geloof ik..
Maar daar heb ik een vent voor![]()
Gisteravond trouwens wel samen (ja, samen.. ik moest natuurlijk wel helpen) de binnen- en buitenband van m'n achterwiel vervangen na m'n klapband van maandag..
Kettingkast eraf, zitje er af, fietstassen eraf, remkabel eraf.. Wiel eruit..
Dat was wel een pittig klusje
Dat is zaterdag pas.quote:Op donderdag 19 november 2009 21:42 schreef huuphuup het volgende:
ooooooooooooooooooooh
Expeditie Robinson!
ik dacht E.R.
als in, met dat ziekenhuis enzo
ja weet ik datquote:
Ze denken van niet omdat ze heel helder is en geen hoofdpijn heeft.quote:Op donderdag 19 november 2009 22:16 schreef Tazz het volgende:
Hey Yppy, wat lees ik nu! Da's klote!
En Lis bij de EH, geen hersenschudding verder?
nee wel brood met roomboter en suiker uit de magnetron.quote:Op donderdag 19 november 2009 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
KD srsLY gaat het wel goed met jeof heb je weer te veel kleurstoffen gehad?
Kurtquote:Op donderdag 19 november 2009 22:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
enne wie is eruit bij expeditie robinson?
Oeh ja, zul je altijd zien! het is natuurlijk ook heftig, voor zo'n kleintje. Maar fijn dat ie vandaag een stuk vrolijker was! Hoe is Londen? Hebben jullie er iets van kunnen zien nog? Of is je broertje zo verdrietig dat jullie alleen de binnenkant van menig pub hebben bewonderd?quote:Op donderdag 19 november 2009 22:55 schreef oeke het volgende:
Poeh, de treinreis ging echt goed, wel lekker door de gangpaden wandelen, maar Kobus vond alles heel interessant. Maar gisternacht begon het pas, huilen en schreeuwen en heel veel drinken en heel dicht bij mama liggen.![]()
![]()
Maar vandaag kon hij ook goed in de doek slapen en was hij een stuk vrolijker. Het zonnetje scheen ook, dat scheelt!
Dat zou over mijn broertje kunnen gaan! Of zou het broertjeseigen zijn?quote:Op donderdag 19 november 2009 23:01 schreef oeke het volgende:
Neuh, hij is weer de koele kikker aan het zijn, en vandaag en morgen moet hij ook werken.
Hij lijkt er een beetje hard in te staan, maar het doet hem wel goed dat we er zijn volgens mij.
Morgen gaan we bij hem lunchen en 's avonds dus naar die expo.
Wow, dat klinkt echt te gek zeg!quote:Op donderdag 19 november 2009 23:11 schreef oeke het volgende:
Hihi, gister dus Indiaas vegetarisch buffet gegeten, bij een paar hysterische pro-vegetariers, die de hele tent volgeplakt hadden met leuzzen en foto's van Miss India die bij hen gegeten had. En het was echt lekker! Voor 3,95 per persoon!![]()
![]()
Dus gauw een reisje Londen boeken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door renzell op 19-11-2009 23:25:37 ]
Nee joh, gewoon vanuit de verte naar zwaaien. En dan afvinken.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:24 schreef oeke het volgende:vind ik wel.
Is het heel stom als ik dit bezoek weer de Big Ben en al die trekpleisters oversla?
Nou, Big Ben, vink dus.quote:Op donderdag 19 november 2009 23:26 schreef oeke het volgende:
Ah, dat heb ik gister al gedaan, vanaf een prachtig uitzichtpunt in het park!
quote:Op donderdag 19 november 2009 23:16 schreef renzell het volgende:
[..]
Maar, ik dacht dus dat ik al lang had laten weten dat...Zo grappig, want ook ík heb met deze voorstelling te maken en zo zijn er al drie Fok!kers rondom dit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Renzell de regie, Oeke de vormgeving, ik de publiciteit!
![]()
Oeh, dat klinkt goed! (En zwaar, hopelijk had je wel iets met wieltjes bij je om het allemaal in te doenquote:Op vrijdag 20 november 2009 00:05 schreef pinquit het volgende:
goedenavond!![]()
ik ging vandaag naar t boekenfestijn in nieuwegein![]()
zonder max, mét betty_sue.
36 boeken gekocht, 131,- kwijt![]()
en ik ben er zó blij mee
![]()
![]()
allerlei. een zooi nlse romans, en ook wat engelsequote:
haha, ja ze hadden van die rolmandjes. (we hadden ze beide helemaal volquote:Op vrijdag 20 november 2009 08:08 schreef Incantrix het volgende:
Oeh, dat klinkt goed! (En zwaar, hopelijk had je wel iets met wieltjes bij je om het allemaal in te doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |