Kan je uit ervaring vertellen dat het solliciteren naar de functie zwaar bagger is.. Ga je geen illusies in je kop halen dat je binnen enkele maanden werk hebt..quote:Op woensdag 2 december 2009 23:44 schreef sjeppert het volgende:
zo opkomst gister was enorm
hele zaal zat wel vol
qua vacatures was het nu wat minder....maar de komende jaren zijn er nog wel enkele honderden recherchekundigen nodig werd verteld.
1 op de 10 wordt daadwerkelijk aangenomen maar volgens mij ligt dit aantal nog wat lager
voorlichting is wel handig als je interesse hebt
6 maanden? hahahaha.. dat zeggen ze ja.. reken met gemak maar op 1 jaar..quote:Op donderdag 3 december 2009 22:50 schreef sjeppert het volgende:
hele sollicitatie procedure duurt zon 6 maanden bij elkaar
maar ja...die selectie is zeer streng
Ik ben nu bezig met korpsen in t zuiden des lands..quote:Op maandag 18 januari 2010 11:26 schreef cohen het volgende:
er gebeurt weinig aan het front lijkt me.
Ik ga het in juli wederom proberen! Dan hoef ik deel A en B niet te doen, dus dan start ik bij de landelijke selectiecommissie in Alpedoorn. Deze keer ga ik voor Haaglanden, want bij Hollands Midden hebben ze een vacaturestop.
Ja joh.. allang.. bijna 4 maanden geleden alweer.. sinds dien niets anders gedaan dan solliciteren.. solliciteren.. enz enz en...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef cohen het volgende:
en welke fase zit j? heb je A en B al afgesloten?
Probeer het CCM eensquote:Op donderdag 11 maart 2010 13:14 schreef c-cube het volgende:
Hey
ben momenteel bezig met solliciteren voor de master Recherchekunde en vroeg me af of iemand weet hoe ik in contact kan komen met mensen die de opleiding al doen? Lijkt me wel handig i.h.k.v. extra voorbereiding...
Thanks!
Kijk voor de grap eens bij de vacatures..quote:Op maandag 22 maart 2010 17:04 schreef eyesofanangel het volgende:
Hey allemaal!
Ook ik wil gaan solliciteren voor de opleiding tot recherchekundige en lees al een tijdje mee hier.
Ik vroeg me af over welke voorlichtingsavonden jullie het hebben? Is dat de algemene 'beroepsorientie politie' of een specifieke voorlichting voor recherchekundigen? Die kan ik namelijk niet vinden in de agenda of bij de politieacademie. Heeft er iemand nog tips wat betreft orientatie (behalve voorlichting en naar de politie/recherche gaan)?
Weet iemand ook wat voor vakken je precies krijgt (in het master gedeelte) van de opleiding?
Thanks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |