Geert Wilders opent meldpunt tegen kilometerheffingquote:
trés sad.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Ik heb dit gemaild:
Ik ben voor de plannen om een kilometerheffing in te voeren omdat het een goede manier is om iets aan de co2 uitstoot de doen. Op deze manier gaan mensen wel 2 keer nadenken voor ze weer voor een klein boodschapje in de auto stappen of zomaar wat gaan rijden omdat er niks op tv is. Dat het wat meer kost neem ik voor lief, een betere leefomgeving voor mij en m'n (klein) kinderen is me heel wat waard.
Ook zal het een goed middel zijn tegen files en ongelukken.
Ik hoop dat u het kabinet confronteert met mijn reaktie.
zovty!
Leef je in een droomwereld ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Ik heb dit gemaild:
Ik ben voor de plannen om een kilometerheffing in te voeren omdat het een goede manier is om iets aan de co2 uitstoot de doen. Op deze manier gaan mensen wel 2 keer nadenken voor ze weer voor een klein boodschapje in de auto stappen of zomaar wat gaan rijden omdat er niks op tv is. Dat het wat meer kost neem ik voor lief, een betere leefomgeving voor mij en m'n (klein) kinderen is me heel wat waard.
Ook zal het een goed middel zijn tegen files en ongelukken.
Ik hoop dat u het kabinet confronteert met mijn reaktie.
zovty!
Ja. Er komt chocolade melk uit de kraan en alle vrouwen hebben mooie kontjes.quote:
Geen bier uit de kraan?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja. Er komt chocolade melk uit de kraan en alle vrouwen hebben mooie kontjes.
Kom er ook wonen!
wat een kut geloof!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik mag geen bier van mijn geloof.
Wat een kutwereld zeg.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik mag geen bier van mijn geloof.
Nou nou, jij moet wel de gelukkigste man op (jouw) aarde zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Heroine mag dan weer wel. Want dat is gewoon zuiver ipv afval van een vieze bacterie.
heroine is mij íets te hardcore.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Heroine mag dan weer wel. Want dat is gewoon zuiver ipv afval van een vieze bacterie.
Leg het ze uit ipv uit te lachen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Och gosh. Geertje wil weer populistisch zijn
En het domme volk trapt hier nog in ook.
Je bent dan ook niet al te slim hé.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:33 schreef zovty het volgende:
Antiklacht: ik begrijp er geen kont van.
Die opmerking was van voor de edit van de OPquote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet al te slim hé.
Okquote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Die opmerking was van voor de edit.
Je bent dus gewoon een achterlijke debiel. Een cro-magnon, een verstandelijke uitgedaagde.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Die opmerking was van voor de edit van de OP.
Maar inderdaad, ik ben niet al te slim. Gewoon bovengemiddeld slim.
Tevens ben ik je vader.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:16 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een achterlijke debiel. Een cro-magnon, een verstandelijke uitgedaagde.
De leugen was zo erg dat het als meervoudig gezien kon worden. Het is als een kind dat heel stout is geweest als een volwassene berechten.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Zelfs al zou het niet waar zijn dan nog was het enkelvoud.
Dus jij trapt er ook in om hard in je aars genomen te worden als het gaat om privacy? Nog meer belasting? DDR praktijken?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Och gosh. Geertje wil weer populistisch zijn
En het domme volk trapt hier nog in ook.
Ja, tuurlijk is dat een tactiek om te winnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dus jij trapt er ook in om hard in je aars genomen te worden als het gaat om privacy? Nog meer belasting? DDR praktijken?
Ome Geert speelt gewoon in op de mening van het volk. Is natuurlijk een tactiek om te winnen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dus jij trapt er ook in om hard in je aars genomen te worden als het gaat om privacy? Nog meer belasting? DDR praktijken?
Ome Geert speelt gewoon in op de mening van het volk. Is natuurlijk een tactiek om te winnen.
Schijnt ook dat dat de bedoeling is van verkiezingenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is dat een tactiek om te winnen.
Hij wil toch zo veel mogelijk stemmen krijgen?
Wat is het nut danquote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]![]()
Dat gejank ook. Mensen vinden tegen die tijd genoeg snufjes en tactieken uit om die meter te misbruiken
PRIVACY INVASIE! ZIEN HOEVEEL KOFFIE JIJ DRINKT! HOEVEEL JIJ RIJDT! WAARHEEN! HOE! WAAROM! ZOMAAR?! NEE, MISSCHIEN EEN MOORD OF ERGER: LANDVERRAAD! HET BOXJE GAAT BLIEPEN EN KRIJZEN ALS JE WAGEN 300.000KM HEEFT GEREDEN DAT JE EEN NIEUWE WAGEN MOET KOPEN VAN HET ZIONISTISCHE BEWIND! O.Oquote:Op donderdag 19 november 2009 10:42 schreef ZeFetish het volgende:
[..]
Wat is het nut dan
Behalve dat het ons 10 miljard kost![]()
Ik gebruik die meter liever helemaal niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]![]()
Dat gejank ook. Mensen vinden tegen die tijd genoeg snufjes en tactieken uit om die meter te misbruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |