Geert Wilders opent meldpunt tegen kilometerheffingquote:
trés sad.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Ik heb dit gemaild:
Ik ben voor de plannen om een kilometerheffing in te voeren omdat het een goede manier is om iets aan de co2 uitstoot de doen. Op deze manier gaan mensen wel 2 keer nadenken voor ze weer voor een klein boodschapje in de auto stappen of zomaar wat gaan rijden omdat er niks op tv is. Dat het wat meer kost neem ik voor lief, een betere leefomgeving voor mij en m'n (klein) kinderen is me heel wat waard.
Ook zal het een goed middel zijn tegen files en ongelukken.
Ik hoop dat u het kabinet confronteert met mijn reaktie.
zovty!
Leef je in een droomwereld ofzo?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Ik heb dit gemaild:
Ik ben voor de plannen om een kilometerheffing in te voeren omdat het een goede manier is om iets aan de co2 uitstoot de doen. Op deze manier gaan mensen wel 2 keer nadenken voor ze weer voor een klein boodschapje in de auto stappen of zomaar wat gaan rijden omdat er niks op tv is. Dat het wat meer kost neem ik voor lief, een betere leefomgeving voor mij en m'n (klein) kinderen is me heel wat waard.
zovty!
Ja. Er komt chocolade melk uit de kraan en alle vrouwen hebben mooie kontjes.quote:
Geen bier uit de kraan?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja. Er komt chocolade melk uit de kraan en alle vrouwen hebben mooie kontjes.
Kom er ook wonen!
wat een kut geloof!quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik mag geen bier van mijn geloof.
Wat een kutwereld zeg.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik mag geen bier van mijn geloof.
Nou nou, jij moet wel de gelukkigste man op (jouw) aarde zijn.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Heroine mag dan weer wel. Want dat is gewoon zuiver ipv afval van een vieze bacterie.
heroine is mij íets te hardcore.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Heroine mag dan weer wel. Want dat is gewoon zuiver ipv afval van een vieze bacterie.
Leg het ze uit ipv uit te lachen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Och gosh. Geertje wil weer populistisch zijn
En het domme volk trapt hier nog in ook.
Je bent dan ook niet al te slim hé.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:33 schreef zovty het volgende:
Antiklacht: ik begrijp er geen kont van.
Die opmerking was van voor de edit van de OPquote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Je bent dan ook niet al te slim hé.
Okquote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Die opmerking was van voor de edit.
Je bent dus gewoon een achterlijke debiel. Een cro-magnon, een verstandelijke uitgedaagde.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:14 schreef zovty het volgende:
[..]
Die opmerking was van voor de edit van de OP.
Maar inderdaad, ik ben niet al te slim. Gewoon bovengemiddeld slim.
Tevens ben ik je vader.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:16 schreef moewhahaha het volgende:
[..]
Je bent dus gewoon een achterlijke debiel. Een cro-magnon, een verstandelijke uitgedaagde.
De leugen was zo erg dat het als meervoudig gezien kon worden. Het is als een kind dat heel stout is geweest als een volwassene berechten.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:21 schreef zovty het volgende:
[..]
Zelfs al zou het niet waar zijn dan nog was het enkelvoud.
Dus jij trapt er ook in om hard in je aars genomen te worden als het gaat om privacy? Nog meer belasting? DDR praktijken?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:06 schreef Sigmund666 het volgende:
Och gosh. Geertje wil weer populistisch zijn
En het domme volk trapt hier nog in ook.
Ja, tuurlijk is dat een tactiek om te winnen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dus jij trapt er ook in om hard in je aars genomen te worden als het gaat om privacy? Nog meer belasting? DDR praktijken?
Ome Geert speelt gewoon in op de mening van het volk. Is natuurlijk een tactiek om te winnen.
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Dus jij trapt er ook in om hard in je aars genomen te worden als het gaat om privacy? Nog meer belasting? DDR praktijken?
Ome Geert speelt gewoon in op de mening van het volk. Is natuurlijk een tactiek om te winnen.
Schijnt ook dat dat de bedoeling is van verkiezingenquote:Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is dat een tactiek om te winnen.
Hij wil toch zo veel mogelijk stemmen krijgen?
Wat is het nut danquote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]![]()
Dat gejank ook. Mensen vinden tegen die tijd genoeg snufjes en tactieken uit om die meter te misbruiken
PRIVACY INVASIE! ZIEN HOEVEEL KOFFIE JIJ DRINKT! HOEVEEL JIJ RIJDT! WAARHEEN! HOE! WAAROM! ZOMAAR?! NEE, MISSCHIEN EEN MOORD OF ERGER: LANDVERRAAD! HET BOXJE GAAT BLIEPEN EN KRIJZEN ALS JE WAGEN 300.000KM HEEFT GEREDEN DAT JE EEN NIEUWE WAGEN MOET KOPEN VAN HET ZIONISTISCHE BEWIND! O.Oquote:Op donderdag 19 november 2009 10:42 schreef ZeFetish het volgende:
[..]
Wat is het nut dan
Behalve dat het ons 10 miljard kost![]()
Ik gebruik die meter liever helemaal niet.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]![]()
Dat gejank ook. Mensen vinden tegen die tijd genoeg snufjes en tactieken uit om die meter te misbruiken
HET IS FRIET! JA!quote:
Dus als we dat ding niet nemen pleegt de regering een aanslag?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:48 schreef Sigmund666 het volgende:
Ach. Ze dwingen iedereen wel om dat ding te nemen met, laten we zeggen, een grote aanslag ofzo. En vanaf dat moment voelt iedereen zich veiliger en zekerder mét metertje.
Nee. Kijk, hoe kun je een volk het beste iets opdringen zonder dat men er al te moeilijk over gaat doen? Juist!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:59 schreef zovty het volgende:
[..]
Dus als we dat ding niet nemen pleegt de regering een aanslag?
Of wat bedoel je?
Het is geen fail weet je. Blijf net zo lang en onzinnig inzwetsen op mensen en je krijgt het voor elkaar.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef ZeFetish het volgende:
"Er wordt ergens een aanslag gepleegd a la koninginnendag 2009."
Deze was FA!L.. Net niet goed genoeg... BlackBox sucks ass.. We zijn toch geen puppets van de overheid ofwel?
Er zijn mensen met andere meningen uno, en een select groepje ziet bepaalde dingen nou eenmaal graag anders... Klaar dan zijn we daar uit.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Het is geen fail weet je. Blijf net zo lang en onzinnig inzwetsen op mensen en je krijgt het voor elkaar.
Oh nee, de CO2 snel, verberg vrouwen en kinderen.quote:Op donderdag 19 november 2009 09:41 schreef zovty het volgende:
Ik heb dit gemaild:
zovty!
Van mij mag de kilometerheffing ook verhoogd worden naar een euro per kilometer.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:20 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Oh nee, de CO2 snel, verberg vrouwen en kinderen.![]()
Boodschappen doen, supermarkt 3km verderop, 3km * 2 = 6km * 3 cent = 18 cent, denk je nou echt dat mensen hun auto laten staan voor 18 cent?
Tadaa, geen privacyschending dus.quote:Op welk tijdstip en waar wordt gereden, zou niet door de overheid te achterhalen zijn. Volgens het ministerie van Verkeer en Waterstaat worden alleen het totaal aantal gereden kilometers per tarief doorgestuurd, en blijft de routegeschiedenis in de auto.
quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Van mij mag de kilometerheffing ook verhoogd worden naar een euro per kilometer.
goedgelovigequote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef CaptainCookie het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)ilometerheffing.html
[..]
Tadaa, geen privacyschending dus.
Waarom zou dit goed gaan. Dit project is nog vele malen complexer dan het c2000 netwerk wat ook enorm geflopt is?quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:56 schreef CaptainCookie het volgende:
http://webwereld.nl/nieuw(...)ilometerheffing.html
[..]
Tadaa, geen privacyschending dus.
Het enige wat mis kan gaan is dat de versleuteling van het aantal kilometers + tarief gekraakt kan worden. Aangezien de coördinaten in eerste instantie al niet verstuurd worden kan daar ook niks in misgaan hè.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waarom zou dit goed gaan. Dit project is nog vele malen complexer dan het c2000 netwerk wat ook enorm geflopt is?
Het wordt wel eerlijker verdeeltquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:03 schreef ZeFetish het volgende:
Het gaat gewoon erg veel geld kosten
Dat dachten ze ook van het c2000 netwerk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:01 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Het enige wat mis kan gaan is dat de versleuteling van het aantal kilometers + tarief gekraakt kan worden. Aangezien de coördinaten in eerste instantie al niet verstuurd worden kan daar ook niks in misgaan hè.
Precies, was pvv niet eerst voor?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:42 schreef Treinkopper het volgende:
Nee.
Wat dachten ze ook van het c2000-netwerk ivt het km-heffingkastjequote:Op vrijdag 20 november 2009 16:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook van het c2000 netwerk.
Gewoon geen km heffing. Is nergens goed voor.
Dat het c2000 netwerk wel zou werken. Tot noch toe heeft het klauwen met geld gekost en al een paar doden. Niet echt succesvol dus. En ik zie ook geen enkele reden om aan te nemen dat de overheid nu wel in staat is om het km-heffingskastje naadloos te inplanteren.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:11 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat dachten ze ook van het c2000-netwerk ivt het km-heffingkastje?
Los dat die reactie alleen al één grote drogreden is, verschillen het c2000-systeem en het kilometerheffing fundamenteel in de communicatiemethode. Het C2000-systeem was een nieuwe techniek in communicatie (het heeft ook eigen zendmasten). Daarbij is het probleem bij C2000 dat de ruis nu digitaal is (waardoor stukjes wegvallen) in plaats van de analoge ruis (waar het signaal gewoon zwakker wordt, je soms nog wel wat kunt herkennen of dat je aan de hand van de ruis die je hoort kunt vinden waar iemand ongeveer zit.). Tevens is een tweede probleem het gebrek aan zendmasten die soms bij grootschalige activiteiten niet genoeg capaciteit hebben om alle kastjes aan te sturen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het c2000 netwerk wel zou werken. Tot noch toe heeft het klauwen met geld gekost en al een paar doden. Niet echt succesvol dus. En ik zie ook geen enkele reden om aan te nemen dat de overheid nu wel in staat is om het km-heffingskastje naadloos te inplanteren.
Software fouten? Bugs? En is de software open source geschreven?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:17 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Los dat die reactie alleen al één grote drogreden is, verschillen het c2000-systeem en het kilometerheffing fundamenteel in de communicatiemethode. Het C2000-systeem was een nieuwe techniek in communicatie (het heeft ook eigen zendmasten). Daarbij is het probleem bij C2000 dat de ruis nu digitaal is (waardoor stukjes wegvallen) in plaats van de analoge ruis (waar het signaal gewoon zwakker wordt, je soms nog wel wat kunt herkennen of dat je aan de hand van de ruis die je hoort kunt vinden waar iemand ongeveer zit.). Tevens is een tweede probleem het gebrek aan zendmasten die soms bij grootschalige activiteiten niet genoeg capaciteit hebben om alle kastjes aan te sturen.
Dit geldt zeker níet voor het kilometerheffingsysteem. Dit maakt gebruik van het gsm-netwerk, welke al jaren doorontwikkeld is en een 100%-dekking heeft in Nederland. De problemen van C2000 slaan dus níet op het kastje van de kilometerheffing.
Ja, nou? Wat voor ergs kan daar nou aan misgaan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Software fouten? Bugs? En is de software open source geschreven?
Alles wat de overheid doet gaat vaak fout. Geen idee waar het fout zal gaan, teveel dingen om op te noemen. En ik heb nu geen zin om na te denkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:20 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, nou? Wat voor ergs kan daar nou aan misgaan?
Ja. Kosten gaan elk jaar omhoog en mensen rijden al om zodat ze 3 cent kunnen besparenquote:Op vrijdag 20 november 2009 15:20 schreef john_ven24 het volgende:
[..]
Oh nee, de CO2 snel, verberg vrouwen en kinderen.![]()
Boodschappen doen, supermarkt 3km verderop, 3km * 2 = 6km * 3 cent = 18 cent, denk je nou echt dat mensen hun auto laten staan voor 18 cent?
Hihi, je geeft het opquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alles wat de overheid doet gaat vaak fout. Geen idee waar het fout zal gaan, teveel dingen om op te noemen. En ik heb nu geen zin om na te denkenHet is weekend
Ja, wel met iemand die zo naif is. De kosten gaan gigantisch stijgen onder het mom van milieu. Dat is gewoon ridicuul.quote:
Maak je kristallen bol eens schoonquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, wel met iemand die zo naif is. De kosten gaan gigantisch stijgen onder het mom van milieu. Dat is gewoon ridicuul.
Dat.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:27 schreef fs180 het volgende:
[..]
Nederland kan er gewoon niet mee omgaan.
Doe ik, als jij die grote roze zonnebril afzet.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maak je kristallen bol eens schoon
[..]
Dat.
Ik zeg nergens dat het niet duurder wordt. Jij beweert dat je privacy er op achteruit gaat, wat ik weerleg.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Doe ik, als jij die grote roze zonnebril afzet.
Ik had ook een sterk argument die jij zeker niet weerlegd hebt. En is alles al niet duur genoeg dan?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:31 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het niet duurder wordt. Jij beweert dat je privacy er op achteruit gaat, wat ik weerleg.
Nou, wat een sterk argumentquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had ook een sterk argument die jij zeker niet weerlegd hebt. En is alles al niet duur genoeg dan?
Dan moet die oma maar een zuinige auto nemen of geen auto, daarbij hebben ze korting op OV. Maar alles bij elkaar opgeteld vind ik niet dat je zo'n exponentiële prijsstijging er door heen mag drukkenquote:Op vrijdag 20 november 2009 16:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Nou, wat een sterk argument
Het is toch juist niet eerlijk dat een oma die 2 keer per week wat binnen het dorp rijdt evenveel moet betalen aan wegenbelasting als iemand die elke dag 50 kilometer naar zijn werk gaat? Die laatste belast het wegennet toch aanzienlijk meer? Dan is het juist eerlijk dat die laatste meer moet betalen dan de oma. Dus ja, voor een hoop mensen zal het duurder worden maar zoals het nu is is het oneerlijk.
Edit: Oh wacht, je doelde op een ander argument. Quote die eens, ik kan hem niet vinden
[quote]Dat het c2000 netwerk wel zou werken. Tot noch toe heeft het klauwen met geld gekost en al een paar doden. Niet echt succesvol dus. En ik zie ook geen enkele reden om aan te nemen dat de overheid nu wel in staat is om het km-heffingskastje naadloos te inplanteren.
Wat is er exponentieel aan deze prijsstijging dan? Tevens is andere belasting ook inkomengerelateerd, dus hoe meer je verdient hoe meer je betaald. Moeten mensen met een lager inkomen dan ook maar een betere baan nemen?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan moet die oma maar een zuinige auto nemen of geen auto, daarbij hebben ze korting op OV. Maar alles bij elkaar opgeteld vind ik niet dat je zo'n exponentiële prijsstijging er door heen mag drukken
Ga je eens douchen hippie, je stinkt. Oh nee wacht, dat kost CO2.quote:Op vrijdag 20 november 2009 15:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Van mij mag de kilometerheffing ook verhoogd worden naar een euro per kilometer.
In de Telegraaf las ik dat een gemiddelde bmw die nu 2200 euro per jaar kost straks 5000 nog wat kost.quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is er exponentieel aan deze prijsstijging dan? Tevens is andere belasting ook inkomengerelateerd, dus hoe meer je verdient hoe meer je betaald. Moeten mensen met een lager inkomen dan ook maar een betere baan nemen?
Daarbij wordt het niet voor iedereen duurder, voor de gemiddelde autorijder wordt het toch echt goedkoper (in 2012).
Hoe kan het nou goedkoper worden?quote:Op vrijdag 20 november 2009 16:54 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Wat is er exponentieel aan deze prijsstijging dan? Tevens is andere belasting ook inkomengerelateerd, dus hoe meer je verdient hoe meer je betaald. Moeten mensen met een lager inkomen dan ook maar een betere baan nemen?
Daarbij wordt het niet voor iedereen duurder, voor de gemiddelde autorijder wordt het toch echt goedkoper (in 2012).
Daar valt hard rijden ook onderquote:Verkeer en Waterstaat sluit echter niet uit dat de lokatiegeschiedenis gebruikt zal worden voor strafrechterlijk onderzoek
De Telegraafquote:Op vrijdag 20 november 2009 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In de Telegraaf las ik dat een gemiddelde bmw die nu 2200 euro per jaar kost straks 5000 nog wat kost.
Vrij fors dus.
Datquote:
Eigenlijk moet Jan Peter Balkenende voor de gein Geert Wilders één dag laten meelopen als minister-president. Kijken of hij dan nog overtuigd is van zijn gelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2009 18:09 schreef mafkees01 het volgende:
Pff, weer een kansloze actie. Waar ik eerst vertrouwen in de PVV had, zie ik dat met de dag dalen...
Ik moet zeggen dat ze het slim aanpakken en bij gebrek aan beter gaan mensen idd de PVV stemmen. Maar oplossingen:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |