blijft die trein gewoon ook met fyra/hsl straks ?quote:Op donderdag 19 november 2009 08:23 schreef Vlarp het volgende:
intercity naar amsterdam is de langste dubbeldekker die kan rijden op het traject, volgens mij met 12 treinstellen. Dus voorin is altijd zitplaats
O ja, en vitaminepillen zijn extra, dus ook nog een bak koffie er overheen![]()
Fyra rijdt al elk uur hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 08:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijft die trein gewoon ook met fyra/hsl straks ?
ok ik dacht dat fyra in de plaats van en niet naast intercity ging rijden en ns zo meer dure abo's kan slijtenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fyra rijdt al elk uur hoorMaar die is duurder en die vervangt straks de Thalys. De gewone intercity's blijven rijden, ook omdat Fyra en de internationale trein niet op Leiden stoppen
Als NS dat zou doen dan zouden ze wel heel veel reizigers kwijt rakenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ok ik dacht dat fyra in de plaats van en niet naast intercity ging rijden en ns zo meer dure abo's kan slijten
wat is dit, de Baltar on Tour 2009 edition ?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef Baltar het volgende:
Morning![]()
Vandaag in het altijd mooie Zwolle, weinig tijd om te FOKken
ja ik ben ik er ook al helemaal klaar meequote:Op donderdag 19 november 2009 09:33 schreef Xiance het volgende:
pffff wat een vermoeiende ochtend weer
SHAAALLLOOOOOMMMMEEEEEE!!![]()
![]()
![]()
ik stond iom half 7 alweeer naast mn bedquote:Op donderdag 19 november 2009 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik ben ik er ook al helemaal klaar mee
en ik ben nog niet eens een half uur binnen
ik werd om 6.30 uur gebeld door een collega die voor mijn deur stond om me te komen ophalen, alleen had ze gisteren verzuimd te melden dat ze op kantoor was, dus ik heb vriendelijk bedankt aangezien ik toen nog lag te slapenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik stond iom half 7 alweeer naast mn bed
mn hele bioritme is naar de knoppe!
huh?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik werd om 6.30 uur gebeld door een collega die voor mijn deur stond om me te komen ophalen, alleen had ze gisteren verzuimd te melden dat ze op kantoor was, dus ik heb vriendelijk bedankt aangezien ik toen nog lag te slapen
sinds engie tijd heeft de NS blijkbaar weer een tekort aan materiaal en zijn mijn treinen ingekort terwijl het aantal passagiers gelijk is geblevenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:46 schreef Xiance het volgende:
ik ga al ruim een decennium met de trein, en ik heb zelden ergens last van
ja, van die klote hooligans met hun bezopen boeren gedrag na een voetbal avond
Noah Valentyn is een Nederlandse acteur die doorbrak met zijn rol in Het Schnitzelparadijs in 2005. In deze film van Martin Koolhoven speelt hij tegenover Bracha van Doesburgh en Tygo Gernandt. Ook was de vegetarische Valentyn te zien in twee afleveringen van Gooische Vrouwen in de tijd dat Talpa het programma nog uitzondt.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:53 schreef Stroekie het volgende:
wie de neuk is trouwens Noah Valentyn ?
heb je dat al gevraagd, of lijkt het gewoon zo?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinds engie tijd heeft de NS blijkbaar weer een tekort aan materiaal en zijn mijn treinen ingekort terwijl het aantal passagiers gelijk is gebleven
Hij stond vanochtend nakend op de voorkant van de Spitsquote:Op donderdag 19 november 2009 09:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Noah Valentyn is een Nederlandse acteur die doorbrak met zijn rol in Het Schnitzelparadijs in 2005. In deze film van Martin Koolhoven speelt hij tegenover Bracha van Doesburgh en Tygo Gernandt. Ook was de vegetarische Valentyn te zien in twee afleveringen van Gooische Vrouwen in de tijd dat Talpa het programma nog uitzondt.
Hij heeft op de Jeugdtheaterschool Rabarber gezeten, waar ook Georgina Verbaan, Bas Muys en Michiel de Zeeuw vandaan komen. Daarnaast heeft hij een tijd als model gewerkt voor diverse kledingmerken.
Eind 2008 zal hij te zien zijn in een theaterstuk met Egbert Jan Weeber. Vanaf januari 2009 is hij te zien in de musical Supermodel.
het is wetenschappelijk vast gelegdquote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je dat al gevraagd, of lijkt het gewoon zo?
Wellicht kan Weemz je nog wat tips gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag kennistest en screentest voor that's the question
Ik miste de PM alquote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef Baltar het volgende:
Morning![]()
Oh, de intercity's naar Amsterdam zijn nog gewoon zo lang als treinen kunnen zijn. Maar ja, dat traject is zo druk dat er echt geen korte treinen kunnen rijden. Als er storingen zijn, en er een korte intercity aan komt rijden dan is het echt stapelen en proppen in de treinquote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is wetenschappelijk vast gelegd
vroeger kwamen de treinen, ook de dubbeldekkers onder de overkapping van het station uit, en nu niet meer
terwijl ze nog wel steeds doorrijden tot aan het begin van het perron
Wij hebben al even contact gehad...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:
Wellicht kan Weemz je nog wat tips geven
want hij is er al eens mee op TV geweest
Waarom bende gij in Zwolle?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef Baltar het volgende:
Morning![]()
valt toch nog wel mee?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een momentje in de trein dat ik dacht, hm dit is wel erg voor schut. Ik was heerlijk muziekjes aan het luisteren. En toen gleed ik langzaam in slaap zonder het door te hebben. Tot ik wakker schrok van (jawel, nu komt het) mijn eigen snurk.
! Dus ik keek zo schuldig om me heen of iemand het gehoord had, ik kan me bijna niet voorstellen van niet
, maar iedereen zat er heel cool zijn pokerface te oefenen dus dat deed ik ook maar.
Check. Morgen winkelenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Steve het volgende:
Zo, de studenten hebben weer weekend.
Pfff...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Steve het volgende:
Zo, de studenten hebben weer weekend.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo zeiken Arme Vlarp![]()
.
Ik mag dat eerste niet zeggen.
Oh, die heb ik al gezien net nadat hij was uitgezonden in de VS. Erg aangrijpendquote:Op donderdag 19 november 2009 17:32 schreef Xiance het volgende:
ik zit 102 minutes that changed America te kijken
ik heb deze gemistquote:Op donderdag 19 november 2009 17:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, die heb ik al gezien net nadat hij was uitgezonden in de VS. Erg aangrijpend
Nou ja, hoe maak je de keuze tussen levend verbranden of van 110 hoog naar je dood springen?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:40 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik heb deze gemist
maar je word er stil van, ja
mensen die gewoon vanaf 110 hoog springen
dat vraag ik me ook af ja..quote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, hoe maak je de keuze tussen levend verbranden of van 110 hoog naar je dood springen?
Heeft iemand weer een trein gekopt?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef Vlarp het volgende:
Godver, nou krijgt de trein al weer vertragingga ik straks weer m'n bus missen, weer laat thuis! *vloekt enorm hard*
Er zal wel weer een vertraagde stoptrein voor ons zitten. Kutzooiquote:Op donderdag 19 november 2009 17:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Heeft iemand weer een trein gekopt?
Rijd je auto?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Er zal wel weer een vertraagde stoptrein voor ons zitten. Kutzooi
Welke toren?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:00 schreef Xiance het volgende:
het is echt bizar om die toren gewoon in elkaar te zien zakken
zelfs nu nog
9/11?quote:
ohh...quote:
Ahh.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:11 schreef Xiance het volgende:
[..]
ohh...
ik zit "102 minutes that changed america" te kijken
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:57 schreef Vlarp het volgende:
Godver, nou krijgt de trein al weer vertragingga ik straks weer m'n bus missen, weer laat thuis! *vloekt enorm hard*
moet je niet een deur verder zijn?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef Nizno het volgende:
* Nizno kijkt ff om t hoekkie.... ff laten weten dat ik nog wel rond hobbel enzo...
zwaait naar niznoquote:Op donderdag 19 november 2009 18:16 schreef Nizno het volgende:
* Nizno kijkt ff om t hoekkie.... ff laten weten dat ik nog wel rond hobbel enzo...
Oh, dan heb ik het vast verdrongenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kwan hier eerder wel eens net als in het Lesbeau reeks
ben je al bijna thuis ?quote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het vast verdrongen
geeft niequote:Op donderdag 19 november 2009 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik het vast verdrongen
hahaha bijnaquote:
kun je samen met ons "the fall of the mighty" kijkenquote:Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
geeft nie
hoi in elk geval
en zwaai stroek
Ik hoor veel deuren verder.. dat klopt... maar ach homo is toch ook gewoon homoseksueel? Dus vrouwtjes ook
ik ook dan pasquote:Op donderdag 19 november 2009 18:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hahaha!
Nee, natuurlijk niet. Over 20 minuten pas
ga straks de film 'the other side of the line' kijken.quote:Op donderdag 19 november 2009 18:55 schreef Xiance het volgende:
[..]
kun je samen met ons "the fall of the mighty" kijken
vreemd genoeg kan ik de film niet afzettenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ga straks de film 'the other side of the line' kijken.
een machtige val is denk ik iets te heftig voor me.
en als hij afgelopen is... begin je weer aan het begin?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:08 schreef Xiance het volgende:
[..]
vreemd genoeg kan ik de film niet afzetten
je MOET kijken als t ware.. ook al wil je het niet
Ik ben inderdaad woensdags van half 7 tot uur of half 11 in t zwembad.quote:Op donderdag 19 november 2009 19:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij ligt toch wel bij nacht en ontij in het zwenbad ? Of is dat iemand anders in L topic
nee.. dan ga ik een flinke mok koffie pakken, en bedenken wat ik zojuist gezien heb de afgelopen 152 minutenquote:Op donderdag 19 november 2009 19:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als hij afgelopen is... begin je weer aan het begin?
okequote:Op donderdag 19 november 2009 19:16 schreef Xiance het volgende:
[..]
nee.. dan ga ik een flinke mok koffie pakken, en bedenken wat ik zojuist gezien heb de afgelopen 152 minuten
gefeliciteerd.. welk prgramma?quote:Op donderdag 19 november 2009 19:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
jawel ik ben door de kennistest!
nu even afwachten, volgende week hoor ik of ik in het programma kom
jawelquote:Op donderdag 19 november 2009 14:30 schreef Peter het volgende:
TMM, doet de PvdA niet aan interne verkiezingen of kandidaatstelling voor op de lijst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
that's the questionquote:Op donderdag 19 november 2009 19:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke![]()
Is het al afgelopen dan?
[..]
gefeliciteerd.. welk prgramma?
Da's toch met Bert van Leeuwen bij de EO?quote:
ow je weet nog niet eens waarvoor je de kennistest hebt gedaan?quote:
Grap van het (academisch) jaarquote:Op donderdag 19 november 2009 19:30 schreef zarGon het volgende:
cerror, LasteR, Dribbel_, Dirkh, Ang3l, tho_Omas, Tha_Erik, Salvad0R, fyah (om maar een paar namen te noemen) kunnen ook wel in de OP.
ik vind jou een brok schoonheidquote:Op donderdag 19 november 2009 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
En duidelijk dat de meerderheid van die mensen me niet irl gezien hebben. (En ga nou niet zeggen dat het allemaal wel meevalt, want dat is nou eenmaal niet zo).
Waarom? Je kunt het betalen, je schuld wordt door de inflatie minder (in verhouding), dus vanaf nu ben je ook blij met de inflatiequote:Op donderdag 19 november 2009 20:38 schreef Vlarp het volgende:
Ik zweet ineens peentjes over de hypotheek
*zucht*
O ja.. dat vertelde de hypotheekadviseur ook jaquote:Op donderdag 19 november 2009 21:26 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waarom? Je kunt het betalen, je schuld wordt door de inflatie minder (in verhouding), dus vanaf nu ben je ook blij met de inflatie
Dus stop de paniekaanval, 't nergens voor nodigquote:Op donderdag 19 november 2009 21:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja.. dat vertelde de hypotheekadviseur ook ja
O ja.. *trekt fles rum open*quote:Op donderdag 19 november 2009 21:30 schreef Baltar het volgende:
[..]
Dus stop de paniekaanval, 't nergens voor nodig![]()
Desnoods moet je die wegspoelen met drank
Die was al wegquote:Op donderdag 19 november 2009 21:35 schreef Baltar het volgende:
[..]
Je voelt de paniek van je afglijden
Oef, gelukkig maar.quote:
Dus ik ben mooi zoals de jostiband mooi speelt?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:38 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is maar wat je als stadnaard stelt, waar je het mee vergelijkt
kijk ik vind dat ik mooi kan zingen, maar Ang3l is het daar niet mee eens
je moet de jostiband ook niet vergelijken met een symfonie orkest
dit helpt vast niet....
quote:Op donderdag 19 november 2009 19:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
jawelDat wordt stemmen verdienen van het volkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
ongepolijstquote:Op donderdag 19 november 2009 21:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dus ik ben mooi zoals de jostiband mooi speelt?![]()
.
dan heb ik mijn binkepunten voor vandaag weer verdient en kan ik nu naar bed, ik ben keikapotquote:
bijna goed dusquote:Op donderdag 19 november 2009 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad woensdags van half 7 tot uur of half 11 in t zwembad.
En een aantal zaterdagen de hele dag.
Maar tis geen hockey... Tis waterbasketbal.
is ook.... maar eigenlijk ook heel makkelijkquote:
mjah, dat zeiden ze.. vlak voor ik als zaadje over de eindstreep zwomquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
is ook.... maar eigenlijk ook heel makkelijk
lol dat heb jij onthoudenquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:31 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah, dat zeiden ze.. vlak voor ik als zaadje over de eindstreep zwom
Ik vind het jammer dat je hier niet meer zoveel post. Kon je bijdragen vaak wel waarderenquote:Op vrijdag 20 november 2009 01:10 schreef MrBrightside het volgende:
't Gaat wel goed. Ik heb niet echt een leven op het moment nee.Maar dat komt wel weer.
En met jou?
Watch it! you don’t wanna be Han Peekel…..quote:Op vrijdag 20 november 2009 01:43 schreef wonderer het volgende:
God, ik wou dat ik meer dan een klein kutzakje truffelpepernoten had meegenomen. Wat zijn die dingen goddelijk!
Nee, chocoladetruffels.quote:Op vrijdag 20 november 2009 02:32 schreef Skeletor het volgende:
[..]
haaaii..
zijn dat truffels als in truffels uit de grond??
Oh die zijn lekker, toch maar ff proberen danquote:
Dank uquote:Je avatar is stoer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |