blijft die trein gewoon ook met fyra/hsl straks ?quote:Op donderdag 19 november 2009 08:23 schreef Vlarp het volgende:
intercity naar amsterdam is de langste dubbeldekker die kan rijden op het traject, volgens mij met 12 treinstellen. Dus voorin is altijd zitplaats
O ja, en vitaminepillen zijn extra, dus ook nog een bak koffie er overheen![]()
Fyra rijdt al elk uur hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 08:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijft die trein gewoon ook met fyra/hsl straks ?
ok ik dacht dat fyra in de plaats van en niet naast intercity ging rijden en ns zo meer dure abo's kan slijtenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Fyra rijdt al elk uur hoorMaar die is duurder en die vervangt straks de Thalys. De gewone intercity's blijven rijden, ook omdat Fyra en de internationale trein niet op Leiden stoppen
Als NS dat zou doen dan zouden ze wel heel veel reizigers kwijt rakenquote:Op donderdag 19 november 2009 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ok ik dacht dat fyra in de plaats van en niet naast intercity ging rijden en ns zo meer dure abo's kan slijten
wat is dit, de Baltar on Tour 2009 edition ?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef Baltar het volgende:
Morning![]()
Vandaag in het altijd mooie Zwolle, weinig tijd om te FOKken
ja ik ben ik er ook al helemaal klaar meequote:Op donderdag 19 november 2009 09:33 schreef Xiance het volgende:
pffff wat een vermoeiende ochtend weer
SHAAALLLOOOOOMMMMEEEEEE!!![]()
![]()
![]()
ik stond iom half 7 alweeer naast mn bedquote:Op donderdag 19 november 2009 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik ben ik er ook al helemaal klaar mee
en ik ben nog niet eens een half uur binnen
ik werd om 6.30 uur gebeld door een collega die voor mijn deur stond om me te komen ophalen, alleen had ze gisteren verzuimd te melden dat ze op kantoor was, dus ik heb vriendelijk bedankt aangezien ik toen nog lag te slapenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
ik stond iom half 7 alweeer naast mn bed
mn hele bioritme is naar de knoppe!
huh?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik werd om 6.30 uur gebeld door een collega die voor mijn deur stond om me te komen ophalen, alleen had ze gisteren verzuimd te melden dat ze op kantoor was, dus ik heb vriendelijk bedankt aangezien ik toen nog lag te slapen
sinds engie tijd heeft de NS blijkbaar weer een tekort aan materiaal en zijn mijn treinen ingekort terwijl het aantal passagiers gelijk is geblevenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:46 schreef Xiance het volgende:
ik ga al ruim een decennium met de trein, en ik heb zelden ergens last van
ja, van die klote hooligans met hun bezopen boeren gedrag na een voetbal avond
Noah Valentyn is een Nederlandse acteur die doorbrak met zijn rol in Het Schnitzelparadijs in 2005. In deze film van Martin Koolhoven speelt hij tegenover Bracha van Doesburgh en Tygo Gernandt. Ook was de vegetarische Valentyn te zien in twee afleveringen van Gooische Vrouwen in de tijd dat Talpa het programma nog uitzondt.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:53 schreef Stroekie het volgende:
wie de neuk is trouwens Noah Valentyn ?
heb je dat al gevraagd, of lijkt het gewoon zo?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
sinds engie tijd heeft de NS blijkbaar weer een tekort aan materiaal en zijn mijn treinen ingekort terwijl het aantal passagiers gelijk is gebleven
Hij stond vanochtend nakend op de voorkant van de Spitsquote:Op donderdag 19 november 2009 09:52 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Noah Valentyn is een Nederlandse acteur die doorbrak met zijn rol in Het Schnitzelparadijs in 2005. In deze film van Martin Koolhoven speelt hij tegenover Bracha van Doesburgh en Tygo Gernandt. Ook was de vegetarische Valentyn te zien in twee afleveringen van Gooische Vrouwen in de tijd dat Talpa het programma nog uitzondt.
Hij heeft op de Jeugdtheaterschool Rabarber gezeten, waar ook Georgina Verbaan, Bas Muys en Michiel de Zeeuw vandaan komen. Daarnaast heeft hij een tijd als model gewerkt voor diverse kledingmerken.
Eind 2008 zal hij te zien zijn in een theaterstuk met Egbert Jan Weeber. Vanaf januari 2009 is hij te zien in de musical Supermodel.
het is wetenschappelijk vast gelegdquote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Xiance het volgende:
[..]
heb je dat al gevraagd, of lijkt het gewoon zo?
Wellicht kan Weemz je nog wat tips gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef TheaterMaMa het volgende:
vandaag kennistest en screentest voor that's the question
Ik miste de PM alquote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef Baltar het volgende:
Morning![]()
Oh, de intercity's naar Amsterdam zijn nog gewoon zo lang als treinen kunnen zijn. Maar ja, dat traject is zo druk dat er echt geen korte treinen kunnen rijden. Als er storingen zijn, en er een korte intercity aan komt rijden dan is het echt stapelen en proppen in de treinquote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is wetenschappelijk vast gelegd
vroeger kwamen de treinen, ook de dubbeldekkers onder de overkapping van het station uit, en nu niet meer
terwijl ze nog wel steeds doorrijden tot aan het begin van het perron
Wij hebben al even contact gehad...quote:Op donderdag 19 november 2009 10:07 schreef Stroekie het volgende:
Wellicht kan Weemz je nog wat tips geven
want hij is er al eens mee op TV geweest
Waarom bende gij in Zwolle?quote:Op donderdag 19 november 2009 09:10 schreef Baltar het volgende:
Morning![]()
valt toch nog wel mee?quote:Op donderdag 19 november 2009 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had een momentje in de trein dat ik dacht, hm dit is wel erg voor schut. Ik was heerlijk muziekjes aan het luisteren. En toen gleed ik langzaam in slaap zonder het door te hebben. Tot ik wakker schrok van (jawel, nu komt het) mijn eigen snurk.
! Dus ik keek zo schuldig om me heen of iemand het gehoord had, ik kan me bijna niet voorstellen van niet
, maar iedereen zat er heel cool zijn pokerface te oefenen dus dat deed ik ook maar.
Check. Morgen winkelenquote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Steve het volgende:
Zo, de studenten hebben weer weekend.
Pfff...quote:Op donderdag 19 november 2009 16:42 schreef Steve het volgende:
Zo, de studenten hebben weer weekend.
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Niet zo zeiken Arme Vlarp![]()
.
Ik mag dat eerste niet zeggen.
Oh, die heb ik al gezien net nadat hij was uitgezonden in de VS. Erg aangrijpendquote:Op donderdag 19 november 2009 17:32 schreef Xiance het volgende:
ik zit 102 minutes that changed America te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |