met een bakje rauwkost ik had niet zo'n trek vandaag
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen If life gives you lemons make lemonade Behind every bitch there is a man who made her that way :) Suikertaartje heeft altijd gelijk
Gebakken varkenshaas met champignons, ui en paprika. Verse tagliatelle en sperzieboontjes erbij.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Als ontbijt een boterham met chocopasta (hazelnoot), middag ook Ga zo ff wat thee pakken met iets te bikken.. maar ik weet nog niet wat. Denk iets ongezonds
I never look back, darling. It distracts from the now. ♥
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
Op donderdag 19 november 2009 18:49 schreef Ewelina het volgende: Gepofte aardappel met knoflooksaus, karbonade in honingmosterdmarinade en dan nog champignons in kruidenboter
oh my wat lekker! Ik had zo'n honger; 2 borden macaroni, kipsaté en halve zak kroepoek. En nu weer/nog steeds trek? Mijn lichaam spoort niet hoor
Hier een kip kerrietje met courgette, 3 kleuren paprika, perzik en een salade van veldsla, komkommer, tomaat en feta. Het was een waar kleurenfestijn op mijn bord.
van wat ik woensdag had gemaakt is er nog seroendeng, atjar komkommer en lontong over. daarbij maak ik nog sate ajam, pindasaus en sambal boontjes. dat geserveerd met gebakken uitjes, javaantjes en emping.
Als lunch hebben we zometeen verse harde broodjes van de bakker met lekker vers gesneden beleg. Jummie!
Vanavond een flinke kip (rechtstreeks van de boerderij) met kruiden, aardpappels, mais, venkel, champignons en courgette uit de oven. Daarbij een stevig witbrood met gezouten roomboter.