Ik heb dat altijd wel willen doen maar niet gedaan omdat ik toch monogaam wilde zijn. Had ik bij nader inzien beter niet kunnen doen aangezien hij me bedonderd heeft..quote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus jij zou daar wel aan doen, als het toegestaan zou zijn?
Wrom?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Discriminatie!!!!!
.
Ik zal eens een OP maken.
Welke site, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd wel willen doen maar niet gedaan omdat ik toch monogaam wilde zijn. Had ik bij nader inzien beter niet kunnen doen aangezien hij me bedonderd heeft..![]()
Op dit moment hoop ik het wel te ontwikkelenZit ook op een gezellige site daarvoor
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Bi-seksueel_topic&action=editquote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Discriminatie!!!!!
.
ik denk dat er vooral problemen van komen als mensen t doen om hun relatie te redden. Als je een goede relatie heb en je maakt duidelijke afspraken ... kan er vrij weinig misgaan. Maarja heb er zelf niet echt behoefte aan ofzo, ik vind onze seks zeg maar ook echt van ons samen...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ik denk dat je dat niet zomaar kunt zeggen. Of het goed gaat of niet is volledig afhankelijk van hoe je relatie in elkaar zit en wat voor afspraken je met je partner hebt. m.i. gaan trio's pas mis op het moment dat er niet goed over is gesproken met je partner en er dus geen duidelijk afspraken zijn gemaakt.
Twee keer bijna. En op het laatste moment van alle kanten afgekapt, omdat het toch teveel risico's waren.quote:
Het is de vraag of juist die andere topics wel behoren waar ze nu zijn. [SEX] is geen seks forum, maar een seksualiteit forum, dat is wat anders. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat dat ook zo blijft. Lesbo, homo en bi heeft alles te maken met seksualiteit.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Discriminatie!!!!!
.
Zou je de TT aan willen passen? Zie een paar posts boven de jouwe...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is de vraag of juist die andere topics wel behoren waar ze nu zijn. [SEX] is geen seks forum, maar een seksualiteit forum, dat is wat anders. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat dat ook zo blijft. Lesbo, homo en bi heeft alles te maken met seksualiteit.
Door homo in ONZ te zetten kan je je ook afvragen of dat wel de juiste plaats is. GC is een verzamelbak voor alles waar geen vast subforum voor is en in dat oogpunt vind ik het Lesbo topic zelf ook beter passen in SEX. En SEX mag best een wat serieuzer tintje krijgen, zeker bepaalde topics
Benieuwd naar je OP. Als ie klaar is en goed bevonden is, opteer ik wel om het ergens vast neer te zetten, zodat je niet steeds die kinderachtige wijzigingen gaat krijgen zoals bij [Singles]
Even wat aangepastquote:Op donderdag 19 november 2009 11:22 schreef Seven. het volgende:
Voorstel OP. Zoiets?
Welkom in de bi SC!
Hier praten we over van alles en nog wat aangaande biseksualiteit. Momenteel in SEX maar de bedoeling is om naar een serieuzer forum te verhuizen op termijn. Dus hier kun je:
-lurken
-meebabbelen over jongens, meisjes, de verschillen daartussen
-je eigen seksualiteit
-je dates, beslommeringen in je liefdesleven etc. etc.
Wie zijn hier welkom?![]()
-biseksuele mannen en vrouwen
-lesbo's
-homo's
-en zélfs hetero's
Wat is NIET gewenst?![]()
-offtopic gedram, hoi/doei posts
-mensen die trio's hopen te scoren, of die sowieso naar aanleiding van dit topic hopen te scoren. Zoek je heil dan maar in KPD. (Linkje naar 't topic?)
-geile PM's naar aanleiding van posts in dit topic
Aantal bekende biseksuelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simone de Beauvoir, bekend filosofe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
James Dean
Maakte maar een grapje hè? De reden dat men liever niet in SEX wil, is simpelweg de puberale reacties hier soms. Al heb je strikt genomen gelijk dat lesbeau en homo ook eerder in SEX hoort. Maar probeer homo maar eens te verplaatsen naar een geschikter forum, krijg je niet voor elkaar bij yvonne. Maar ik merk wel dat SEX enorme stappen voorwaarts maakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is de vraag of juist die andere topics wel behoren waar ze nu zijn. [SEX] is geen seks forum, maar een seksualiteit forum, dat is wat anders. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat dat ook zo blijft. Lesbo, homo en bi heeft alles te maken met seksualiteit.
Door homo in ONZ te zetten kan je je ook afvragen of dat wel de juiste plaats is. GC is een verzamelbak voor alles waar geen vast subforum voor is en in dat oogpunt vind ik het Lesbo topic zelf ook beter passen in SEX. En SEX mag best een wat serieuzer tintje krijgen, zeker bepaalde topics
Benieuwd naar je OP. Als ie klaar is en goed bevonden is, opteer ik wel om het ergens vast neer te zetten, zodat je niet steeds die kinderachtige wijzigingen gaat krijgen zoals bij [Singles]
Ik trek de aandachtsgeile meisjes aan tijdens het stappenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Waarom kan ik de leuke bi meisjes er niet tussen uit plukken tijdens het stappen?
Ik vind dat, zolang er goed gemod wordt (en ik heb alle vertrouwen in de kwaliteiten van de SEXmods) we best hier kunnen blijven, na de uitleg van Ado lijkt me dit een prima plekquote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maakte maar een grapje hè? De reden dat men liever niet in SEX wil, is simpelweg de puberale reacties hier soms. Al heb je strikt genomen gelijk dat lesbeau en homo ook eerder in SEX hoort. Maar probeer homo maar eens te verplaatsen naar een geschikter forum, krijg je niet voor elkaar bij yvonne. Maar ik merk wel dat SEX enorme stappen voorwaarts maakt.
Oh, ik zou niet weten hoe je een OP op wiki zet.
I'll do itquote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maakte maar een grapje hè? De reden dat men liever niet in SEX wil, is simpelweg de puberale reacties hier soms. Al heb je strikt genomen gelijk dat lesbeau en homo ook eerder in SEX hoort. Maar probeer homo maar eens te verplaatsen naar een geschikter forum, krijg je niet voor elkaar bij yvonne. Maar ik merk wel dat SEX enorme stappen voorwaarts maakt.
Oh, ik zou niet weten hoe je een OP op wiki zet.
Ik vind je woordkeus iets te negatief doorklinken, mag ik er zo even mee stoeien en dan kom ik er later bij je op terug. Even snel naar de supermarkt, wat snoepjes voor mijn nieuwe poesje halenquote:
Mag ik met jou mee stappen?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik trek de aandachtsgeile meisjes aan tijdens het stappen. Ofwel de échte lesbo's, die zitten er ook nog regelmatig tussen gelukkig.
Raises hand for TT change. Ik zou er kortweg Bi SC van maken. Degene met de lapo maakt voegt er maar iets leuks aan toe. Is er niet een bijnaam voor biseksuelen of zo, net zoals lesbeau of heaumeau?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
Overigens vind ik de TT van dit topic niet correct. Het topic an sich is niet biseksueel. De mensen die in het topic posten zijn biseksueel. Dat maakt dat de TT de lading van het topic niet dekt. Een betere TT had kunnen zijn 'Topic voor biseksuelen' oid
Ja! De poes!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind je woordkeus iets te negatief doorklinken, mag ik er zo even mee stoeien en dan kom ik er later bij je op terug. Even snel naar de supermarkt, wat snoepjes voor mijn nieuwe poesje halen
En de TT, denk daar ook even over na. "Topic voor biseksuelen" vind ik zo "klinisch" klinken
Bi SC vind ik kut klinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Raises hand for TT change. Ik zou er kortweg Bi SC van maken. Degene met de lapo maakt voegt er maar iets leuks aan toe. Is er niet een bijnaam voor biseksuelen of zo, net zoals lesbeau of heaumeau?
BiSCuitjesquote:Op donderdag 19 november 2009 11:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bi SC vind ik kut klinkenBiseksuelen SC is te lang, en ik vind SC sowieso niet prettig aanvoelen
Ja, doe maar.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind je woordkeus iets te negatief doorklinken, mag ik er zo even mee stoeien en dan kom ik er later bij je op terug. Even snel naar de supermarkt, wat snoepjes voor mijn nieuwe poesje halen
En de TT, denk daar ook even over na. "Topic voor biseksuelen" vind ik zo "klinisch" klinken
Nee! Dat doet me weer denken aan een website voor biseksuele vrouwen, biskwie... kutsitequote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BiSCuitjes
Ado, voorzet van de OP staat nu hier: http://wiki.fok.nl/index.php?title=Bi-seksueel_topic&action=edit
BiScuit vind ik wel leuk.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
BiSCuitjes
Ado, voorzet van de OP staat nu hier: http://wiki.fok.nl/index.php?title=Bi-seksueel_topic&action=edit
quote:Op donderdag 19 november 2009 11:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Een meet op termijn sluit ik niet uit.
Aah, maar met Bi en het engelse to be valt genoeg te spelen. Allez mensen, bedenk eens iets tofs!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:34 schreef stbabylon het volgende:
BiSCuitjes klinkt eigenlijk meer als een verzameling van uitjes die de mensen uit de Bi SC kunnen ondernemen
Den foto's overlappen bij mij in Chrome. Waardoor de namen niet meer bij de goede foto's staan.quote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:
Check de OP en laat het maar weten
Zo te zien is Ado daar nog mee bezigquote:Op donderdag 19 november 2009 13:53 schreef Pien85 het volgende:
OP en TT goedgekeurd, maar het plaatje onder bekende biseksuelen doet t niet...
Hehe..quote:Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef stbabylon het volgende:
Goed, bi-gerelateerd verder kletsen.
Ik stond vrijdag in een kroeg met een meid te praten en het kwam op een gegeven moment terecht op zoenen met iemand van je eigen geslacht. Nou stond er toevallig een meter verderop een jongen waar ik laatst mee heb gezoend. Dus ik zeg tegen haar: "Ik heb laatst nog met hem gezoend" terwijl ik hem aan kijk. Oh geinig zegt ze, dat is al 3 maanden mijn vriend...
WHOOPS
Maar ze wist het al, ze wist alleen niet dat ik het was. Was best toevallig
Er zijn er zat, maar ga je ze niet allemaal voor mijn voeten weg kapen (zelfde geldt voor jongens overigens)quote:Op donderdag 19 november 2009 13:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hehe..
Ik wil ook leuke meisjes in Zwolle vinden
Met het stappen op zich wel wat leuks gezien maar ik kan dan beter niet zoveel wijn nuttigen, komt het versieren niet ten goede heb ik wel gemerkt..quote:Op donderdag 19 november 2009 14:00 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn er zat, maar ga je ze niet allemaal voor mijn voeten weg kapen (zelfde geldt voor jongens overigens)
Heel herkenbaar, is hier namelijk ook zo. Ik hou ook wel van de vrouwen die hier voornamelijk worden beschreven (door andere vrouwen), wat ook wel verklaart waarom ik nog niet één vriendin had die niet biseksueel was. Ik denk dat ik gewoon een vrouwelijke kijk heb op vrouwen én mannen.quote:Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Bi-man hier, met een voorkeur licht richting vrouwen.
Wel een saliant detail, mijn qua uiterlijk ideale vrouw en ideale man liggen heel dicht bij elkaar
I'm impressed!quote:Op donderdag 19 november 2009 13:15 schreef Adolecens het volgende:
Check de OP en laat het maar weten
Ghe ja, da's tof. Doe ik sowieso altijd met mijn maatjes en waar nodig spring ik in als wingman.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:46 schreef NBT het volgende:
Mja ik heb gewoon een vriend... maar we tjekken andere vrouwen wel samen...
quote:Op donderdag 19 november 2009 13:56 schreef stbabylon het volgende:
Goed, bi-gerelateerd verder kletsen.
Ik stond vrijdag in een kroeg met een meid te praten en het kwam op een gegeven moment terecht op zoenen met iemand van je eigen geslacht. Nou stond er toevallig een meter verderop een jongen waar ik laatst mee heb gezoend. Dus ik zeg tegen haar: "Ik heb laatst nog met hem gezoend" terwijl ik hem aan kijk. Oh geinig zegt ze, dat is al 3 maanden mijn vriend...
WHOOPS
Maar ze wist het al, ze wist alleen niet dat ik het was. Was best toevallig
quote:Op donderdag 19 november 2009 16:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ghe ja, da's tof. Doe ik sowieso altijd met mijn maatjes en waar nodig spring ik in als wingman.
[..]
. Maar goed dat ze het wist dan
.
Da's voor mij dan toch makkelijker. Als ik seks wil met een man, dan blijft het bij een enorm gezellig contact maar ik ga ze nooit als vrienden zien. En al de rest beschouw ik als vriendschappelijk. Voor mannen heb ik een hele duidelijke friendzone en met wie in mijn friendzone zit, wordt wel eens serieus gepraat over seks maar nooit geflirt. Bij vrouwen is mijn friendzone onbestaand, de ervaring leert dat ik vroeg of laat wel lichte gevoelens krijg voor vrouwen die in mijn friendzone zitten. Relaties met mannen hou ik sowieso niet meer voor mogelijk.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef cleaun het volgende:
[..]
Heel herkenbaar, is hier namelijk ook zo. Ik hou ook wel van de vrouwen die hier voornamelijk worden beschreven (door andere vrouwen), wat ook wel verklaart waarom ik nog niet één vriendin had die niet biseksueel was. Ik denk dat ik gewoon een vrouwelijke kijk heb op vrouwen én mannen.
Verder vind ik biseksualiteit een complex gegeven. Persoonlijk vind ik dat het me soms onzekerder maakt, er is niet duidelijk een kamp waar enkel vriendschap mogelijk is. Ik zal me altijd wel enigszins ongemakkelijk voelen bij zo'n typische mannenavond. Een amicale aanraking durf ik wel eens anders te interpreteren, en dan moet je -zeker bij heteromannen- erg op je hoede zijn. Aan de andere kant vind ik het een super gevoel om af te tasten of een man al dan niet bi/homo of hetero is, geeft flirten gewoon een extra dimensie.
Daar weet ik dan weer weinig van. Hoewel, ik had wel af en toe fantasietjes over vrouwen als ik in een relatie met een man zit.quote:Persoonlijk ervaar ik wel dat een monogame relatie onderhouden niet zo makkelijk is als biseksuele man, tenzij in een op seksueel vlak open relatie. Ik zou mijn partner nooit kunnen bedriegen, maar bij mij is er toch steeds die drang om iemand van een verschillende sekse als je partner te liefkozen. Een triootje of een meer open relatie kan dan de oplossing zijn, maar dat voelt niet 'perfect' aan, als een tussenoplossing. Ik weet dat er wel meer biseksuele mensen met die 'eeuwige twijfel' worstelen.
Jupilerquote:Op donderdag 19 november 2009 16:24 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik mag je nu al...... (je drinkt ook bier)
Dat soort verhalen circuleren dus veel over biseksuele vrouwen en ik vermoed ook dat ze daarom zo bedreigend zijn voor lesbo's. Ik persoonlijk zou mezelf ook liever zulke pijn besparen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:40 schreef NBT het volgende:
Ik heb 1 x een relatie gehad met een vrouw... die was niet van heel lange duur, 2 maanden ofzo.... opeens besefte ze dat ze toch alleen op mannen viel....
Mocht het op mijn pad komen dan sla ik dat zeker niet afquote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jupiler! Hoewel, laatste tijd neig ik meer en meer naar Maes, is iets frisser. En thanks
.
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen hier ook echt een relatie nastreven met iemand van hetzelfde geslacht of al hebben gehad.
Ik heb bijna 2 jaar een relatie met een vrouw gehad, en wat korte relatietjes met vrouwen. Ik ga er evt. later verder op in, moet nu eerst boodschappen gaan doen.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
Jupiler! Hoewel, laatste tijd neig ik meer en meer naar Maes, is iets frisser. En thanks
.
Ik ben trouwens benieuwd hoeveel mensen hier ook echt een relatie nastreven met iemand van hetzelfde geslacht of al hebben gehad.
Ik begin er de laatste tijd wat actiever naar te zoeken. Meer zo dat ik gewoon mijn best doe om zoveel mogelijk lesbo's en biseksuele dames te ontmoeten. En soms zit daar iets tussen dat direct indruk maakt. Gisteren afgesproken met een heel leuk meisje, avond eindigde wel met een zoen op de wang maar ik geef nog niet op.quote:Op donderdag 19 november 2009 16:46 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Mocht het op mijn pad komen dan sla ik dat zeker niet af
jij?quote:Op donderdag 19 november 2009 10:29 schreef stbabylon het volgende:
Bi-man hier, met een voorkeur licht richting vrouwen.
Wel een saliant detail, mijn qua uiterlijk ideale vrouw en ideale man liggen heel dicht bij elkaar
Hier op fok?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:07 schreef QueenOfHearts_4 het volgende:
Een aantal jaar terug stikte het hier van de lesbische- en biseksuele dames, en nu kan ik alleen maar manwijfen vinden. Ik snap het niet, hoe kunnen de 'mooie' niethetero's nou opraken?
ik kan wel met jou overweg hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 10:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan sowieso trouwens niet zo goed overweg met vrouwen... of zij niet met mij...
Voor jou is Pien geen bedreiging maar een kans.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik kan wel met jou overweg hoor(wanneer spreken we nou weer es af?)
quote:Op donderdag 19 november 2009 10:54 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik voldoe aan de genoemde beschrijving ben ik bang![]()
Succes met vrouwen en mannen heb ik op dit moment alleen even niet, ze zien me niet staan
Ik heb er nooit echt een geheim van gemaakt hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 17:15 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij?dat wist ik nog niet
ben ik iig niet de enige die van 2 walletjes eet in het single topic
Op een goeie dag mascare, wenkbrauwen doe ik niets aan die zijn goed zoals ze van nature zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 10:58 schreef Seven. het volgende:
Hoe kijkt de gemiddelde bi tegen veel make-up aan eigenlijk? In de lesboscene is het niet meer dan normaal om make-uploos door het leven te gaan. Ik persoonlijk gebruik oogpotlood, wenkbrauwpotlood (wegens paar rare gaten in mijn wenkbrauwen) en mascara. En ik foundation een enórme afknapper bij vrouwen.
Tijnbrein toch ook?quote:Op donderdag 19 november 2009 17:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt een geheim van gemaakt hoor
Maar eh, we zijn niet de enige twee hoor
kut mod daarquote:Op donderdag 19 november 2009 11:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee! Dat doet me weer denken aan een website voor biseksuele vrouwen, biskwie... kutsite
hihi pien wil(de) graag met mij zoenen maar nog nooit met haar gedaan soms moet je iemand laten verlangenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:18 schreef Seven. het volgende:
[..]
Voor jou is Pien geen bedreiging maar een kans.![]()
quote:Op donderdag 19 november 2009 17:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
hihi pien wil(de) graag met mij zoenen maar nog nooit met haar gedaan soms moet je iemand laten verlangen
tijn wil gewoon sex, zo graag dat ie het zelfs met schapen doet dus waarom niet met mannen?quote:
JB, pien en erm ripley toch ook ofnie? en vast nog een paar die er nooit zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 17:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt een geheim van gemaakt hoor
Maar eh, we zijn niet de enige twee hoor
Hoest met JBtje? lang niet gesproken?quote:
Ripley niet hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
tijn wil gewoon sex, zo graag dat ie het zelfs met schapen doet dus waarom niet met mannen?![]()
[..]
JB, pien en erm ripley toch ook ofnie? en vast nog een paar die er nooit zijn
en een paar die bi schierig zijn
Heel goedquote:Op donderdag 19 november 2009 17:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Hoest met JBtje? lang niet gesproken?
JBquote:Op donderdag 19 november 2009 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hi
Wat leuk
Ik vind vrouwen mooi, zacht, opwindend, maar kan me niet voorstellen echt verliefd op een vrouw te worden, mijn relaties zijn altijd mannen.
En ik ken al wel wat mensen van hier
Nog steeds een single Bitje, ga het daten enzo maar opgeven stom kut gezeik met die wijfenquote:Op donderdag 19 november 2009 17:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ripley niet hoorDie zegt juist altijd dat ze totaal niet de behoefte heeft
[..]
Heel goed
Nog steeds een vriend
En met jou?
Apart... [HOMO] in ONZ, [Lesbeau] in GC en [Bi] in SEX...quote:
maar dan vast minder onderling gezeikquote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JB
oh gawd, het wordt hier een soort van 2de singles zo![]()
Denk het wel. Sex SC is ook een soort 2de singles, en daar is nooit gezeik.quote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dan vast minder onderling gezeik
Dat zeiden wij ook alquote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Apart... [HOMO] in ONZ, [Lesbeau] in GC en [Bi] in SEX...
En graag zonder de sfeer die in Singles hangt... want dat is wel 't laatste waar ik op zit te wachten eigenlijkquote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
maar dan vast minder onderling gezeik
never mindquote:Op donderdag 19 november 2009 17:52 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat zeiden wij ook al
[..]
En graag zonder de sfeer die in Singles hangt... want dat is wel 't laatste waar ik op zit te wachten eigenlijk
Ik kom niet meer in singlesquote:Op donderdag 19 november 2009 17:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JB
oh gawd, het wordt hier een soort van 2de singles zo![]()
Ik ben gewoon nooit verliefd geweest op een vrouw. Ik heb wel twee vrouwen gehad in mn leven waar ik gevoelens in die richting voor had, maar echt verliefdquote:Op donderdag 19 november 2009 17:48 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nog steeds een single Bitje, ga het daten enzo maar opgeven stom kut gezeik met die wijfen![]()
Ontopic blijven
stelling
Mannen zijn in relaties/omgang makkelijker dan vrouwen
Ik vind dus van wel... wat zijn wij vrouwen lastige twijfelen konten die geen beslissingen kunnen maken. Relatie aangaan met man heb ik altijd makkelijker gevonden dan een vrouw (en toch wil ik verder met vrouwen)
Ieuw een persoon die op 1 geslacht valtquote:Op donderdag 19 november 2009 18:08 schreef Nizno het volgende:
Waarom staat de SC van BI in SEX, Ho in ONZ en en Les in GC?
xsnapperweerushelemaalnixvan!!
Ben btw niet bi...
was dus niet de eerste... en zal ook niet de laatste zijn denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Flirten tja... ik schijn dat wel te kunnen haha alleen willen al die mensen geen relatie's (met mij)quote:Op donderdag 19 november 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kom niet meer in singles![]()
[..]
Ik ben gewoon nooit verliefd geweest op een vrouw. Ik heb wel twee vrouwen gehad in mn leven waar ik gevoelens in die richting voor had, maar echt verliefd
Nu kom ik sowieso wat moeilijker in contact met vrouwen en flirten met een vrouw kan ik al helemaal niet, ik begrijp ze nl niet, bij een man hoef je maar lief te kijken en je bent klaar bij wijze van spreken![]()
Dus ik houd het wat dat betreft maar bij mannen (nou ja, 1 man dan) en dan kijk ik wel wat ik verder met die vrouwen doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |