Ik heb dat altijd wel willen doen maar niet gedaan omdat ik toch monogaam wilde zijn. Had ik bij nader inzien beter niet kunnen doen aangezien hij me bedonderd heeft..quote:Op donderdag 19 november 2009 11:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dus jij zou daar wel aan doen, als het toegestaan zou zijn?
Wrom?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Discriminatie!!!!!
.
Ik zal eens een OP maken.
Welke site, als ik vragen mag?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd wel willen doen maar niet gedaan omdat ik toch monogaam wilde zijn. Had ik bij nader inzien beter niet kunnen doen aangezien hij me bedonderd heeft..![]()
Op dit moment hoop ik het wel te ontwikkelenZit ook op een gezellige site daarvoor
http://wiki.fok.nl/index.php?title=Bi-seksueel_topic&action=editquote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Discriminatie!!!!!
.
ik denk dat er vooral problemen van komen als mensen t doen om hun relatie te redden. Als je een goede relatie heb en je maakt duidelijke afspraken ... kan er vrij weinig misgaan. Maarja heb er zelf niet echt behoefte aan ofzo, ik vind onze seks zeg maar ook echt van ons samen...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ik denk dat je dat niet zomaar kunt zeggen. Of het goed gaat of niet is volledig afhankelijk van hoe je relatie in elkaar zit en wat voor afspraken je met je partner hebt. m.i. gaan trio's pas mis op het moment dat er niet goed over is gesproken met je partner en er dus geen duidelijk afspraken zijn gemaakt.
Twee keer bijna. En op het laatste moment van alle kanten afgekapt, omdat het toch teveel risico's waren.quote:
Het is de vraag of juist die andere topics wel behoren waar ze nu zijn. [SEX] is geen seks forum, maar een seksualiteit forum, dat is wat anders. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat dat ook zo blijft. Lesbo, homo en bi heeft alles te maken met seksualiteit.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Discriminatie!!!!!
.
Zou je de TT aan willen passen? Zie een paar posts boven de jouwe...quote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is de vraag of juist die andere topics wel behoren waar ze nu zijn. [SEX] is geen seks forum, maar een seksualiteit forum, dat is wat anders. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat dat ook zo blijft. Lesbo, homo en bi heeft alles te maken met seksualiteit.
Door homo in ONZ te zetten kan je je ook afvragen of dat wel de juiste plaats is. GC is een verzamelbak voor alles waar geen vast subforum voor is en in dat oogpunt vind ik het Lesbo topic zelf ook beter passen in SEX. En SEX mag best een wat serieuzer tintje krijgen, zeker bepaalde topics
Benieuwd naar je OP. Als ie klaar is en goed bevonden is, opteer ik wel om het ergens vast neer te zetten, zodat je niet steeds die kinderachtige wijzigingen gaat krijgen zoals bij [Singles]
Even wat aangepastquote:Op donderdag 19 november 2009 11:22 schreef Seven. het volgende:
Voorstel OP. Zoiets?
Welkom in de bi SC!
Hier praten we over van alles en nog wat aangaande biseksualiteit. Momenteel in SEX maar de bedoeling is om naar een serieuzer forum te verhuizen op termijn. Dus hier kun je:
-lurken
-meebabbelen over jongens, meisjes, de verschillen daartussen
-je eigen seksualiteit
-je dates, beslommeringen in je liefdesleven etc. etc.
Wie zijn hier welkom?![]()
-biseksuele mannen en vrouwen
-lesbo's
-homo's
-en zélfs hetero's
Wat is NIET gewenst?![]()
-offtopic gedram, hoi/doei posts
-mensen die trio's hopen te scoren, of die sowieso naar aanleiding van dit topic hopen te scoren. Zoek je heil dan maar in KPD. (Linkje naar 't topic?)
-geile PM's naar aanleiding van posts in dit topic
Aantal bekende biseksuelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Simone de Beauvoir, bekend filosofe
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
James Dean
Maakte maar een grapje hè? De reden dat men liever niet in SEX wil, is simpelweg de puberale reacties hier soms. Al heb je strikt genomen gelijk dat lesbeau en homo ook eerder in SEX hoort. Maar probeer homo maar eens te verplaatsen naar een geschikter forum, krijg je niet voor elkaar bij yvonne. Maar ik merk wel dat SEX enorme stappen voorwaarts maakt.quote:Op donderdag 19 november 2009 11:18 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Het is de vraag of juist die andere topics wel behoren waar ze nu zijn. [SEX] is geen seks forum, maar een seksualiteit forum, dat is wat anders. Het is onze taak om ervoor te zorgen dat dat ook zo blijft. Lesbo, homo en bi heeft alles te maken met seksualiteit.
Door homo in ONZ te zetten kan je je ook afvragen of dat wel de juiste plaats is. GC is een verzamelbak voor alles waar geen vast subforum voor is en in dat oogpunt vind ik het Lesbo topic zelf ook beter passen in SEX. En SEX mag best een wat serieuzer tintje krijgen, zeker bepaalde topics
Benieuwd naar je OP. Als ie klaar is en goed bevonden is, opteer ik wel om het ergens vast neer te zetten, zodat je niet steeds die kinderachtige wijzigingen gaat krijgen zoals bij [Singles]
Ik trek de aandachtsgeile meisjes aan tijdens het stappenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:23 schreef Cyntiaa het volgende:
Waarom kan ik de leuke bi meisjes er niet tussen uit plukken tijdens het stappen?
Ik vind dat, zolang er goed gemod wordt (en ik heb alle vertrouwen in de kwaliteiten van de SEXmods) we best hier kunnen blijven, na de uitleg van Ado lijkt me dit een prima plekquote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maakte maar een grapje hè? De reden dat men liever niet in SEX wil, is simpelweg de puberale reacties hier soms. Al heb je strikt genomen gelijk dat lesbeau en homo ook eerder in SEX hoort. Maar probeer homo maar eens te verplaatsen naar een geschikter forum, krijg je niet voor elkaar bij yvonne. Maar ik merk wel dat SEX enorme stappen voorwaarts maakt.
Oh, ik zou niet weten hoe je een OP op wiki zet.
I'll do itquote:Op donderdag 19 november 2009 11:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Maakte maar een grapje hè? De reden dat men liever niet in SEX wil, is simpelweg de puberale reacties hier soms. Al heb je strikt genomen gelijk dat lesbeau en homo ook eerder in SEX hoort. Maar probeer homo maar eens te verplaatsen naar een geschikter forum, krijg je niet voor elkaar bij yvonne. Maar ik merk wel dat SEX enorme stappen voorwaarts maakt.
Oh, ik zou niet weten hoe je een OP op wiki zet.
Ik vind je woordkeus iets te negatief doorklinken, mag ik er zo even mee stoeien en dan kom ik er later bij je op terug. Even snel naar de supermarkt, wat snoepjes voor mijn nieuwe poesje halenquote:
Mag ik met jou mee stappen?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:26 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik trek de aandachtsgeile meisjes aan tijdens het stappen. Ofwel de échte lesbo's, die zitten er ook nog regelmatig tussen gelukkig.
Raises hand for TT change. Ik zou er kortweg Bi SC van maken. Degene met de lapo maakt voegt er maar iets leuks aan toe. Is er niet een bijnaam voor biseksuelen of zo, net zoals lesbeau of heaumeau?quote:Op donderdag 19 november 2009 11:15 schreef Pien85 het volgende:
Overigens vind ik de TT van dit topic niet correct. Het topic an sich is niet biseksueel. De mensen die in het topic posten zijn biseksueel. Dat maakt dat de TT de lading van het topic niet dekt. Een betere TT had kunnen zijn 'Topic voor biseksuelen' oid
Ja! De poes!quote:Op donderdag 19 november 2009 11:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vind je woordkeus iets te negatief doorklinken, mag ik er zo even mee stoeien en dan kom ik er later bij je op terug. Even snel naar de supermarkt, wat snoepjes voor mijn nieuwe poesje halen
En de TT, denk daar ook even over na. "Topic voor biseksuelen" vind ik zo "klinisch" klinken
Bi SC vind ik kut klinkenquote:Op donderdag 19 november 2009 11:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Raises hand for TT change. Ik zou er kortweg Bi SC van maken. Degene met de lapo maakt voegt er maar iets leuks aan toe. Is er niet een bijnaam voor biseksuelen of zo, net zoals lesbeau of heaumeau?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |