abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:21:52 #276
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74878225
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:19 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mijn nieuwsgierigheid is NIET bevredigd . Voorkeur voor mannen of vrouwen?
Hm. Relationeel gezien toch mannen, maar ik heb dan ook nooit een relatie gehad met een vrouw dus niet zoveel ervaring op dat vlak. Ik weet niet in hoeverre ik daarover kan oordelen dan.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:23:12 #277
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74878259
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Madonna mag toch wel in een BI topic?

Ik vind het overigens raar om te zeggen dat ik bi ben, omdat ik dus neit verliefd word op vrouwen, maar goed, het is biSEXUEEL, en wat sex betreft vind ik vrouwen wel leuk
Ik geloof dat het bij mij ook zoiets is, al sluit ik het ook weer niet helemaal uit dat ik verliefd op een vrouw zou kunnen worden.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:24:25 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74878283
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:21 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Hm. Relationeel gezien toch mannen, maar ik heb dan ook nooit een relatie gehad met een vrouw dus niet zoveel ervaring op dat vlak. Ik weet niet in hoeverre ik daarover kan oordelen dan.
Maar ben je wel eens gek op een meisje dan?
Resistance is futile.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:25:41 #279
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74878315
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:24 schreef Seven. het volgende:

[..]

Maar ben je wel eens gek op een meisje dan?
Nou bovenstaande is wel een goede omschrijving denk ik. Echt leuk vinden wel, echt verliefd (nog) niet. Maar dat ben ik sowieso niet snel. Het antwoord is niet zo makkelijk.
pi_74878355
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:23 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik geloof dat het bij mij ook zoiets is, al sluit ik het ook weer niet helemaal uit dat ik verliefd op een vrouw zou kunnen worden.
Ik ook niet helemaal, heb twee keer een vrouw gekend waarvan ik meer dacht dan alleen
Eentje was toen ik 16 was oid, eentje toen ik 20 was en die schrok zo toen ik haar kuste dat ik haar daarna nooit meer heb gezien
Maar die heb ik allebei niet goed genoeg leren kennen om te weten of het meer had kunnen worden.

Ben dus eigenlijk altijd alleen verliefd geweest op mannen.
compact en kleverig.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:27:19 #281
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74878377
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:23 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit een relatie van de grond weten te tillen met een vrouw. Maar met mannen werkt het gewoon domweg niet. Dat hoor ik trouwens vaker om mij heen. Meiden zitten in eerste instantie vast in het hetero-patroon en dan komen ze er na jaren aankloten met mannen achter dat het gewoon niet werkt. En wie dan al biseksueel was, gaat vanzelf meer en meer open staan voor een relatie met een vrouw.
Resistance is futile.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:28:03 #282
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74878400
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik ook niet helemaal, heb twee keer een vrouw gekend waarvan ik meer dacht dan alleen
Eentje was toen ik 16 was oid, eentje toen ik 20 was en die schrok zo toen ik haar kuste dat ik haar daarna nooit meer heb gezien
Maar die heb ik allebei niet goed genoeg leren kennen om te weten of het meer had kunnen worden.

Ik heb het inderdaad ook weleens gehad en dat was ook niets geworden, weet niet hoe het anders geweest zou zijn.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:28:48 #283
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74878420
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 09:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

He Seven. uit je eigen voorzet voor de OP:
[..]

Ik lurk gewoon zonder berichtjes achter te laten, dan mag het best.
Resistance is futile.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:29:27 #284
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74878435
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik heb ook nog nooit een relatie van de grond weten te tillen met een vrouw. Maar met mannen werkt het gewoon domweg niet. Dat hoor ik trouwens vaker om mij heen. Meiden zitten in eerste instantie vast in het hetero-patroon en dan komen ze er na jaren aankloten met mannen achter dat het gewoon niet werkt. En wie dan al biseksueel was, gaat vanzelf meer en meer open staan voor een relatie met een vrouw.
Wat je zegt over dat 'hetero-patroon', ik denk dat dat bij veel mensen inderdaad wel het geval is. Het is toch iets heel anders, als het niet voor jezelf is dan wel voor je omgeving.
pi_74878440
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:28 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik lurk gewoon zonder berichtjes achter te laten, dan mag het best.
Je zegt zelf dat dit geen vleespaleis is, en dan ga je alle FoBo's af
pi_74878458
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:27 schreef Seven. het volgende:

[..]

Wat werkt er niet dan?

Voor jou?Of is dat niet uit te leggenm?
compact en kleverig.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:31:03 #287
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74878469
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:29 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Wat je zegt over dat 'hetero-patroon', ik denk dat dat bij veel mensen inderdaad wel het geval is. Het is toch iets heel anders, als het niet voor jezelf is dan wel voor je omgeving.
Ik had zo'n aha-erlebnis. Ik besefte me ineens dat de enige relatie waarin ik happy was, er een was waarin hij heel veel vrouwelijke trekjes had.
Resistance is futile.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:32:09 #288
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74878499
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat werkt er niet dan?

Ik kan dat me op zich wel heel goed voorstellen soms.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:32:40 #289
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74878516
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik had zo'n aha-erlebnis. Ik besefte me ineens dat de enige relatie waarin ik happy was, er een was waarin hij heel veel vrouwelijke trekjes had.
Dat is ook wel een klein beetje herkenbaar
pi_74878527
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:26 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

toen ik voor t eerst verliefd werd op een meisje dacht ik eigelijk dat t bij puberteit hoorde. Het was mijn beste vriendinnetje en ze had ineens een nieuw kapsel, hetzelfde kapsel dat een bekende zangeres zich had aangemeten die ik ook erg sexy vond.
Maar ik merkte ook als ik fantaseerde dat ik dat eigelijk ALLEEN over vrouwen deed. Ik weet niet, kan gewoon niet klaarkomen bij de gedachte aan alleen maar piemels ofzo. (wel van seks met mannen hoor, dat is dan wel weer geil )
mja tis raar
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:34:14 #291
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74878561
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:30 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Wat werkt er niet dan?

Jawel. Ik heb in het verleden mijn eigen hoofd vaak op hol gebracht voor mannen maar ik ben nog nooit uit mezelf verliefd geworden op een man. Daar moest eerst eindeloze bevestiging aan vooraf gaan. Dan ontstond er een relatie en dan vond ik mezelf geen leuk persoon meer, huishouden deed ik niet veel aan en ik werd gewoon dwars van de mannelijke dominantie. Er wordt toch door mannen eerder verwacht dat je je als vrouw zijnde aanpast aan zijn plannen qua toekomst etc. Wil je die dingen veranderen, dan moet je manipuleren. Manipuleren past dan weer niet echt in mijn straatje. En ik wil gewoon dat dat gelijkwaardig op gaat. In de relaties die ik had met mannen, was de gelijkwaardigheid ver te zoeken.
Resistance is futile.
pi_74878609
Ik denk dat die gelijkwaardigheid in een relatie sowieso erg moeilijk te bereiken is. Of je nu met een mannetje of een vrouwtje bent.
pi_74878614
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Naar aanleiding van dit topic zat ik ook zo eens te denken. Als ik denk aan de mensen die ik aantrekkelijk vind, zowel vriendschappelijk als platonisch, zoek ik toch wel mensen uit die niet extreem mannetje mannetje of extreem vrouwtje vrouwtje zijn.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:36:18 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74878616
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

toen ik voor t eerst verliefd werd op een meisje dacht ik eigelijk dat t bij puberteit hoorde. Het was mijn beste vriendinnetje en ze had ineens een nieuw kapsel, hetzelfde kapsel dat een bekende zangeres zich had aangemeten die ik ook erg sexy vond.
Maar ik merkte ook als ik fantaseerde dat ik dat eigelijk ALLEEN over vrouwen deed. Ik weet niet, kan gewoon niet klaarkomen bij de gedachte aan alleen maar piemels ofzo. (wel van seks met mannen hoor, dat is dan wel weer geil )
mja tis raar
Ik fantaseer over beiden. Wel toen ik 14 was geëxperimenteerd met een vriendinnetje maar er ging geen lichtje branden.
Resistance is futile.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:36:58 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74878639
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:36 schreef stbabylon het volgende:
Ik denk dat die gelijkwaardigheid in een relatie sowieso erg moeilijk te bereiken is. Of je nu met een mannetje of een vrouwtje bent.
Mijn droombeeld, wat doe je!
Resistance is futile.
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:37:45 #296
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74878665
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:36 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

Naar aanleiding van dit topic zat ik ook zo eens te denken. Als ik denk aan de mensen die ik aantrekkelijk vind, zowel vriendschappelijk als platonisch, zoek ik toch wel mensen uit die niet extreem mannetje mannetje of extreem vrouwtje vrouwtje zijn.
Ik zocht wel alphamannetjes op doorgaans, tot dat leuke vriendje. Qua meiden hou ik van stoer en vrouwelijk.
Resistance is futile.
pi_74878668
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:32 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik kan dat me op zich wel heel goed voorstellen soms.
Nja, ik kom natuurlijk uit een relatie van 8,5 jaar en heb nu alweer een jaar een vriend, ik dus niet echt

Ik vind vrouwen redelijk onbegrijpelijk soms, incluis mezelf
Daarom denk ik dat een relatie met een vrouw niet zou werken
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:33 schreef Some-Lady het volgende:

[..]

mja tis raar
Ik heb periodes waarin ik over vrouwen fantaseer, maar goed, ik heb sowieso periodes dat ik over verschillende dingen fantaseer.
Met mijn ex fantaseerde ik trouwens vaker over vrouwen, omdat hij het gewoon onbespreekbaar vond denk ik. Nu is dat niet zo en kan mn vriend t gewoon accepteren
compact en kleverig.
pi_74878676
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Mijn droombeeld, wat doe je!
Beter dat ik het doe, dan je toekomstige vriendin waar je helemaal hoteldebotel op bent
pi_74878681
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:36 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik fantaseer over beiden. Wel toen ik 14 was geëxperimenteerd met een vriendinnetje maar er ging geen lichtje branden.
heb ik ook gedaan toen ik 13 was ofzoiets. Ook toen dacht ik, achja, dat doen toch wel meer jonge meisjes van mijn leeftijd
  vrijdag 20 november 2009 @ 10:38:44 #300
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_74878686
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Jawel. Ik heb in het verleden mijn eigen hoofd vaak op hol gebracht voor mannen maar ik ben nog nooit uit mezelf verliefd geworden op een man. Daar moest eerst eindeloze bevestiging aan vooraf gaan. Dan ontstond er een relatie en dan vond ik mezelf geen leuk persoon meer, huishouden deed ik niet veel aan en ik werd gewoon dwars van de mannelijke dominantie. Er wordt toch door mannen eerder verwacht dat je je als vrouw zijnde aanpast aan zijn plannen qua toekomst etc. Wil je die dingen veranderen, dan moet je manipuleren. Manipuleren past dan weer niet echt in mijn straatje. En ik wil gewoon dat dat gelijkwaardig op gaat. In de relaties die ik had met mannen, was de gelijkwaardigheid ver te zoeken.
Maar denk je niet dat dat anders kan zijn dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')